Vastaus: Final Fantasy XII (12) hype
Heh, ja FFXII:kö ei muka ole vakava? Hei pliis, lukekaa pelistä ennen kuin menette parin kuvan perusteella tekemään tuollaisia naurettavia lausuntoja. Ison pahan kuningas(?)kunnan maailmanvalloitusaikeita, petturuutta ja rappioituneet Tuomarit. Joo, tosi iloista meininkiä.

FFXII:n sotiminenkin kun on niin valoisa ja kevyt asia.
Oletan siis että sinun, zacharia, mielestä hieman valoisampi grafiikka -> hyperiloista japsimeininkiä? FFXII sijoittuu (tai ainakin tähän mennessä nähdyt kuvat sijoittuvat) lämpimään ja aurinkoiseen ilmastoon, mikä selittää graafisen ulkoasun. Se tuskin tarkoittaa iloista girl power meininkiä.
Ja tuohon FFIX:n kommenttiin. Se oli jotain, mitä Final Fantasyt olivat aina olleet ennen FFVII:tä, eli puhdasta fantasiaa ilman angstailevia ja yksinäisesti kärsiviä hahmoja (Squall ja Cloud). Se ei kuitenkaan tarkoita, että IX olisi vähemmän vakava. Jaksoitko edes pelata sitä loppuun asti, kun tuntuu ettet ole huomionut mitenkään sen vakavampia ja synkempiä puolia? Vai oliko huomiokykysi vain hahmojen vähemmän realistisessa ulkonäössä? Ainoa oikesti epävakavai tapaus on juuri FFX-2, jotkut siitä pitävät, jotkut eivät. Minun mielestä se ei tietenkään ole paras FF, mutta ei se ole pelinä huono.
Kuitenkin, Final Fantasyt ovat suurimman osan elinajastaan olleet FANTASIAA. Siihen sisältyy valitettavasti teidän kannalta hieman normaalista poikkeavia värikkäämpiä ja persoonallisempia ympäristöjä (verrattuna FFVII:n ja VIII:n teknologiapainoitteisuuteen). Ainakin minulle tulee FFXII:sta sellainen vaikutelma, että se voisi olla aikuismaisin Viimeinen Fantasia tähän mennessä, perustuen siihen, mitä olen nähnyt JA lukenut. En siis perusta omaa näkemystäni pelkkään muutamaan kuvaan ja ehkä yksittäiseen traileriin.
EDIT: Ja mahtaa teille olla vaikeata, kun popparit laulavat pelin tunnusmusiikin. Miten te pystyitte pelaamaan FF8:a, jossa laulettiin Eyes on me, jonka minä luokittelen popiksi.