Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko kysyä onko joku tutustunut tähän FFX:n PAL- ja NTSC-versioiden välisiin eroihin enemmänkin? Itsellä olisi nimittäin mahdollisuus pelata tuota NTSC-versiota :cool: Jos PAL käännös mustine raitoineen on ratkaisevasti huonompi voisin tilata pelin sittenkin jenkeistä - olisin voinut toki jo paljon aikaisemmin, mutta se vaan jäi tekemättä... :mad:
 
International

Kukas tietää että onko siinä pelissä omega tai ultimate weaponii? tai joku uus international- weapon "RuEmeralda Weapon"?
 
LIEVÄ SPOILERI:
Omega ja Ultima Weapon löytyy tai ainakin toinen niistä ja Internationalissa on sen lisäksi uusi, Dea Richter...
SPOILERI LOPPUU.
 
DemonWithin, piilotin spoilerit viestistäsi. Ne saa näkyviin maalaamalla tyhjän alueen hiirellä. Muistakaahan tästä lähtien merkitä kaikki viestit, missä vähänkin epäilette olevan pelinautintoa pilaavia salaisuuksia, ohjeiden mukaan.

Ja DemonWithin, kannattaa lukea privaattiviestit aina välillä. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
DemonWithin, piilotin spoilerit viestistäsi. Ne saa näkyviin maalaamalla tyhjän alueen hiirellä. Muistakaahan tästä lähtien merkitä kaikki viestit, missä vähänkin epäilette olevan pelinautintoa pilaavia salaisuuksia, ohjeiden mukaan.

Ja DemonWithin, kannattaa lukea privaattiviestit aina välillä. ;)

Joo, sortsi kaikille jos on tullu jotai pilattua. Tässä on vähän pää sekaisin ton koulun takia mut yritän nyt jatkossa muistaa :).

EDIT: Ihmettelinki ku olin ihan varma et olin postannu tänne jonku viestin mut sitä ei ollukkaa. Meitsi kelas et onkohan tässä tulossa hulluks tai jotai?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tänään tuli postissa Official PlayStation2 Magazine 020 May, mukana pelattava FFX demo.
Ilmeisesti sama demo mikä tuli FFVI:n mukana, ainakin isot surureunat on vielä mukana.

Ajan hammas alkaa heiman jo purra grafiikan näyttävyyttä, ainakin hahmojen animaatio on paikoin aika kökköä, tuntuu kuin PSOne FF:istä olisi portattu animaatioengine suoraan ja paranneltu vain hahmojen mallinnusta ja kasvojen animointia.
Esirendattujen videoitten huonohko kuvanlaatu myös hieman harmitti, ne ei ole dvd tasoa, vaan varsinkin isolla tv:llä rakeisuuden näkee turhan selvästi. Toivottavasti myyntiversioon on korjattu.

Silti, ei suinkaan mikään pettymys.
 
FFX Europe sivut

Heips!

Square Europe on julkaissut nettisivut FFX:stä, jopa suomenkielisenä...

http://www.ffx-europe.com

t. Blitzpallo
 
"According to Square Net (German), the PAL version will NOT have the ability to switch between 50 and 60Hz versions. While this is not a surprise to me because, well, you can't have two versions of one FMV and not take up extra room, Square Net seem to think that this is a poor excuse. I, do not. FFx if pushing the edges of the DVD limit when released in America. Add an extra 4 languages and we're looking at major disc space problems."

Ei ollu varmaan mitenkään iso uutinen, mutta mitäs nyt vähän lisää tällaisia huonoja uutisia. Tyyppi (jutun kääntäjä) kyllä ihmettelee mistä Square Net juttunsaa saa. Eihän tuo niin suuri menetys ole jos ne nyt saavat siihen ne pienet fixailut aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
"According to Square Net (German), the PAL version will NOT have the ability to switch between 50 and 60Hz versions. While this is not a surprise to me because, well, you can't have two versions of one FMV and not take up extra room, Square Net seem to think that this is a poor excuse. I, do not. FFx if pushing the edges of the DVD limit when released in America. Add an extra 4 languages and we're looking at major disc space problems."

Ei ollu varmaan mitenkään iso uutinen, mutta mitäs nyt vähän lisää tällaisia huonoja uutisia. Tyyppi (jutun kääntäjä) kyllä ihmettelee mistä Square Net juttunsaa saa. Eihän tuo niin suuri menetys ole jos ne nyt saavat siihen ne pienet fixailut aikaan.
voi ei! tämä uusin uutinen on niin paha, että en varmasti osta FF10:ä!!...niin tai sitten se ei voisi vähempää kiinnostaa, peli se on kuitenkin
 
joo, mustaki tuntuu etten voi pelii enää ostaa..
Hitsit ku toivon kaikki nää vuodet että siinä olis 60hz tuki, no ei voi mitään...
Toivottavasti Xenosaga tai Kingdom Hearts sisältää sen tai muuten neki taitaa jäädä hyllylle.:(
 
No voi #¤%"#! teidän kanssa. Kaikki pitää sitten ottaa ihan tosissaan. Enhän mä nyt sitä ihan vakavissani tänne postannu. Itse asiassa mä en edes tiedä miksi mä sen tänne laitoin :confused: .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
heeh...dont take it so seriously...
Tietääkö kukaan muute Sphere Boardin muutoksista International versiossa?

Taisin tuolta FFFinin.comin boardilta lukea, että siinä Internationalin SB:ssa kaikki hahmot aloittavat vähän niinkuin nollakohdasta, jolloin kaikkia hahmoja voi lähteä ihan vapaasti kehittelemään mihin suuntaan tahansa. Eli ne eivät painotu niinkuin siinä tavallisessa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


Taisin tuolta FFFinin.comin boardilta lukea, että siinä Internationalin SB:ssa kaikki hahmot aloittavat vähän niinkuin nollakohdasta, jolloin kaikkia hahmoja voi lähteä ihan vapaasti kehittelemään mihin suuntaan tahansa. Eli ne eivät painotu niinkuin siinä tavallisessa...
krhm..kassi sai tosiaan nauru hermot virtaamaan..nauroin taas xenon sarkasmille minuutin. Nollasta eh? jaksaako sitä varmasti..kyllä sitä jaksaa..siitä tulee mielenkiintoisempaa, kun ei ole selvää rajaa minkälainen hahmosta tulee
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Itse asiassa mä en edes tiedä miksi mä sen tänne laitoin :confused: .
Niinpä, sitäpaitsi mä tuosta hertsiasiasta ja sen ffxposedin artikkelin hämäävyydestä jo tuon ensimmäisen uutisen jälkeen mainitsin tässä ketjussa tähän tapaan:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe 09-04-2002 14:22

Tuo ffxposedin juttu on sikäli hieman hämäävä, koska alussa puhutaan yleisesti mitä kaikkea europeleihin on viimeaikoina ilmaantunut ja mainitaan muun muassa 60 hertsin tuki, jota ei silti kuitenkaan ole tulossa FFX:n pal-versioon.
Tiedot pitävät paikkansa ja selitys 60 hertsin tuen puuttumiseen löytyykin jo tuosta tuoreemmasta ffxposedin jutusta. Tuo neljän kielen tekstitys nyt ei sitä tilaa varmasti niin paljoa vie, mutta tuo, että kaikki videot pitäisi laittaa 50 ja 60 hertsin formattiin on omiaan nakertamaan tilaa levyltä...



DemonWithin tuntuu sekoilevan tässä ketjussa oikein urakalla :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe

..DemonWithin tuntuu sekoilevan tässä ketjussa oikein urakalla :D

Pelkästään tässä!? No, ei se mitään :D. Hajamielisinä olemme olleet...

Laskeskelin tässä että FFX:n tuloon on ENÄÄ 36 päivää. Kuinka moni on nyt sitten loppujen lopuksi ostamassa tätä peliä sen julkasun tiimoilla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin


moni on nyt sitten loppujen lopuksi ostamassa tätä peliä sen julkasun tiimoilla?
aijai..mä en sentään PS2:a tän takia ostanut, se on hypetyksen uhrin merkki. Mutta mä ostan heti ku ilmestyy
 
Ylös Bottom