Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jooh kaikki finalit mitä on ilmestyny niin on tullu tahkottua väh. 3x läpi. Saanyt nähä mitä FF X tuo tullessaan. yksi tuttuvani japanissa tuntee jonkun ff X beta testaajan ja itse ei ollut aivan 100% tyytyväinen, mutta hyvä se kuulemma oli!
 
Ahh.Onneks on kolme viikkoa kesälomaa alkaen 27.5 Pääsee keskittymään kunnolla FFX peliin.Lomarahatkin töistä saan sopivasti 31.5 :cool:
 
Aaaaaarrrrrrrrrrgggggghhhhh!!!!!!

Mitä jos olen tilannu FFX:n PlayerOnesta ja ne lupas sen 29.5, mutta entä nyt kun julkasu päivä oliskin jo 24.5 :eek: saanko sen myöhässä vai ajallaan.... Tiedän että on turhaa säikkyä tuollaista tai kysyä, mut kun on pakko saada se heti !!!!!? Joku joka tietää voisi keventää taakkaani....

( Se olisi kuin kryptoniittia jos en saisi FFX:ää heti, olisin entinen SuperMies )
 
Ei huolta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SuperMies
Aaaaaarrrrrrrrrrgggggghhhhh!!!!!!

Mitä jos olen tilannu FFX:n PlayerOnesta ja ne lupas sen 29.5, mutta entä nyt kun julkasu päivä oliskin jo 24.5 :eek: saanko sen myöhässä vai ajallaan.... Tiedän että on turhaa säikkyä tuollaista tai kysyä, mut kun on pakko saada se heti !!!!!? Joku joka tietää voisi keventää taakkaani....

( Se olisi kuin kryptoniittia jos en saisi FFX:ää heti, olisin entinen SuperMies )

Juu minä kanssa tilasin Playerone liikkeestä pelini ja kun kuulin että peli julkaistaankin 24.5 lähetin heti sähköpostia. Vastaus oli että peli tullaan samaan 24.5 ja siitä oli ollut tiedoitekkin (mitä en kyllä minä ainakaan huomannut). Joten ei huolta kyllä me Playeronen tilaajaat päästään nauttiin FFX:stä ajoissa :). Ainut miinus on se että jos pelin on tilannut niin tarvii jännittää että maahantuoja toimittaan pelin torstaina liikkeille, että peli kerkeää perjantaiksi postiin.
 
Jotain turhaa

Sain tuossa vasta perjantaina käsiini FFVI:n ja mukana tietenkin FFX:n demon. Pistin demon koneeseen hieman sekavin tuntein että mitähän tämä nyt sisältää, kun olin kuullut huhuja siitä että demo on aika tökerö, joten minä tietenkin yllätyksekseni huomasen että demohan on mahtava! En kiinnittänyt huomiota kovinkaan paljoa Grafikkaan koska telkkari millä pelasin oli varmaan jotain 14" ;) Vaikka minulla ei ollutkaan kuin demo, niin olin samantien pelin lumoissa. Eikös peliä myös povailtu pisimmäksi FF peliksi mitä on julkaistu? LÄÄH! ;)

Myöskin FFVI:n uudelleen tehdyt kuvat olivat hienoja, tosin itse peliin/juoneen en kerennyt vielä keskittyä Paljoa, ehkäpä tänään aloitan siihen syventymisen.
 
jännitys tiivistyy..vuoden odotusenään viikon päässä. Mutta onneksi en odota siitä messias peliä kuten jotku..lyön vaikka vetoa että täällä tulee näkymään "FFX on ihan paska, taistelu systeemi sukkaa, graffat on perseestä, sururaidat on liian isot, peli on liian lyhyt, vastusket liian helppoja, liian lineaarinen...."-tyylisiä viestejä:)
 
Jes, tänään soitettiin konsolinetistä ja varmistettiin tilaus. Sanoivat, että pistävät peliä tulemaan keskiviikkona ja että se saapuisi perille perjantaina tai ehkä jopa jo torstaina. Until then...
 
Re: Jotain turhaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Warjo
Eikös peliä myös povailtu pisimmäksi FF peliksi mitä on julkaistu? LÄÄH! ;)
No ei se ainakaan lyhyin ole. Minulla kesti läpäisyssä pyöreästi 50 tuntia, siinä missä aiempien osien kohdalla mittari pyöri 30-40 tunnin paikkeilla. Tuon 50 tuntia sain siis etenemällä suoraan, ilman että kolusin kaikki paikat läpi. Ja jos blitzball-riippuvuus olisi iskenyt ennen loppua, tuntimäärän olisi varmaan voinut tuplata. ;)
 
Juu noh eiköhän se ole pakko pelata vanhaan tyyliin maksimi levelit ja koluta läpi kaikki mitä pelistä löytyy :) .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Khain
Juu noh eiköhän se ole pakko pelata vanhaan tyyliin maksimi levelit ja koluta läpi kaikki mitä pelistä löytyy :) .
Edellisissä osissa hahmojen kehittäminen tasolle 100 oli kakunpala verrattuna siihen, miten pitkälle niitä urhoja voi kympissä pumpata. Shpere Board antaa siis paljon enemmän kehittymisvaraa kuin edellisissä osissa. Joten onnea vaan, taitaa kesä kulua aika nopeasti jos noin pitkälle tähtäät. ;)
 
Täkylle kehittämisprosessi vei aikaa n. 70-80 tuntia. Kaikki paitsi MP on mahdollista vetää maksimiin, no voihan MP:kin vetää maxiksi mutta sillon täytyy luopua HP pojoista. Koko Sphere Gridi pitää rakentaa melkein kokonaan uusiksi.

ps. olen tehnyt tämän kahdesti, USA ja JPN-INT versiot.
 
mitä mini pelejä siinä on onko siinä saman laisia minipelejä kuin ysin aarteen metsästys ja pääseekö siinä pelaa blizballia
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
mitä mini pelejä siinä on onko siinä saman laisia minipelejä kuin ysin aarteen metsästys ja pääseekö siinä pelaa blizballia

Kyllä, pääset pelaamaan niin paljon Blitzballia kuin sielu sietää...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bam margera
minkalaista se blizballin pelaaminen on onko se hauskaa

Itse en ainakaan tykännyt koko Blizballista. Mutta kait sitäkin pitäisi väkisin ruveta pelaamaan.
 
Ei jumalauta tää alkaa olla jo ihan hirveetä. Pelin tuloon enää kaks päivää tai ehkä jopa YKS!!!! Jos se postiennakko lappu on tömähtänyt jo huomenna sielt postilaatikosta niin...

Kuitenkin joka tapauksessa tullaan viikonloppu viettämään erittäin Final Fantasy painotteisena. Ja katsotaan jos jotain omakohtaista juttua irtoais.
 
Huomenna saan minä tämän pelin. Soittivat eräästä firmasta ja sanoivat, että perjantaina voit tulla hakemaan. Kysyin voisinko tulla hakemaan sitä aiemmin, vastaus kuului: "No, miksei...käyhän se...".
Eli huomenna hakemaan se heti koulun jälkeen...No-Life päivä tulossa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mike


Tuo on muuten laitonta myydä ennen julkasupäivää.



Tämä eräs firma on tehnyt noin ties kuinka monta kertaa aiemmin....GTa3 päivää aiemmin, WRC päivää aiemmin....ja monta muuta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom