Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy X

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeaR
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tilasin tuolta player 1 ja tanaan tuli paita + peli :)

ja tuo paita oli m kokoa :( mika olis saanu olla vaikka l mita yleensa annetaan
 
niin ja ne haastattelut siina bonus cdlla on yhta tyhjasta kun puheet on japaniks eika saa edes valita tekstitysta niin siita todella iso miinus squarelle :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
niin ja ne haastattelut siina bonus cdlla on yhta tyhjasta kun puheet on japaniks eika saa edes valita tekstitysta niin siita todella iso miinus squarelle :mad:

Minun bonus cd:llä oli englanninkielinen tekstitys kun valitsin alussa kieleksi englannin. Väitätkö, että sinulla ei ollut. Ihan kivat haastattelut muuten.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
niin ja ne haastattelut siina bonus cdlla on yhta tyhjasta kun puheet on japaniks eika saa edes valita tekstitysta niin siita todella iso miinus squarelle :mad:

Minusta tuo on melkein bonusta, että saa japanin kielikurssin vielä lisäksi. ;D Sen kielen valinta ei pitäisi olla turhan vaikeaa ellei sitten ole täysi tumpelo. Olisiko ne haastattelut pitänyt sun mielestä dupata? Mutta tuollaisen extran kanssa Square on luonnollisesti hieman laiska, kun International versiossa oli jo kaikki riittävä englantia myöten niin ei sitä tarvitse enää pahemmin kääntää ja vääntää...
 
Joo-o. Eipä tullut pakettia konsolinetistä tänään joten lähimpään pelikauppaan vaan. Hinta 65 eli reilut 6 euroa enemmän kuin konsolinetissä mutta sillä ei ole mitään väliä. Viikonloppua kun en rupea odottelemaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan krl85


Minun bonus cd:llä oli englanninkielinen tekstitys kun valitsin alussa kieleksi englannin. Väitätkö, että sinulla ei ollut. Ihan kivat haastattelut muuten.

siis mita pirua kun valitsen sen enkun aluks niin tekstia ei tuu ja jos yrittaa laitaa niin valittaa vaan etta ei oo sita mahdollisuutta :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Joo-o. Eipä tullut pakettia konsolinetistä tänään joten lähimpään pelikauppaan vaan. Hinta 65 eli reilut 6 euroa enemmän kuin konsolinetissä mutta sillä ei ole mitään väliä. Viikonloppua kun en rupea odottelemaan...


Mitä ihmettä? Minulla tuli konsolinetistä jo eilen.
 
AAAAAAH! VUODEN ODOTUKSEN JÄLKEEN PELI VIHDOIN KÄDESSÄ!

Peli kelkkaan ja menoksi. En odottanut enää mitään miltään pal-käännöksiltä enkä muiltakaan osilta vaan halusin vaan päästä vihdoin ja viimein pelaamaan. Kuitenkin hitaus iski hieman silmään, mutta ensimmäisen taistelun jälkeen oli leuka loksahtanut jo auki ettei paremmalla väliä. Ja ne surureunat, kyllä niihin tottuu paitsi, paitsi paitsi paitsi, mun paska finluxissa on vielä helvetti sellanen 2 cm lovi oikeassa reunassa. Joka tapauksessa. 20 minuuttia pelin seurassa ja aivan hurmiossa. Kohta kun pari kaveria saapuu kylään niin voidaan alottaa pelin pelaaminen ihan tosissaan.

p.s. Hemmetti että kuuluu muuten hienosti kaikki bassot taisteluissa ja välianimaatioissa. Square on näköjään panostanut nyt oikeen toden teolla myös efekteihin. Hemmetin hieno peli eikä paskin mahdollinen pal-käännöskään voi sitä muuttaa...

Antoisia pelihetkiä kaikille tämän pelin parissa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Ja ne surureunat, kyllä niihin tottuu paitsi, paitsi paitsi paitsi, mun paska finluxissa on vielä helvetti sellanen 2 cm lovi oikeassa reunassa.

Ei taida televisiosi tukea rgb kaapelia ? vai käytätkö edes , se meinaan siirtää kuvaa hieman vasemmalle ja vähän ylöspäin joka aiheuttaa tuon loven siellä oikeassa kulmassa. Tämä tietenkin vain televisioilla jossa ei ole tukea...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis


Ei taida televisiosi tukea rgb kaapelia ? vai käytätkö edes , se meinaan siirtää kuvaa hieman vasemmalle ja vähän ylöspäin joka aiheuttaa tuon loven siellä oikeassa kulmassa. Tämä tietenkin vain televisioilla jossa ei ole tukea...

Joo, käytän RGB:tä. Ei sitä kyllä muissa peleissä oo ilmenny. I'll just have to live with it as they say...

Missäs asti ootte muuten?
 
Siis onko siinä demossa vieläkin paksummat palkit? Minua ei tuo palkkien tieto hirveästi haitannut kun niistä kuulin, mutta huonoimmissakaan käännöksissä en näin isoja ole nähnyt! Näyttää että esim. DMC:ssä sentään oli jonkin verran pienennetty niitä, kun FFX:ssä eivät ole ilmeisesti tehneet juuri mitään asian hyväksi. No mutta kyllä näihinkin tottuu ja hyvin on ainakin ekat taistelut rullanneet. Ja eihän graafinen loisto ainakaan saisi olla tän tyylisten pelien pääosassa, kunhan nyt ei tosin pelattavuutta rupea häiritsemään. Tällä hetkellä pelaan FFVI:sta ja hyvin on sekin imaissut mukaansa, sen jälkeen vasta aloitan X:n pelaamisen.:)
 
Aikas mageeta! Hahmot alkaa rupatteleen kesken myllyn ja ennen kaikkien speciaalien vetoja sun muuta. Elävöittää taisteluja aika mugavasti...
 
Ai minä ainoana äänessä täällä? No ei se mittään! Helvetin hauskaa kun Square on laittanut kaikki videot jenkki/japski versioista. Ala siinä sitten sen jälkeen pelaamaan pal-versioo kun on nähnyt kaiken isompana ja nopeampana. No, pidetään sellanen parin tunnin paussi niin eiköhän sitten.

p.s. Hitto äsken alko kyllä mättö kun Ifrit liitty mukaan sakkiin :D

Näköjään kaikki pelaamassa kun ei viestejä ilmaannu... No niin mäkin. Ootteko muuten huomannu miten vähäpukeisia nuo Spiran naiset ovat? ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
En ole vieläkään aloittanut pelaamaan vaikka sain pelin jo torstaina. Tiukkaa tekee mutta yritän sinnitellä ensiviikonloppuun.
 
Ylös Bottom