HideoMiyamoto
Well-Known Member
Famitsu sanoo pelin olevan 95% valmis ja että saadaan julkaisupäivä vuoden loppuunmennessä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pelin tarina kestää 35-40h ja jos haluaa tehdä kaiken niin Yoshida arvio 70h. Lähes kaiken pystyy kokemaan ekalla läpiveto kerralla, mutta NG+ sisältää jotain uutta.
Final Fantasy XVI Story Takes 40 Hours, Has New Game Plus
Final Fantasy XVI will feature a New Game Plus mode, and the main story will take around 35 to 40 hours to complete.twistedvoxel.com
Ja julkaisupäivä ilmoitetaan vielä tämän vuoden puolella, minun laittama linkki poistettiin ja tuli viesti että tämä oli turha.
Joo kun olin laittanut saman uutisenjuuri edelliseen viestiin.
Ilmeisesti tämä on sittemmin muuttunut puoleksi vuodeksi. Sonyn uudessa DualSense-mainosvideossa vilahtaa teksti: "PS5 exclusive for six months."Vuoden yksinoikeus tulee olemaan PS5:llä
Ilmeisesti tämä on sittemmin muuttunut puoleksi vuodeksi. Sonyn uudessa DualSense-mainosvideossa vilahtaa teksti: "PS5 exclusive for six months."
Kohta saadaan lisää infoa.
Mahtavaa. Lähes varmaksi nyt varmaan voi sanoa, että julkaisupäivä ilmoitetaan tuolla. Uskon ja toivon, että se olisi heti tammi-helmikuussa.
No niinpäs onkin.. Mitäköhän aikovat sitten esitellä, varmaan tarkan päivän? Uutta traileria? Ei tässä nyt enää trailereita kaipaisi, kun sitä itse peliä!Eikös tämä ole ensi kesäksi jo varmistettu. Vai olenko nähnyt unta.
Ensimmäinen kuva kaikkien rakastamista moogleista.
Kyllä, mooglelta se näyttää!