Xenorautaffa
New Member
Kuinkas moni tietää että mitä minipelejä tossa pelissä on?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
DemonWithin, piilotin spoilerit viestistäsi. Ne saa näkyviin maalaamalla tyhjän alueen hiirellä. Muistakaahan tästä lähtien merkitä kaikki viestit, missä vähänkin epäilette olevan pelinautintoa pilaavia salaisuuksia, ohjeiden mukaan.
Ja DemonWithin, kannattaa lukea privaattiviestit aina välillä.
voi ei! tämä uusin uutinen on niin paha, että en varmasti osta FF10:ä!!...niin tai sitten se ei voisi vähempää kiinnostaa, peli se on kuitenkinLainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
"According to Square Net (German), the PAL version will NOT have the ability to switch between 50 and 60Hz versions. While this is not a surprise to me because, well, you can't have two versions of one FMV and not take up extra room, Square Net seem to think that this is a poor excuse. I, do not. FFx if pushing the edges of the DVD limit when released in America. Add an extra 4 languages and we're looking at major disc space problems."
Ei ollu varmaan mitenkään iso uutinen, mutta mitäs nyt vähän lisää tällaisia huonoja uutisia. Tyyppi (jutun kääntäjä) kyllä ihmettelee mistä Square Net juttunsaa saa. Eihän tuo niin suuri menetys ole jos ne nyt saavat siihen ne pienet fixailut aikaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
heeh...dont take it so seriously...
Tietääkö kukaan muute Sphere Boardin muutoksista International versiossa?
krhm..kassi sai tosiaan nauru hermot virtaamaan..nauroin taas xenon sarkasmille minuutin. Nollasta eh? jaksaako sitä varmasti..kyllä sitä jaksaa..siitä tulee mielenkiintoisempaa, kun ei ole selvää rajaa minkälainen hahmosta tuleeLainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Taisin tuolta FFFinin.comin boardilta lukea, että siinä Internationalin SB:ssa kaikki hahmot aloittavat vähän niinkuin nollakohdasta, jolloin kaikkia hahmoja voi lähteä ihan vapaasti kehittelemään mihin suuntaan tahansa. Eli ne eivät painotu niinkuin siinä tavallisessa...
Niinpä, sitäpaitsi mä tuosta hertsiasiasta ja sen ffxposedin artikkelin hämäävyydestä jo tuon ensimmäisen uutisen jälkeen mainitsin tässä ketjussa tähän tapaan:Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Itse asiassa mä en edes tiedä miksi mä sen tänne laitoin .
Tiedot pitävät paikkansa ja selitys 60 hertsin tuen puuttumiseen löytyykin jo tuosta tuoreemmasta ffxposedin jutusta. Tuo neljän kielen tekstitys nyt ei sitä tilaa varmasti niin paljoa vie, mutta tuo, että kaikki videot pitäisi laittaa 50 ja 60 hertsin formattiin on omiaan nakertamaan tilaa levyltä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe 09-04-2002 14:22
Tuo ffxposedin juttu on sikäli hieman hämäävä, koska alussa puhutaan yleisesti mitä kaikkea europeleihin on viimeaikoina ilmaantunut ja mainitaan muun muassa 60 hertsin tuki, jota ei silti kuitenkaan ole tulossa FFX:n pal-versioon.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Poelloe
..DemonWithin tuntuu sekoilevan tässä ketjussa oikein urakalla
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Kuinka moni on nyt sitten loppujen lopuksi ostamassa tätä peliä sen julkasun tiimoilla?
aijai..mä en sentään PS2:a tän takia ostanut, se on hypetyksen uhrin merkki. Mutta mä ostan heti ku ilmestyyLainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
moni on nyt sitten loppujen lopuksi ostamassa tätä peliä sen julkasun tiimoilla?