TUHOMURSU
KonsoliFIN Alumni
Vastaus: Final Fantasy XIII (13) [PS3 Hype]
Totta. FF:t on jo pitkään olleet interaktiivista elokuvaa ja FFXII:ssä tosiaan saattoi ottaa lepoa yllättävän helposti. Ehkä tuon pelaamisen vaivattomuuden takia tuli sanottua kuinka helppo se on, vaikka kuitenkin tuli tilanteita joissa täytyi muuttaa strategiaa ja ottaa ns. ohjat käsiin.
Tuo Epicorin mainitsema yksilöttymyys taistelusysteemin yhteydessä oli tosiaan helvetin masentavaa. Taitolauta oli hyvä ajatus mutta se, että kaikki hahmot saavat kaikki skillit pilasi sen melkein kokonaan, eikä siinäkään ollut mitään järkeä että skillit oli piilotettu. Väkinäistä "sisällön" lisäämistä. Ehdottomasti parasta olisi ollut että skillit olisi ollut edes jossain määrin näkyvissä eikä hahmot tosiaan saisi niitä kaikkia, jolloin jouduttaisiin miettimään hahmojen roolitusta.
Itseasiassa vaikein 3D Final Fantasy joten siinä kohtaa puhut palturia. Toki pelin saa nopeasti helpoksi, jossain auto-skelu grindauksessa, mutta siis eihän esim PS1-Final Fantasyissa edes voi kuolla kuin muutamissa harvoissa ylläripomoissa. XII:ssä taasen kuolo saattaa korjata täysin yllättäen perusmonsujenkin keskellä varsinkin jos pelaa activella. Puhumattakaan sitten örkeistä, jotka on tarkoituksella laitettu vartioimaan jotain ruukkua/salaria, jotka hilpaisevat hahmot kerrasta kumoon.
Totta. FF:t on jo pitkään olleet interaktiivista elokuvaa ja FFXII:ssä tosiaan saattoi ottaa lepoa yllättävän helposti. Ehkä tuon pelaamisen vaivattomuuden takia tuli sanottua kuinka helppo se on, vaikka kuitenkin tuli tilanteita joissa täytyi muuttaa strategiaa ja ottaa ns. ohjat käsiin.
Tuo Epicorin mainitsema yksilöttymyys taistelusysteemin yhteydessä oli tosiaan helvetin masentavaa. Taitolauta oli hyvä ajatus mutta se, että kaikki hahmot saavat kaikki skillit pilasi sen melkein kokonaan, eikä siinäkään ollut mitään järkeä että skillit oli piilotettu. Väkinäistä "sisällön" lisäämistä. Ehdottomasti parasta olisi ollut että skillit olisi ollut edes jossain määrin näkyvissä eikä hahmot tosiaan saisi niitä kaikkia, jolloin jouduttaisiin miettimään hahmojen roolitusta.