Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XV

Vastaus: Final Fantasy XV

Chapter 4, heti eka tehtävä. Pitääkö sitä autoa jotenki tuunata että pysyy sen ukkelin (en spoilaa nimeä) perässä? Mä jään aina jälkeen kun auto kiihtyy niin hitaasti.
 
Vastaus: Final Fantasy XV

https://www.youtube.com/watch?v=v0gvZhVhDX4 ne jotka miettivät pelin ostoa ja ovat etsineet siitä kunnon arvostelua, niin itse kun olen kaikki video reviewit katsonut pelistä niin omasta mielestäsi tässä ylivoimasesti paras ja kattavin arvostelu tähän asti mitä pelimediat ovat julkaisseet äänessä siis entisestä gametrailersista tuttu kaveri.
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Chapter 4, heti eka tehtävä. Pitääkö sitä autoa jotenki tuunata että pysyy sen ukkelin (en spoilaa nimeä) perässä? Mä jään aina jälkeen kun auto kiihtyy niin hitaasti.
Ei tarvi, kaipa se auton tuunaaminen helpottas tehtävän tekoa, mutta mulla ei ollu autossa mitään modauksia ja silti pysyin perässä. Ajoin jopa yhestä mutkasta väärään suuntaan, sen jälkeen edessä ajava ukkeli pysähtyi ja jäi odottamaan mua.
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Ajattelin ensin kehuista johtuen laittaa enkku dubit päälle, mutta katsottuani japanin kielen ääninäyttelijöitä oli pakko valita ne kuitenkin. Siellä on itelle suosikkeja ääninäyttelijöitä muutamista animaatioista takana. Mm. Death Notesta, Seven Deadly Sins yms. :cool:
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Ei tarvi, kaipa se auton tuunaaminen helpottas tehtävän tekoa, mutta mulla ei ollu autossa mitään modauksia ja silti pysyin perässä. Ajoin jopa yhestä mutkasta väärään suuntaan, sen jälkeen edessä ajava ukkeli pysähtyi ja jäi odottamaan mua.

Pienen Googletuksen jälkeen selvisi, että samoja ongelmia on muillakin ollut. Selvisi että ohjaimen R2-nappula on ollut niin kovassa käytössä ettei auto jaksa lähteä liikkeelle. Toivottavasti tuohon on tulossa patchi, kun kyllä R2 toimii hyvin muissa peleissä. Onneksi oli Vita niin crossplaylla pääsi eteenpäin :)
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Ajattelin ensin kehuista johtuen laittaa enkku dubit päälle, mutta katsottuani japanin kielen ääninäyttelijöitä oli pakko valita ne kuitenkin. Siellä on itelle suosikkeja ääninäyttelijöitä muutamista animaatioista takana. Mm. Death Notesta, Seven Deadly Sins yms. :cool:

Mä pyörittelin pitkään kumman valitten, mut päädyin sit enkkuun sen takia ettei tartte koko ajan lukea mitä puhutaan. Olisin muuten ehdottomasti valinnut japanin.
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Joo erittäin kovana anime/japani diggarina ei tarvinnu kauan miettiä kumman sitä valitsee Noctic( Light Yagami(Death Note) Ignis (Uchiha Sasuke (Naruto). Prompto (Natsu Dragneel (Fairy Tail) Gladiolus (Scar (Full Metal Alchemist) et kun tommonen casti heitetään pöytään niin ei jääny hirveesti vaihtoehtoja :)
 
Vastaus: Final Fantasy XV

No miltäs on peli vaikuttanu? Onko yhtään FF X:än tasoa? Olen tällä hetkellä pelaamassa FF X:ää läpi, ja nautin edelleen pelistä aivan hemmetisti, sen jälkeen ajattelin vetää läpi FF X-2:sen jonka pelaan sitten ekaa kertaa läpi. Niin onko tämä peli semmoinen joka tuo kylmänväreitä?
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Tuli ostettua tämä hetken mielijohteesta, saapa nähdä miten uppoaa.

Kokemus FF:stä on minimaalinen, 10 vuotta viime kerrasta. XII ostin julkaisun aikoihin ja kesken jäi heti alkuunsa. VII pelannut ala-aste ikäisenä, eikä se silloin oikein avautunut.

10 vuodessa on peli maku muuttunut sen verran, että tiedä mitä tästä seuraa, jos sitä hurahtaa näihin huolella. Tuosta XII tulossa remaster versio :)
 
Vastaus: Final Fantasy XV

tuolla ei o enää mitään tekemistä final fantasyn kanssa kuin vaan nimi.
ei final fantasy pelit oo tuolaisia missä on vaan miehiä päähenkilöinä en tykkää ollenkaa.
onneksi tulee final fantasy XII ps4
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Ohititte sitten mun kysymyksen.
Onhan tää aika erilainen jos vertaa vaikkapa FF kymppiin. Taistelusysteemistä lähtien on paljon eroa. Maailma tuntuu myös avoimemmalta ym. Mulla edellinen Final Fantasy on kans just kymppi mitä oon kunnolla pelannut viimeksi.

Pakko sanoa, että mulla ei ollut mitään järkyttävää hypeä päällä tän suhteen, mutta olen yllättynyt todella positiivisesti. Taistelu tuntuu hyvältä, tekemistä riittää ja homma tuntuu muutenkin oikein mielenkiintoiselta. Ääninäyttely on myös englanniksi laadukasta jne.
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Onhan tää aika erilainen jos vertaa vaikkapa FF kymppiin. Taistelusysteemistä lähtien on paljon eroa. Maailma tuntuu myös avoimemmalta ym. Mulla edellinen Final Fantasy on kans just kymppi mitä oon kunnolla pelannut viimeksi.

Pakko sanoa, että mulla ei ollut mitään järkyttävää hypeä päällä tän suhteen, mutta olen yllättynyt todella positiivisesti. Taistelu tuntuu hyvältä, tekemistä riittää ja homma tuntuu muutenkin oikein mielenkiintoiselta. Ääninäyttely on myös englanniksi laadukasta jne.

No täytyypä ostaa tää peli sitten kun on rahoissa. :D Minun mielestä FF sarja on paras pelisarja jota on tehty.
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Niin onko tämä peli semmoinen joka tuo kylmänväreitä?

No aivan varmasti!

Chapter 9:n tapahtumat sai 29v pojanklopin kyynelkanavat auki. Voisin väittää, että chapter 9:n jälkeen peli muuttuu todella paljon synkemmäksi.
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Ne joilta löytyy 4K / HDR ruutu - muista pistää optionsista HDR päälle > aivan törkeän hyvännäköistä silmäkarkkia ja pyörii sulavasti prolla. Tein vertailua HDR päällä / pois, ero on huomattava.

Pakko mennä jatkamaan vaikka työtkin kutsuu. Nyt 20h pelikellossa, lvl 38 ja chapter 4 vasta menossa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Final Fantasy XV

Mistä tietää, että peli on hyvä? Oma määritelmäni on jos eksyn tekemään kaikkea muuta kuin juoksemaan tarinan läpi tiedän kyseessä olevan vähintään mahtava peli. Ja näin tottavie pääsi käymään. Oon vasta aivan pelin alkuvaiheissa ja oon jo aivan jumiutunu puuhastelun pariin. Nimimerkillä eilen kalastuksen pariin päätynyt. Kertakaikkisen koukuttava peli jonka parissa tulen aivan varmasti viettämään monen monta tuntia. Jonka jälkeen luultavasti jo pääsen tarinaakin jatkamaan [emoji23]
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Koskaan en ole Final Fantasya pelannut, joskus skidinä tuli katsottua vierestä kun kaveri pelaili originaalilla pleikalla jotain ff7 muistaakseni. Pelisarjasta en siis tiedä juuri mitään, tai ehkä juuri sen, että jrpg tyyliin outoa meininkiä ja käsittämättömiä juonikuvioita pitäisi olla tarjolla.

Tällä pohjalla menin sitten ostamaan FFXV:n ja yhden illan pelailujen jälkeen vaikuttaa oikein pätevältä. Toki olen ihan kiimassa kaikenlaisiin roolipeleihin ja esim. takavuosien sleeper hit Dragons Dogma on lähellä sydäntä ja tässä tuntuu olevan jotain samaa. Juostaan pitkin kauniita maisemia omalla possella ja vedetään välillä valtavia mörköjä dunkkuun (tässä tosin emo-poikabändi nahkapuvuissaan ratsastaa kanoilla muiluttamaan mörköjä, mikä btw on aivan mahtavaa!).

Juoni vaikuttaa kiinnostavalta ja vielä toistaiseksi olen kärryillä tapahtumista. Taitaa siis sopia myös pelisarjasta tietämättömillekin, kuten peli alussa lupailee. Positiivisesti olen yllättynyt ja iloinen että tuli Final fantasylle vihdoin annettua mahdollisuus.
 
Vastaus: Final Fantasy XV

Kysymyksiä Kingsglaven nähneille / peliä alottaneille:
Eli Kingsglavessa kuningas kuoli, mutta eikö tämä ollut pelin alussa hengissä, kun lähetti Noctiksen reissulle? Vai oliko tämä jotain muistelua menneestä? Oliko nämä leffan isot örkit lopussa juurikin näitä Daemoneita ja tämä vanha muuri = nämä isot patsaista kuoriutuneet samuraimiehet? Vähän oli kyllä tylsä leffan loppu, etenkin näiden patsaiden ja Daemoneiden mäiskintä. :(
[h=2][/h]
 
Ylös Bottom