Mossy
Well-Known Member
Kieltämättä. Yoshidalla täytyy myös olla aika paljon valtaa SE:n sisällä, jotta voi ilmoittaa 2 viikkoa ennen julkaisua, että me muuten lykätään peliä. Se ei varmasti ollut hyvää PR:ää ja tuskin olisi mennyt läpi jos kyseessä ei olisi ollut itse Yoshi-P. Toki on ymmärrettävää, että kaverilla on aika paljon kapitaalia yrityksen sisällä, kun käänsi katastrofin koko sarjan tuottoisimmaksi julkaisuksi.Yoshida on kyllä uniikki tapaus. Äärimmäisen hyvä julkisessa työssään näin ulkoapäin tarkasteltuna. Samaan aikaan kun WoWin kehittäjät keräävät mainetta kylminä, pelistään ja asiakkaistaan etääntyneinä tyyppeinä, voittaa Yoshida ihmiset puolelleen sympaattisella, tunnepitoisella ja näin länsimaista tarkasteltuna ylivedetyn nöyrällä esiintymisellään. Kuinka paljon siitä on aitoa ja kuinka paljon laskelmoitua roolia, kukapa tietää. Mutta Square Enixin pomot tykkäävät varmasti.
Itse olen erittäin tyytyväinen tähän lykkäykseen, sillä saan lisäaikaa hoitaa keskeneräiset asiat, kuten viimeisen relicin loppuun. Tuolla alkuperäiselle julkaisupäivälle on myös BF2042 julkaisu ja firman pikkujoulut, niin tämä viivästys tuli kyllä itselleni aivan taivaan lahjana .