Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

Gigantissa ja Powerissa julkaisutarjous 54,95€
No niin! Näitä julkaisutarjouksia mulla on tapana kyttäillä, ja olin jo menettänyt toivoni, että sellaisia Rebirthin tapauksessa nähdään. Olinkin jo henkisesti varautunut, että peli jää hyllyyn odottamaan aleja ja sen ajan lyhennetään backlogia, mutta kai se on pakko laittaa muut pelit tauolle ja palata FF VII:n maailmaan jo huomenna. :D
 
DestiZ, hengästyttävää (ja vähän sekavaa) lukea viestejäsi, kun yhtäkään pistettä ei ole käytetty loppua lukuun ottamatta. Suosittelen lämpimästi :)

Mielenkiintoinen arvosana Famitsulta: 10/10/10/8. Ehkä kasin antaja on kaltaiseni "tunnesiteetön" pelaaja.

Kiitos julkaisutarjouksen ilmoittamisesta! Tuolla hinnalla menee minullakin ostoon!
 
Viimeksi muokattu:
Konsolinet ei ole vielä lähettänyt deluxe-editionia, joten ainakaan liian aikaisin en sitä pääse pelaamaan. Kai se sitten huomenna tulee kun tänään sen postiin laittavat...

Intermission hardilla on vielä vaiheessa, joten sen kun tänään saisi maaliin, niin ihan passeli ajoitus. Olisihan sitä tietysti voinut pelailla jo ekaa chapteria demon kautta tänään, mutta ei nyt ihan sitten taida ehtiä ja jos tuo knetin lähetys nyt epäonnistuu, niin onpahan huomiselle sitten jotakin edes.
Itselle saapui perusversio tänään juurikin konsolinetistä. Maanantaina postittivat sen.
 
Noniin nyt on Advent Childrenkin katsottu eli nyt on reiluun 5 päivään pelattu Remake alusta loppuun, Pelattu Intergrade ja katseltu Advent Children ja Last Order. Aivan helvetin huikea fiilis, julkaisu on tosiaan itsellä 3 tunnin takana, ei jumalauta, vetää melkeinpä hiljaiseksi kun tätä on odotettu niin kauan, jospa sitä kohta sitten aloittaisi sen Chapter 1 ei tässä kyllä päikkäreitä enää pysty ottamaan, ennen sitä kahvia koneeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun pitkästä aikaa joutuu (Rebirthin julkkarihinnan takia) ostamaan fyysisen pelin, niin herää kysymys, voiko pelidisketti vaurioitua, jos sen jättää konsoliin sisälle pelisessioiden väliseksi ajaksi (konsoli sammutettuna). Miten on, onko virallista tietoa?
 
Nyt kun pitkästä aikaa joutuu (Rebirthin julkkarihinnan takia) ostamaan fyysisen pelin, niin herää kysymys, voiko pelidisketti vaurioitua, jos sen jättää konsoliin sisälle pelisessioiden väliseksi ajaksi (konsoli sammutettuna). Miten on, onko virallista tietoa?
Ei ole ainakaan mulla koskaan. En tiedä onko nykyään, mutta joskus konsoleiden virallisissa ohjeissa suositeltiin pelin säilyttämistä omassa kotelossaan, silloin kun peli ei ole käytössä, mutta itse en ole tätä neuvoa oikein koskaan noudattanut.
 
ainiin semmonen homma että kannattaa olla jonkinlainen save remakesta sekä Intergradesta niistä saa aika kovat/hyvin merkittävät bonarit Rebirthiin.

Leviathan ja Ramuh Summonit
 
Nyt kun pitkästä aikaa joutuu (Rebirthin julkkarihinnan takia) ostamaan fyysisen pelin, niin herää kysymys, voiko pelidisketti vaurioitua, jos sen jättää konsoliin sisälle pelisessioiden väliseksi ajaksi (konsoli sammutettuna). Miten on, onko virallista tietoa?
Ei ole kyllä mullakaan ikinä mitään vaurioita tullut vaikka pitkiäkin aikoja olen säilyttänyt. Kuulostaa erikoiselta, että sellaisia tulisi, kun eihän siellä levyasemassa mitään tapahdu. Sen tiedän, että jos konsolia kuljettaa johonkin, niin levyasema kannattaa olla tyhjä.
 
Onneksi itse säästynyt suurelta hypeltä, varmaan DestiZ imenyt sen ja niin paljon pelattavaa ollut ettei ole ehtinyt suurimmaksi osaksi edes ajatella asiaa. No huomen aamulla sitten ensimaistiaiset vuoden odotetuimmasta pelistä.
 
Itse taas tsekkasin Maximilian Doodin uudet Remakeläpipeluun ja originaalin ulkoasumodeilla (joka oli kyllä todella hyvä nopea läpipeluu) vaikka juonet edelleen tuttuja onkin eli ihan fiilistelymielessä. Vajaa kellonympärys että pääsee ensiyönä jatkaan upeaa peliä ja tarinaa
 
Itselle saapui perusversio tänään juurikin konsolinetistä. Maanantaina postittivat sen.
No voi video, mikäköhän homma tässä sitten on.. laitoin kysymystä. Saapa nähdä, joutuuko huomenna hakemaan Gigantista perusversion tms..

Kiitokset tiedosta!
 
Viimeksi muokattu:
kuhan siis yleisesti totesin, olen sen verran paljon sitä kokenut millon mistäkin syystä, jätetään siis ne turhan päiväiset provot pois ja ollaan kaikki onnellisia toistemme puolesta, ja nautitaan kaikki pelistä, koska, tämä peli jos mikä on sen ansainnut. itse ainakin pyrin siihen.
 
juu siis enemmän minä tuon Misakin viestin otin provosoinniksi/katkeruudeksi. Meinasin siis jo tuon viestin jo kirjoittaa aiemmin, se vaan juuri, että , sen takia siis kysyinkin että mitä pahaa siinä hypessä on, ja olen aika hyvin jo aiemmin perustellut että miksi olen niin hypessä, jotkut hypettää Elden Ringiä, jotkut Infinite Wealthia ja jotkut sitten FF7 Rebirthiä, itse taas jos olen jostain hypessä niin uppoudun siihen täysin, eli menen siihen täysin yleensä vielä tunne edellä. näin tein myös Witcher 3:n kanssa ja tässä onkin ekaa kertaa peli joka mahdollisesta haastaa Witcher 3 toisen sijan omalla top listoillani, FF7 nyt on luonnollisesti se ykkönen.
 
Sain ite ainakin Powerilta hyvityksen ennakkotilauksen hintaerosta. Mainitsi tosin että saa hyvityksen laitettua vasta kun peli on lähtenyt keskusvarastolta, mikä vähän särähti korvaan. Kysyin tästä sillä tilauksen tein noudolla liikkeestä, niin vastauksena oli että tilaus lähtee keskusvarastolta myymälään vasta huomenna.

Ikävä homma siinä mielessä et ennakkovaraaminen yleensä tarkottaa sitä et sen haluais silleen julkasupäiväks, enkä millään usko etteikö tuota joistain liikkeistä saisi hyllystä suoraan. Gigantti ainakin ilmoittaa että useemmassa liikkeessä varastossa, joten sieltä sen varmaan sais. Ikävä vaan et Powerin bonuksien takai ylipäätään julkasussa ostin, joten paha lähteä vaihtamaankaan enää. Ei toi kai sinänsä päivän päälle ole mut on kyllä ihan käsittämättömän typerästi hoidettu tämäkin homma.

Eli tiivistettynä, jos haluaa huomenna niin tilatkaa Gigantista. Powerilla selkeesti homma vähän pielessä.
 
juu siis enemmän minä tuon Misakin viestin otin provosoinniksi/katkeruudeksi. Meinasin siis jo tuon viestin jo kirjoittaa aiemmin, se vaan juuri, että , sen takia siis kysyinkin että mitä pahaa siinä hypessä on, ja olen aika hyvin jo aiemmin perustellut että miksi olen niin hypessä, jotkut hypettää Elden Ringiä, jotkut Infinite Wealthia ja jotkut sitten FF7 Rebirthiä, itse taas jos olen jostain hypessä niin uppoudun siihen täysin, eli menen siihen täysin yleensä vielä tunne edellä. näin tein myös Witcher 3:n kanssa ja tässä onkin ekaa kertaa peli joka mahdollisesta haastaa Witcher 3 toisen sijan omalla top listoillani, FF7 nyt on luonnollisesti se ykkönen.

Ei tuota varmastikaan pahalla tarkotettu. Itse ainakin iloitsen puolestasi koska pelisarja on selvästi sinulle erittäin merkityksellinen. Tuommoinen into on itseltäni kadonnut jo ja ehkä siitä syystä itse olen hieman kateellinen. :) Ja tämä tosiaan pelkästään hyvällä.

Omalla kohdallani odotus tätä kohtaan on kohtalaisen suurta, mutta hyllystä puuttuva Playstation konsoli tekee sen, että PC-versiota joutuu odottamaan. Harmi, mutta en viitsi konsolikaupoille lähteä kuitenkaan.
 
Itselle saapui perusversio tänään juurikin konsolinetistä. Maanantaina postittivat sen.
Kyselin Konsolinetistä asiaa ja sieltä tuli vastaus, että eivät ole vielä ehtineet lähettämään yhtäkään peliä kenelläkään, koska heidän toimittajat ovat myöhässä. Mielenkiintoista...

Gigantti mainostaa "heti saatavilla", mutta varmaan saa tuuri käydä, että saisi sen jo tänään matkaan, joten täytyypä huomenna katsoa suunnitelma uusiksi aamulla.
 
Ylös Bottom