Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä
Kyllähän tuostakin vielä voidaan laittaa paremmaksi, ja reilusti. Mutta kyllä tuo peli on jo tulossa. On sitten hidas tai ei ja on sitten palkkeja tai ei.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Kyllähän tuostakin vielä voidaan laittaa paremmaksi, ja reilusti. Mutta kyllä tuo peli on jo tulossa. On sitten hidas tai ei ja on sitten palkkeja tai ei.
tässä saatta´olla koko hypen ja kaiken muun vemppauksen viisain viesti!! ei muakaan haittaa jotku saatanan palkit, tai hitaus? demo oli tuhat kertaa nopeempi kuin FF9 tai 8 tai 7 tai 6 tai 5 tai 4 tai 3 tai 2 tai 1. ostan peli, sanoivat muut mitä tahansa..DemonWithin on ilmeisesti samaa mieltä
 
Joo, voisihan tässä vaihtaa välillä valitusta johonkin muuhun aiheeseen. Mua kiehtoo tuossa kympissä se hahmojen kehitys siinä Sphere Gridissä. Eli ei levelejä vaan AP:tä joiden avulla sijoitetaan palluroita tiettyjen abilityjen kohdalle. Ja vielä tuo taistelujen taktisempi puoli: ei enää ATB:tä vaan todellista vuoropohjaista taistelua. Mitenköhän nuo sitten todellisuudessa toimiii. Sen näkee sitten toukokuun lopussa. Hyvään aikaan muuten tulee peli. Just ku koulu loppuu. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Hyvään aikaan muuten tulee peli. Just ku koulu loppuu. :D
joo..toisaalta "Vieläkö sä siinä pleikkarin ääressä istut? pihalla paistaa aurinko ja...-niin muuten laita ne verhot takas kiinni." hmm..
 
mutta eikö se sphere juttu ole hyvä juttu? jos se toimii niinkuin ajattelen, kellään ei voisi olla täsmälleen samallalailla kehitettyä hahmoa.
 
Kaikkien FFfanien märkä uni on viimeinkin toteutunut. Uutinen ei oli uusi, mutta ei siitä olla pahemmin puhuttukaan. Yks todella hyvä parannus on summonit tuossa kybässä. Pääsee vihdoinkin mättämään Ifrillä tai Bahamutilla mörköjä nenään. Ja enää hieman päälle kaks kuukautta pelin tuloon.
 
Toivottavasti niitä sidequestejä tai muuta tekemistä on paljon, ne nimittäin on yleensä aika hauskoja Finaleis.
Ja vielä siitä vapaudesta, että onko se niinkuin putkes juoksua?
 
Heh, tota, eh...

En ole ikinä pelanut yhtäkään FF:ää, enkä edes nähnyt sitä pelattavan.
Tää on näköjään roolipeli, mutta onko tää perus samallainen rasittava roolipeli niinkun kaikki muutkin?
Heroes III on hyväpeli, sitä tykkään pelata, onko FF:ssä noi taistelut samanlaisia?
Vai onko tää joku ongelmaratkonta/seikkailu peli, tyyliin Apina Saari?
Minkä lainen tää peli on?!?
En todellakaan ole mikään roolipelien ystävä. Joten kannattaako mun jättää ihan suosiolla kauppaan?, vaikka kaikki muut pitävät tätä ihan huippuna.
Kertokaapas.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Heh, tota, eh...

En ole ikinä pelanut yhtäkään FF:ää, enkä edes nähnyt sitä pelattavan.
Tää on näköjään roolipeli, mutta onko tää perus samallainen rasittava roolipeli niinkun kaikki muutkin?
Heroes III on hyväpeli, sitä tykkään pelata, onko FF:ssä noi taistelut samanlaisia?
Vai onko tää joku ongelmaratkonta/seikkailu peli, tyyliin Apina Saari?
Minkä lainen tää peli on?!?
En todellakaan ole mikään roolipelien ystävä. Joten kannattaako mun jättää ihan suosiolla kauppaan?, vaikka kaikki muut pitävät tätä ihan huippuna.
Kertokaapas.

Heroes 3 on kyllä mun mielestä strategiapeli! Ja apinasaaret on seikkailu/puzzle-pelejä. Mutta ei Final Fantasy ole semmoinen pc-tyyppinen roolipeli niinkuin esmes. Baldur's Gate ja vastaavat. Se on ns. "Japsi-rope". Eli jos et ole ennen Japanilaistyyppisiä roolipelejä pelannut, niin voi olla vähän vaikea selittää... Kannattaa joka tapauksessa kokeilla! Monet ovat ennakkoluulojensa jälkeen ihastuneet! Joten testaa ainakin(mutta kauemmin ku 5min.) vaikka kaverilla jos et osta!
 
Re: PAL-käännös ei haise sittenkään?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
Tässäpä vasta hienoja uutisia! :cool:

Kyynikkona pelkään, että palkit on poistettu vain esirendatuista animaatioista (mitäs järkeä niissä olisi palkkeja ollutkaan pitää?) ja sitten itse pelissä, missä ruudunpäivitysnopeus ja koneen teho alkavat olla rajallisia resursseja, surureunat on edelleen....mutta sen näkee sit.
 
Re: Re: PAL-käännös ei haise sittenkään?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Janne


Kyynikkona pelkään, että palkit on poistettu vain esirendatuista animaatioista (mitäs järkeä niissä olisi palkkeja ollutkaan pitää?) ja sitten itse pelissä, missä ruudunpäivitysnopeus ja koneen teho alkavat olla rajallisia resursseja, surureunat on edelleen....mutta sen näkee sit.

Älä pelkää, vaan katso linkki tuon uutisen takana. Siellä on kuva, jossa näytetään surupalkkien ero demon ja valmiin version välillä. Ja kuvat eivät ole esirendatusta animaatiosta. Mitä tulee nopeuteen, siihen on vähän paha sanoa mitään, mutta tuolla lähteessä sanotaan aika selkeästi rivien välissä, että myös nopeutta on lisätty. Tiedä sitten.

Niin joo, ja ei niitä palkkeja kokonaan ole saatu pois. Pienennetty vain aika huomattavasti demoon verrattuna.
 
En oo ikinä demoa nähnyt, mutta KAI sentään Square tajuaa tänne Eurooppaan sentään kunnon kännöksen tehdä, ku saadaanhan me International-versiokin...
Voi olla että se demo on vain viidessä minuutissa kyhätty tekele, joka on suunnattu lähinnä fanaattisimille faneille.
Jos se muuten toimii niin ei kai se hitaus muuten haittaa, kunhan vain silmät tottuu.


PS:Vaikka se oliskin pettymys kaikinpuolin (jota ei kyllä usko kukaan) niin tulisihan se melkein ostettua pelkän nimen perusteella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lazybones
En oo ikinä demoa nähnyt, mutta KAI sentään Square tajuaa tänne Eurooppaan sentään kunnon kännöksen tehdä, ku saadaanhan me International-versiokin...
Voi olla että se demo on vain viidessä minuutissa kyhätty tekele, joka on suunnattu lähinnä fanaattisimille faneille.
Jos se muuten toimii niin ei kai se hitaus muuten haittaa, kunhan vain silmät tottuu.


PS:Vaikka se oliskin pettymys kaikinpuolin (jota ei kyllä usko kukaan) niin tulisihan se melkein ostettua pelkän nimen perusteella.

EI yhtä suuria palkkeja kuin demossa EIKÄ myöskään yhtä hidas kuin tuo demo. Huolet pois, jos me ei nyt ihan NTSC-version verosta peliä saada niin kuitenkin jo aika lähellä. Mikä tahansa on parempaa kuin se demo ja jos kerran on nähny jenkkiversion pyörimässä tuon demon jälkeen niin siihen ei kyllä koske pitkällä kepilläkään. Kyllä me tänne oirooppaan ihan kelpo tekele saadaan. Ja ostan, mistään riippumatta perhana vaikka sen nimen takia :D.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Heh, tota, eh...

En ole ikinä pelanut yhtäkään FF:ää, enkä edes nähnyt sitä pelattavan.
Tää on näköjään roolipeli, mutta onko tää perus samallainen rasittava roolipeli niinkun kaikki muutkin?
Heroes III on hyväpeli, sitä tykkään pelata, onko FF:ssä noi taistelut samanlaisia?
Vai onko tää joku ongelmaratkonta/seikkailu peli, tyyliin Apina Saari?
Minkä lainen tää peli on?!?
En todellakaan ole mikään roolipelien ystävä. Joten kannattaako mun jättää ihan suosiolla kauppaan?, vaikka kaikki muut pitävät tätä ihan huippuna.
Kertokaapas.
tämmösiä pelaaija ei kyllä jokapäivä nääkkään...FF oli mun ensimmäisiä pelejä joita pelasin. FF2 snessillä, ku iskä lainas sen joltaki kaverilta. perrkele että siitä irtos iloa. joo elikkä FF 7-10 on semmonen hmm..lähestulkoon 3d roolipeli. tappelut on vuoropohjaisia hienoissa taustoissa. Riippuen pelistä on tappelu sydeemeissä hiukan eroa. FF8 käyttää haukuttua ja kehuttua draft-järjestelmää, joka aiheuttaa sen, ettei mana pisteitä tarvita, ja että itemeitä voi pölliä vihollisilta samallalailla ku taikojakin. paitsi niissä GF:ä tarttee manaa?. Kaikissa peleissä on limit break/trance/joku muu systeemi, joka tarkoittaa sitä että kun pelaaja on vastaanottanut tietynmäärän damagee (on myös muita määritteitä) hänen limit break (FF7) mittari nousee, ja kun on täynnä voi suorittaa erikois iskun,jotka vaihtelevat joka hahmolla. Pelien juoni on lähes joka nykyajan ff:ä samantapanen. Alota newbienä, liity johonki jengiin, pelasta maailma. FF7 ja 9 sisälsi hauskoja mini-pelejä, kuten chocobot. Chocobot on keltasia lintumaisia olijoita, jotka on ilmeisesti jotenki ihmisten kavereita. FF7:a chocoboilla pääs ajaan kilpaa, ja niitä sai kasvattaa ja kouluttaa. FF9:ä niillä vain haettiin aarteita ympäri maailmaa. Chocoboista vielä sen verran, että FF7:a oli ainakin Keltanen, vihree, musta ja kultanen. ne eroo toisistaan niin, että keltaisella ei pääse kuin maata pitkin, mustalla vuorten yli, sinisellä meren yli..ja vihreellä matalan veden yli. saatto olla enemmänki. Lisäksi FF7:ä Chocogoja pysty breedaamaan, eli yhteyttämään, eli i female ja yks male. chocobot on aika monimutkanen ja kiinnostava juttu. Eikä tässä vielä kaikki:) FF8:a ja ysissä on korttipeli systeemi, jossa kerätään kortteja ympäri maailman, ja niillä sitten pelataan toisia vastaan (NPC). en jaksa enää..katsotaan joskus myöhemmin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

tämmösiä pelaaija ei kyllä jokapäivä nääkkään...FF oli mun ensimmäisiä pelejä joita pelasin. FF2 snessillä, ku iskä lainas sen joltaki kaverilta. perrkele että siitä irtos iloa. joo elikkä FF 7-10 on semmonen hmm..lähestulkoon 3d roolipeli. tappelut on vuoropohjaisia hienoissa taustoissa. Riippuen pelistä on tappelu sydeemeissä hiukan eroa. FF8 käyttää haukuttua ja kehuttua draft-järjestelmää, joka aiheuttaa sen, ettei mana pisteitä tarvita, ja että itemeitä voi pölliä vihollisilta samallalailla ku taikojakin. paitsi niissä GF:ä tarttee manaa?. Kaikissa peleissä on limit break/trance/joku muu systeemi, joka tarkoittaa sitä että kun pelaaja on vastaanottanut tietynmäärän damagee (on myös muita määritteitä) hänen limit break (FF7) mittari nousee, ja kun on täynnä voi suorittaa erikois iskun,jotka vaihtelevat joka hahmolla. Pelien juoni on lähes joka nykyajan ff:ä samantapanen. Alota newbienä, liity johonki jengiin, pelasta maailma. FF7 ja 9 sisälsi hauskoja mini-pelejä, kuten chocobot. Chocobot on keltasia lintumaisia olijoita, jotka on ilmeisesti jotenki ihmisten kavereita. FF7:a chocoboilla pääs ajaan kilpaa, ja niitä sai kasvattaa ja kouluttaa. FF9:ä niillä vain haettiin aarteita ympäri maailmaa. Chocoboista vielä sen verran, että FF7:a oli ainakin Keltanen, vihree, musta ja kultanen. ne eroo toisistaan niin, että keltaisella ei pääse kuin maata pitkin, mustalla vuorten yli, sinisellä meren yli..ja vihreellä matalan veden yli. saatto olla enemmänki. Lisäksi FF7:ä Chocogoja pysty breedaamaan, eli yhteyttämään, eli i female ja yks male. chocobot on aika monimutkanen ja kiinnostava juttu. Eikä tässä vielä kaikki:) FF8:a ja ysissä on korttipeli systeemi, jossa kerätään kortteja ympäri maailman, ja niillä sitten pelataan toisia vastaan (NPC). en jaksa enää..katsotaan joskus myöhemmin

Voiko tätä enää selvemmin selittää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

tämmösiä pelaaija ei kyllä jokapäivä nääkkään...FF oli mun ensimmäisiä pelejä joita pelasin. FF2 snessillä, ku iskä lainas sen joltaki kaverilta. perrkele että siitä irtos iloa. joo elikkä FF 7-10 on semmonen hmm..lähestulkoon 3d roolipeli. tappelut on vuoropohjaisia hienoissa taustoissa. Riippuen pelistä on tappelu sydeemeissä hiukan eroa. FF8 käyttää haukuttua ja kehuttua draft-järjestelmää, joka aiheuttaa sen, ettei mana pisteitä tarvita, ja että itemeitä voi pölliä vihollisilta samallalailla ku taikojakin. paitsi niissä GF:ä tarttee manaa?. Kaikissa peleissä on limit break/trance/joku muu systeemi, joka tarkoittaa sitä että kun pelaaja on vastaanottanut tietynmäärän damagee (on myös muita määritteitä) hänen limit break (FF7) mittari nousee, ja kun on täynnä voi suorittaa erikois iskun,jotka vaihtelevat joka hahmolla. Pelien juoni on lähes joka nykyajan ff:ä samantapanen. Alota newbienä, liity johonki jengiin, pelasta maailma. FF7 ja 9 sisälsi hauskoja mini-pelejä, kuten chocobot. Chocobot on keltasia lintumaisia olijoita, jotka on ilmeisesti jotenki ihmisten kavereita. FF7:a chocoboilla pääs ajaan kilpaa, ja niitä sai kasvattaa ja kouluttaa. FF9:ä niillä vain haettiin aarteita ympäri maailmaa. Chocoboista vielä sen verran, että FF7:a oli ainakin Keltanen, vihree, musta ja kultanen. ne eroo toisistaan niin, että keltaisella ei pääse kuin maata pitkin, mustalla vuorten yli, sinisellä meren yli..ja vihreellä matalan veden yli. saatto olla enemmänki. Lisäksi FF7:ä Chocogoja pysty breedaamaan, eli yhteyttämään, eli i female ja yks male. chocobot on aika monimutkanen ja kiinnostava juttu. Eikä tässä vielä kaikki:) FF8:a ja ysissä on korttipeli systeemi, jossa kerätään kortteja ympäri maailman, ja niillä sitten pelataan toisia vastaan (NPC). en jaksa enää..katsotaan joskus myöhemmin
Suomeksi?
 
Re: PAL-käännös ei haise sittenkään?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
Tässäpä vasta hienoja uutisia! :cool:

Tuo ffxposedin juttu on sikäli hieman hämäävä, koska alussa puhutaan yleisesti mitä kaikkea europeleihin on viimeaikoina ilmaantunut ja mainitaan muun muassa 60 hertsin tuki, jota ei silti kuitenkaan ole tulossa FFX:n pal-versioon. Hitusen pienemmät palkit, ehkä jollakin tavalla nopeampi versio (kuin demo) ja international version ekstrat riittävät silti varmasti takaamaan useimpien pelinautinnon :)
 
Ylös Bottom