Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

final fantasyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Regoil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mua vituttaa ainoastaan se et ku mä ostan sen pelin ja pelaan sitä aikani ja sit jätän hyllyyn ni mä en voi pelata sitä uudestaan maksamatta taas...siinä tulee äkkiä pelille hintaa jos on vaikka 25mk/kuukaudessa ja jos peli on vielä helvetin hyvä, mitä kyllä epäilen....mun mielestä ainakin helvetin typerää maksaa pelistä just joku päälle 300mk eikä sitä voi sit pelata ilman lisämaksuja...kyllä noi lisämaksut johtuu vaan siitä et squarella on rahapulaa meinaa onks millekään muulle konsolinettipelille tulossa mitään maksuja ja olisko se sit hienoo ku esim. GT4 ja TM:onlineen tulis jotain maksuja tai yleensäkin kaikkiin tuleviin nettipeleihin...
 
Square offers free PlayOnline services » Except the ones that count.


Square has recently announced that it will not be charging customers for usage of PlayOnline's non-gaming features. While a monthly fee will still be required to play titles such as Final Fantasy XI and Tetra Master, no such fee will apply to registered users of PlayOnline for use of e-mail services and chat rooms. The PlayOnline service launches in Japan this Spring. Square is expected to release more details concerning the services next month.


--------------------------------------------------------------------------------
[source] » GameSpot 01.04.02



Elikä kuukausi maksu on sitten varmistettu :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mietteitä tulevasta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
mua vituttaa ainoastaan se et ku mä ostan sen pelin ja pelaan sitä aikani ja sit jätän hyllyyn ni mä en voi pelata sitä uudestaan maksamatta taas...siinä tulee äkkiä pelille hintaa jos on vaikka 25mk/kuukaudessa ja jos peli on vielä helvetin hyvä, mitä kyllä epäilen....mun mielestä ainakin helvetin typerää maksaa pelistä just joku päälle 300mk eikä sitä voi sit pelata ilman lisämaksuja...


Sähän tässä on kaikkein ikävintä, kun ei tiedä millainen konsoliverkkopelien kehitys tulee tulee olemaan ja löytyykö konsoleilta tarpeeksi pelaamisen arvosia verkkopelejä jatkossakin vai olisiko järkevämpi panostaa kunnon tietokoneeseen, jossa netillä tekee paljon muutakin.

Jos nettipelejä aikoo PS2:lla pelata, siihen joutuu välttämättä ostamaan sen kovalevyn ja modeemin/ethernet-adapterin, että esim. Final Fantasy XI toimisi. Rahaa kuluu niihinkin monta tonnia ja sitten päälle vielä pelin osto ja nuo kaikki pelimaksut. Kaikesta huolimatta Squaren pomohan on sanonut, että he pyrkivät olemaan edelläkävijöitä konsoliverkkopelaamisessa.

Xlaatikossa olisi nuo jo valmiina, mutta se on kallis, eikä FF pelejä sillä välttämättä nähdä, koska Squaren strategiaan kuuluu tehdä pelejä todella menestyville konsoleille, jotka kuuluvat heidän kohderyhmäänsä, eikä firma suosi muutenkaan saman pelin kääntämistä useille alustoille. Kun Sonylla on tällä hetkellä vahva ote Squaresta niin, veikkaan ettei Square kovin montaa projektia muille kuin PS2:lle aloita.

Sen sijaan PC puoli on kokonaan eri juttu ja Squarehan on periaatteessa vahvistanut tekevänsä Final Fantasy XI: Online myös PC:lle, joka kieltämättä tuntuisi loogiselta. Kovin kummoisesti ei PC versiosta ole nähtävästi kuitenkaan kuulutettu, vaikka jossain välissähän sanottiin sen tulevan samalla PS2 version kansa. Olisiko sitten samalla FFXI:n esiintymisen kanssa Japanin ulkopuolle. :rolleyes:
 
siinä vaiheessa ku vahvistus se että on pakko ostaa kovalevy et voi pelata FFXI ni mun ostohalut meni siinä ps2 version osalta...ei oo mitään järkee maksaa yli tonnia jostain kovalevystä erikseen siinä mielessä microsoft on hoitanut kyllä homman esimerkillisesti että jos FFXI tulisi xboxille ni ei tulis mitään lisäkustannuksia....jos aikoo hankkia FFXI ni olen kyllä vahvasti sitä mieltä että on järkevämpää hankkia se tietokoneelle jos vain mahdollista...
 
FF XI on tulossa ps2:lle japanissa tämän vuoden pulivälissä.
joten suomessa se saattaa olla sitten ensi vuoden puolessa välissä sillä kääntämiseen mene aika paljon aikaa ja peli on muutenkin niin laaja sillä siinä on kai 3CD:tä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan celebration
FF XI on tulossa ps2:lle japanissa tämän vuoden pulivälissä.
joten suomessa se saattaa olla sitten ensi vuoden puolessa välissä sillä kääntämiseen mene aika paljon aikaa ja peli on muutenkin niin laaja sillä siinä on kai 3CD:tä.

No tuskin ne nyt CD:eillä oo:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan celebration
FF XI on tulossa ps2:lle japanissa tämän vuoden pulivälissä.
joten suomessa se saattaa olla sitten ensi vuoden puolessa välissä sillä kääntämiseen mene aika paljon aikaa ja peli on muutenkin niin laaja sillä siinä on kai 3CD:tä.

FFX on muistaakseni DVD:llä, joten eiköhän myös FFXI:kin. Ja niitä tuskin menee kolmea :p (tai no eihän sitä ikinä tiedä, mitä ne keksii vielä...)
 
Mää en oo ikinä pelannu roolipelejä joten sekin olisi aika aloittaa olisiko final fantasy hyvä aloittelijalle?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Mää en oo ikinä pelannu roolipelejä joten sekin olisi aika aloittaa olisiko final fantasy hyvä aloittelijalle?

Osta jostain FF7. Se oli mun eka RPG ja myin sille sieluni... Takaan ettet pety.
 
Square joka oli konkurssin partaalla ja päätti pistää viimeistä penniä myöten kaikki likoon ja tehdän viimeisen fantasian "Final Fantasy" siinä toivossa että peli myisi ja selviäisivät konkurssista.. näin kävi ja nyt Square on julkaissut FF10:n, euroopassa kesän aikoihin mutta silti vähän miinuksella, elokuva oli floppi ja FFX:ään meni rutkasti rahaa vaikka peli on myynytkin..

Päätin alkaa pelaamaan tuota ensimmäistä saagaa FF1:stä.. onko vain sattumaa että kyseisessä pelissä on aivan identtisen näköinen Vivi(FF9) ja nimiä kuten Garland ja vaikka Sara(FF9) jne.. muitakin löytyy, kaikkia en vaan muista.. Musiikit on tuttuja kun niitä on lataillut netistä, siis aivan mahtava soundtrakki parin tunnin pelaamisen jälkeen..!!!

moni on varmaan mennyt pelin läpi.. myös Metal gear1 ja 2(NES8Bit) on ihan kivoja kokemuksia pelata läpi näin MGS2:sta odotellessa.. 12päivää..........!
 
no voi kilin kellit..alotin pelaan FF9:iä uudelleen, ja burmecian lopussa save sanoo: File Corrupted. eikä ota päähän ei
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
no voi kilin kellit..alotin pelaan FF9:iä uudelleen, ja burmecian lopussa save sanoo: File Corrupted. eikä ota päähän ei

Kuulostaahan toi aika ikävältä, mulle kävi melko samalla tavalla kun pelasin ekaa kertaa FF seiskaa, just ennen ku mun piti mennä sinne viimeiseen kraateriin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rumpo


Kuulostaahan toi aika ikävältä, mulle kävi melko samalla tavalla kun pelasin ekaa kertaa FF seiskaa, just ennen ku mun piti mennä sinne viimeiseen kraateriin.
:( ja sitte siinä ajattelee: sata tuntii roskiin..heippa ff ja pleikka *phiiuuuu*
 
Eeps.

Sinänsä FFXI:n nettipelinä olo ei sureta erityisemmin. Asia mitä todella pelkään on massakulttuurin saavuttaminen ja pian peliserverit ovatkin täynnä peeloja huutelemassa v***ua ja pelleilemässä vain tehdäkseen muiden pelaamisen mahdollisimman hankalaksi. Tiedä sitten. Satun vain olemaan paranoidi monenkin asian suhteen.
 
Re: Eeps.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ana
Sinänsä FFXI:n nettipelinä olo ei sureta erityisemmin. Asia mitä todella pelkään on massakulttuurin saavuttaminen ja pian peliserverit ovatkin täynnä peeloja huutelemassa v***ua ja pelleilemässä vain tehdäkseen muiden pelaamisen mahdollisimman hankalaksi. Tiedä sitten. Satun vain olemaan paranoidi monenkin asian suhteen.

Eiköhän se FFXI:n kuukausimaksu pidä ne pahimmat häröilijät pois servereiltä.
 
Ylös Bottom