Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jujze sanoi:tsiisus![]()
Vaikutti demon perusteella ihan näppärältä tuo FF12.
laatikko sanoi:Arg,mä en tykkää yhtään tästä linjasta mihin FF menee.Popparit laulamassa tunnareita ja niistä sinkkuja,miespuoliset hahmot näyttää 17-v homoilta.Mitä vielä?Laitetaanko peliin minipeli,missä voit ottaa itsestäsi kuvia ja laittaa niitä nettiin ja mitä parempia arvosteluja saat muilta käyttjiltä niin sitä paremmat pisteet,jolla sitten voit ostaa itemsejä.
EDIT Jeesuksen kristus,kattokaa nyt tuota etusivun kuvaa.Näyttää ihan tytöltä.![]()
nemesis thegod sanoi:hei missä jengi on päässy jotain demoo kokeilee?? ja onko muuten mitään tietoo koskahan tuo julkaistaan euroopassa?? ja vielä yksi kymysys että onko teillä mitään hyvää saittii missä olisi jotain mukavi trailereita kyseisestä pelistä![]()
nemesis thegod sanoi:hei missä jengi on päässy jotain demoo kokeilee??
Niinpä. FFX-2 meni, jos siihen suhtautu jonkinlaisena välikevennyksenä, mutta nyt olisi jo korkea aika palata vähän vakavampaan suuntaan. Vaikka en FF8 muuten pitänytkään, niin Squall on yks kovimmista tyypeistä FF historiassa.laatikko sanoi:Arg,mä en tykkää yhtään tästä linjasta mihin FF menee.Popparit laulamassa tunnareita ja niistä sinkkuja,miespuoliset hahmot näyttää 17-v homoilta.Mitä vielä?Laitetaanko peliin minipeli,missä voit ottaa itsestäsi kuvia ja laittaa niitä nettiin ja mitä parempia arvosteluja saat muilta käyttjiltä niin sitä paremmat pisteet,jolla sitten voit ostaa itemsejä.
EDIT Jeesuksen kristus,kattokaa nyt tuota etusivun kuvaa.Näyttää ihan tytöltä.![]()
Helvetin hyvä kappale olikin by the way.Azu sanoi:EDIT: Ja mahtaa teille olla vaikeata, kun popparit laulavat pelin tunnusmusiikin. Miten te pystyitte pelaamaan FF8:a, jossa laulettiin Eyes on me, jonka minä luokittelen popiksi.
Azu sanoi:EDIT: Ja mahtaa teille olla vaikeata, kun popparit laulavat pelin tunnusmusiikin. Miten te pystyitte pelaamaan FF8:a, jossa laulettiin Eyes on me, jonka minä luokittelen popiksi.
Se olikin ihan kauhea,mutta pelasin kuitenkin pelin läpi(useasti)ja tykkäsin.Azu sanoi:EDIT: Ja mahtaa teille olla vaikeata, kun popparit laulavat pelin tunnusmusiikin. Miten te pystyitte pelaamaan FF8:a, jossa laulettiin Eyes on me, jonka minä luokittelen popiksi.
Ja yksi asia mikä minua myös häiritsee,on naishenkilöitten vaatteiden vähyys.En tiedä mistä tämä sitten johtuu...
Öh,mun on pakko vähän korjata sanomaani.Siis tarkoitin"En tiedä mistä tämä sitten johtuu"Zoukka sanoi:Mä mitään ole polttanut. Vähän vaan aina kismittää kun porukka alkaa lynkkaamaan pelisarjan osaa joka tuo TERVETULLUTTA uudistusta kehiin. Ja ei sinua kukaan pakota koskaan kameratattiin edes koskemaan. Tosin kun näet hahmoanimaation laadun niin saattaa se mieli muuttua.
Taidat sitten olla aika naiivi
.
laatikko sanoi:En mä tässä ole vielä mitään tuominnut,kunhan esitin mielipiteeni ja pari faktaa.Tulen pelaamaan