Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Itse pelistä en tiedä mutta sen kotisivuilla on kyllä yksi parhaista koskaan kuulemistani piano kappaleesta. Ahh...
Sivulle TÄSTÄ.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arit73
November 2003 is the release date of FFX-2 for North America so far and according to that we assumed FFX-2 would come out half a year later in europe.
Now, we have good news for the europeans! SCEE (Sony Europe - Publisher) has announced that FFX-2 will be released in europe this year. "4th Quarter" they say Let's hope SCEE can make this come true! Nothing official has been confirmed yet, but we will inform you as soon as we know more on this issue!
linkki http://www.ffx2.net
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arit73
November 2003 is the release date of FFX-2 for North America so far and according to that we assumed FFX-2 would come out half a year later in europe.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ainakin UK -nettikaupat jo tarjoavat peliä. Julkaisuksi väittävät Marraskuuta. Toivottavasti pitää paikkaansa
Tässä muutenkin hyvä kauppa, kaveri on tuolta tilaillut.
http://www1.cd-wow.com
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Luepas tarkemmin, sanovat julkaisuksi maaliskuun 2004, jos heittosi oli vitsi, niin heh heh.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
Pelasin japsi version läpi noin 20 tunnissa, mutta peli onkin enemmän sidequest painotteinen. Itse en olisi ehkä antanut noin korkeita pisteitä.
Taasko levelit? HmmLainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
Mulla oli käännökset printattuna paperille![]()
Hahmot kehittyvät leveleitä 99:ään asti.
Dresspheret toimivat jobeina, joista hahmot saavat taitonsa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arttq
Mulla oli käännökset printattuna paperille![]()
Hahmot kehittyvät leveleitä 99:ään asti.
Dresspheret toimivat jobeina, joista hahmot saavat taitonsa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YuRiPa
Joo, mä ennakkovarasin sen filmifriikistä. No onkos se nyt niin hyvä? Kannattiko maksaa siitä 69?