Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
aijai..mä en sentään PS2:a tän takia ostanut, se on hypetyksen uhrin merkki. Mutta mä ostan heti ku ilmestyy

Hypetyksen uhrin merkki? Huoh. No tietty jos pelit FF IV, V, VI, VII, VIII, IX ovat mielestäni maailman parhaat pelit. Ne ovat hypettäneet minulle FFX:ää aika lailla!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez


Hypetyksen uhrin merkki? Huoh. No tietty jos pelit FF IV, V, VI, VII, VIII, IX ovat mielestäni maailman parhaat pelit. Ne ovat hypettäneet minulle FFX:ää aika lailla!
sillä ei ole väliä. jos sun mielestä FFX floppaa, myyt konsolin ja ostat toisen..SE on hypetyksen uhri pahimmillaan
 
Minulla taas ei ole minkäänlaisia ennakko-odotuksia pelistä. Videoita olen kyllä nähnyt, ja perhanan nätti pelihän se on.
Mutta aiempien Final Fantasyjen pelaaminen on jäänyt melko vähälle erinäisistä syistä... X:n pelaan varmasti läpi.
Sanokaapa, miten pitkä peli on? 50 tuntia? En "ehdi" itse ottaa selvää ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Minulla taas ei ole minkäänlaisia ennakko-odotuksia pelistä. Videoita olen kyllä nähnyt, ja perhanan nätti pelihän se on.
Mutta aiempien Final Fantasyjen pelaaminen on jäänyt melko vähälle erinäisistä syistä... X:n pelaan varmasti läpi.
Sanokaapa, miten pitkä peli on? 50 tuntia? En "ehdi" itse ottaa selvää ;)
Toivottavasti piiitkä peli. Mä en siitä mitään messiasta oota, ja nauran niille jotka sen takia kiroaa PS2:n. Mutta kaikki edelliset (lähes tulkoon) FF:t oon pelannu, ja FFX:n demonkin vetässy..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Minulla taas ei ole minkäänlaisia ennakko-odotuksia pelistä. Videoita olen kyllä nähnyt, ja perhanan nätti pelihän se on.
Mutta aiempien Final Fantasyjen pelaaminen on jäänyt melko vähälle erinäisistä syistä... X:n pelaan varmasti läpi.
Sanokaapa, miten pitkä peli on? 50 tuntia? En "ehdi" itse ottaa selvää ;)

50 h+. Riippuu ihan miten sen läpäisee.
 
no....kaveri veti pelin läpi 40h, eli ihan tarpeeksi pitkä....jos haluu kerätä kaikki turhat kamat, 50h+

täytyy ite pelata peliä, joskus....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin

Kuinka moni on nyt sitten loppujen lopuksi ostamassa tätä peliä sen julkasun tiimoilla?

Jeps, kyllähän tuo varmaankin julkaisun tiimoilla tulee ostettua mikäli rahatilanne sallii. Täytyy toivoa parasta, sillä enhän halua jäädä ilman uusinta fantasiaa, jota on jo jonkin verran tullutkin odotettua MGS2:n varjossa.
 
Tästä voisi sanoa että...

Lähde : Peliportti

SCE, Softbank ja Square ovat ilmoittaneet alkavansa myymään Japanissa Final Fantasy XI:tä paketissa, johon kuuluu pelin lisäksi PS2:n kovalevy, laajakaista-adapteri ja USB-näppäimistö. Mikä parasta, paketin hinta on vain 7,800 jeniä eli n. 66, suunnilleen saman verran kuin tavallisella PS2-pelillä. Melkoinen tarjous, kun muistaa että pelkkää kovalevyä aiotaan myydä yli kaksi kertaa korkeammalla hinnalla.

Toistaiseksi tarjous on voimassa vain Japanissa, mutta on toki mahdollista että tarjous leviää laajemmallekin.


Juuri tuo kohta itseä nauratti vaikka kyseessä onkin XI eikä tämä ole oikea alue , mutta tuo kovalevyn hinta on aikas halpa etten sanoisi :)
 
toi hinta ei voi pitää paikkaansa...tai jos pitääkin niin me eurooppalaiset ei tulla kyllä ikinä saamaan noita laitteita tohon hintaan...tolla hinnallahan kannattais importata japanista toi setti et sais sen näppiksen, verkkokortin ja kovalevyn, kai noi lisäosat toimii ihan missä ps2:ssa vaan eikä niissä ole mitään alue juttuja...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
sillä ei ole väliä. jos sun mielestä FFX floppaa, myyt konsolin ja ostat toisen..SE on hypetyksen uhri pahimmillaan
Nyt en enää pysy kärryillä! Voisitkohan kenties artikuloida hieman selvemmin? Vaikka en itsekään aina niin selvästi kirjoita, täytyy myöntää:)
No siis bottomline on tämä: En välitä niinkään mistään hypestä, mutta ostan kyllä aina sen koneen, mihin tulee peli nimeltään Final Fantasy. Kun kuulin että FFX tulee PS2:lle, niin päätin ostaa koneen samantien. Se on niin yksinkertaista. Final Fantasyt ovat minulle pyhä asia, joten on turha puhua mistään hypestä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
toi hinta ei voi pitää paikkaansa...tai jos pitääkin niin me eurooppalaiset ei tulla kyllä ikinä saamaan noita laitteita tohon hintaan...tolla hinnallahan kannattais importata japanista toi setti et sais sen näppiksen, verkkokortin ja kovalevyn, kai noi lisäosat toimii ihan missä ps2:ssa vaan eikä niissä ole mitään alue juttuja...

Sitähän minäkin mietin etta onko noissa mitään region juttua, jos ei ole niin sitten kylla importtaan välittömästi. Tulisi meinaan aikas paljon halvemmaksi...
 
onko jotain firmoja jotka tuo noita pelejä japanista vai miten olet yleensä saanut noi pelit japanista...mulla ei oo mitään käsitystä kun ei ole tullut koskaan hankittua mitään mut nyt ku toi tarjous tuli mun tietoisuuteeni ni olen kyllä harkinnut asiaa vakavasti...pelillä ei ole niinkään merkitystä enkä aio modata ps2:sta ja enhän kuitenkaan ymmrtäisi siitä mitään...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez

Nyt en enää pysy kärryillä! Voisitkohan kenties artikuloida hieman selvemmin? Vaikka en itsekään aina niin selvästi kirjoita, täytyy myöntää:)
No siis bottomline on tämä: En välitä niinkään mistään hypestä, mutta ostan kyllä aina sen koneen, mihin tulee peli nimeltään Final Fantasy. Kun kuulin että FFX tulee PS2:lle, niin päätin ostaa koneen samantien. Se on niin yksinkertaista. Final Fantasyt ovat minulle pyhä asia, joten on turha puhua mistään hypestä!
No jos asia on noin. mutta joillakin asia on niin, että jos MGS2 tai FFX ei miellytä, lähtee konsoli pooois
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
onko jotain firmoja jotka tuo noita pelejä japanista vai miten olet yleensä saanut noi pelit japanista...mulla ei oo mitään käsitystä kun ei ole tullut koskaan hankittua mitään mut nyt ku toi tarjous tuli mun tietoisuuteeni ni olen kyllä harkinnut asiaa vakavasti...pelillä ei ole niinkään merkitystä enkä aio modata ps2:sta ja enhän kuitenkaan ymmrtäisi siitä mitään...

Sukulaisista löytyy henkilö joka käy visiitillä tuolla Japanissa ja Jenkkilässä aikas usein työn puolesta, hänen kauttaan on hyvä aina välillä pistää tulemaan parit Import pelit :) ...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
No jos asia on noin. mutta joillakin asia on niin, että jos MGS2 tai FFX ei miellytä, lähtee konsoli pooois

No nyt tajusin mitä tarkotit! Mutta eihän PS2 tietenkään pois lähtis vaikka FFX paska oiskin(Mitä se ei ole:) ). On niitä muitakin hyviä pelejä tietty. Mutta cube tulee silti viereen... :o
 

Juuri tuo kohta itseä nauratti vaikka kyseessä onkin XI eikä tämä ole oikea alue , mutta tuo kovalevyn hinta on aikas halpa etten sanoisi :)
Niin tuonhan olisit voinut tietenkin tunkea tuohon Final Fantasy XI topiciin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Tästä voisi sanoa että...

Lähde : Peliportti

SCE, Softbank ja Square ovat ilmoittaneet alkavansa myymään Japanissa Final Fantasy XI:tä paketissa, johon kuuluu pelin lisäksi PS2:n kovalevy, laajakaista-adapteri ja USB-näppäimistö. Mikä parasta, paketin hinta on vain 7,800 jeniä eli n. 66, suunnilleen saman verran kuin tavallisella PS2-pelillä. Melkoinen tarjous, kun muistaa että pelkkää kovalevyä aiotaan myydä yli kaksi kertaa korkeammalla hinnalla.

Toistaiseksi tarjous on voimassa vain Japanissa, mutta on toki mahdollista että tarjous leviää laajemmallekin.
Niin tietääkseni tarjous ei ole aivan yhtä ruusuinen kuin mainoksesta voisi päätellä. Ensinnäkin ostajan täytynee siirtyä käyttämään Yahoo!BB -laajakaistapalvelua. Toiseksi paketin hintaan ei luultavasti sisällykään kovalevyä eli alkuperäisen uutisen kääntäjällä on jossakin välissä tullut luultavasti virhe. Hmm, vai olisiko ollut toisinpäin, ettei adapteria kuulu vai itseasiassa onko ne samassa laitteessa? Japania kun en tavattoman hyvin osaa niin vaikea nyt varmasti sanoa. Itse veikkaisin, että kyseessä on jonkinlainen vuokraussysteemi sen adapterin (ehkä kovalevynkin?) suhteen. Toisaalta ei tuo ole paha hinta näppäimistöstä, adapterista ja itse pelistä, jos vain tykkää Yahoon palvelusta :rolleyes: Jos koko setin kovalevyineen haluaa omaksi niin tulee kaiketi vielä 18000 jeniä hintaa lisää. Saa nähdä mitä tempauksia Japanin ulkopuolisille markkinoille keksivät. Mielenkiintoista myös nähdä miten FFXI:n myynti ja pelaajamäärät kasvavat ensikuun puolivälissä pelin ilmestyttyä; ennakkomyynti on ollut ihan hyvää...




Ettei menisi ihan aiheen vieresti niin, mitä tähän ketjuun tulee kerrottakoon, että vaikka Final Fantasy X:n loistava myynti on jo Suomessakin miltei selviö niin luvassa on pelistä ainakin televisio- ja elokuvateatterimainontaa eli pidetäänpäs silmät auki - mainoksia kun on aina niin hauska bongailla... :D
 
Ylös Bottom