Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin, te, jotka FFX:n omistatte:

Mitä mieltä olette tämän Final Fantasyn musiikeista? Itse olen pari kappaletta kuunnellut ja sanon että parasta, PARASTA mitä Nobuo Uematsu on tähän mennessä saanut aikaan. Esimerkkinä voisin laittaa vaikka To Zanarkand ja This Is Your Story...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Mitä mieltä olette tämän Final Fantasyn musiikeista? Itse olen pari kappaletta kuunnellut ja sanon että parasta, PARASTA mitä Nobuo Uematsu on tähän mennessä saanut aikaan. Esimerkkinä voisin laittaa vaikka To Zanarkand ja This Is Your Story...

Ainakin "This Is Your Story" on Junya Nakanon käsialaa. Ihan hyvä vain, että vastuuta jaetaan, ei Uematsun tarvitse toistella teemojaan. Toinen apuri Nakanon ohella on nimeltään Masashi Hamauzu.

Ne biisit mitä itse olen FFX:stä kuullut eivät ole vakuuttaneet! Mutta minäpä olenkin ollut tyhmä ja ladannut niitä MP3-muodossa! :) Kyllä ne saattavat istua sitten itse peliin huomattavsti paremmin. Mutta edelleen parhaat musiikit on Final Fantasy kutosessa! Kannattaa hommata levy nimeltä "Grande Finale"

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Niin, te, jotka FFX:n omistatte:

olen samaa mieltä, intron musiikki on niin kaunis ja herkkä ja kerrankin siedettävä taistelumusa

Yleensä kun on pelannut pelin kerran läpi niin sitten löytää vasta ne parhaat biisit, tällä hetkellä moni noista biiseistä ei kerro mitään, toki pelin teema ja taistelu musiikit on hyviä mutta varmasti tulee lisää kun peliä pääsee pelaamaan kunnolla.. näin on käyny melkein jokaisessa FF pelissä..

29.5.02

Well, se on Englannin lanseerauspäivä, 29.5 Suomen..
sekään ei oo mikään huippupäivä ku en oo kotona koko viikolla =(

tuo oli player 1 sivulle ilmestyny :)

Kyllä tätäkin joskus tapahtuu... Final Fantasy tulee jo 24.5!

Kerrankin näin päin! Yleensä pelien julkaisupäivät venyvät ja venyvät... Final Fantasyn Euroopan julkaisu on nyt kuitenkin siirtynyt viikolla eteenpäin. Eli uusi päivä on 24.5.2002!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
tuo oli player 1 sivulle ilmestyny :)

Kyllä tätäkin joskus tapahtuu... Final Fantasy tulee jo 24.5!

Kerrankin näin päin! Yleensä pelien julkaisupäivät venyvät ja venyvät... Final Fantasyn Euroopan julkaisu on nyt kuitenkin siirtynyt viikolla eteenpäin. Eli uusi päivä on 24.5.2002!

Siis se nyt on sit varmasti tuo 24.5, koska fffin.comin sivuilla sanottiin, että peli tulee Ausseille jo 17.5 mutta me saadaan se tänne eurooppaan vielä ihan samana päivänä eli 29.5.

No mäkätetään vielä vähäsen:

Miksiköhän noita pikku pal-vikoja ei sitten voitu korjata. Eihän se enää tässä vaiheessa haittaa kun peli on parin viikon päässä käsistä. Mutta kun ne änkivät siihen mukaan ne International-xtrat niin miksi ei samalla korjannut esim. sitä kuvan kokoa? Se nopeus ei haittaa, ainoastaan se kuvan koko. (Mutta onneksi siihenkin tottuu kun vähän aikaa pelailee.)

Good going Square...

LISÄYS:

Kuinka moni on jo ennakkotilannu oman Final Fantasy X:nsä?
Itse tilasin konsolinetistä 59 uroon.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Final Fantasy torstaina !!!

Parin vuoden odotus palkitaan ensi torstaina!!
Final fantasy X on vihdoin saapuu tänne.....harmi että
pelissä on pelkästään 50hz.:(

Mutta ei kyllä raaski tilata import versioo enään kun tossa pal- versiossa on kaikkea uutta herkkua.

Pitänee varmaan varata täistä perjantai vapaaks että pääse pelaan kalsarit jalassa aamusta aamun pikkutunneille asti :)

Re: Final Fantasy torstaina !!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pez_q
Parin vuoden odotus palkitaan ensi torstaina!!
Final fantasy X on vihdoin saapuu tänne.....harmi että
pelissä on pelkästään 50hz.:(

Mutta ei kyllä raaski tilata import versioo enään kun tossa pal- versiossa on kaikkea uutta herkkua.

Pitänee varmaan varata täistä perjantai vapaaks että pääse pelaan kalsarit jalassa aamusta aamun pikkutunneille asti :)
VAIN 50 hz voi että ketä tommonen haittaa? ei ainakaan todellista fania

Ei minuakaan 60Hz puuttuminen haittaa, jos vain kuvaa ei ole litistetty ja jätetty isoja surureunoja.
Litistetty kuva on kaikein pahin pelin pilaaja, varsinkin hahmovetoisissa peleissä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ei minuakaan 60Hz puuttuminen haittaa, jos vain kuvaa ei ole litistetty ja jätetty isoja surureunoja.
Litistetty kuva on kaikein pahin pelin pilaaja, varsinkin hahmovetoisissa peleissä.

GrandAlf tuolla taisi jo mainita että kuva ei ole "litistetty" mutta surureunat siinä yhä on.

Ylös Bottom