Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Mikäli joku haluaa pelata ni oon linjoil kun oon kipeenä eikä oo muutakaa tekemistä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Liityin mukaan NJ:llä ja nyt olis kauppoi tarjolla eli pelaajia jotka lähtis pois:

-T.Zajac, pr 84, KH
-R.Niedermayer, työ 78, KH
-J.Langenbrunner, vh 84, OL
-A.Greene,pp 77,

Nämä olisivat ensisijaisesti nyt tarjolla, mutta muitakin vaihdetaan. Etsin erityisesti joko 1. tai 2 keskushyökkääjää mm. hyvällä aloituksella, sekä pakkia jonka ovh on +80.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

nyt näyttää taas PSN toimivan ja nyt olisi koko yö aikaa pelailla. Onko muilla mahdollisesti aikaa?
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Tänään illalla alotan omalta osalta liigan, kun eilen PSN ei toiminut. :confused:
joten toivon muitakin linjoille. :)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Harmi, itse myöhästyin tästä liigasta kun oli psn huoltokatkos eilen ja nyt onkin jo liiga täynnä.. Olisikohan täällä vielä kiinnostuneita jos laittaisi toisen samantyylisen liigan pystyyn?
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Tänään otin taas kunnolla pataan. Kiitos tästä. Hyvä kun mun kustannuksella saa harjoitella maalintekoa :D

Oikeasti tuntui taas tänään, että vaikka pelaa Washingtonilla ja esim. Ovechkinin luulis olevan varsin vikkelä kaveri niin vastustajan pelaajat on kaikki nopeampia. Ja muutenkin fyysisempia kun mut taklataan aina nurin. Tai ehkä se vaan johtuu siitä, että oon vanha ukkeli ja pelaan nuoria pelaajia vastaan. Siinä tapauksessa pitäis "koukkupolvisarja" erikseen jossa pelaa vaan vanhat ukot jotka ei oo tahkonneet peliä paljoakaan. Näkeehän sen niistä EA pointseista kuka on peliä eniten tahkonnut... Itelläni vajaat 7.000 pistettä kun toisilla on yli 10x määrä. Mutta anyway... Hyvää harjoitustahan tää on. Sitähän mä oikeasti tarvin koska muut on vaan niin paljoin parempia :) Menee se kesä näinkin :cool:
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Itelki tota ikää jo kertyny kyl sen huomaa et nuoret on nopeempia reagoimaan tilanteisiin kun itellä tuppaa kestämään esim pakko pelata puolustus voittosta peliä koska jos lähtis maalinteko kisaa niin kädet ei vaan riitä näille nuoremmille. Mut aina oppii pelates jotain uutta vaikka sais pataanki vaik 10-0. Ei tätä pidä ottaa liian tosissaa, vaik sitäki valitettavasti näkee liian paljon.;)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Juu tänään illalla sitten ollaan linjoilla, niin saadaan pelattua. Jonkinlainen systeemi (esim. psn-chat) olisi ihan hyvä siihen tarkoitukseen, että voidaan sopia matseista, eikä tarvii arpoa ketkä on pelissä, kun haastaa jotakuta.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Täällä olis kanssa koko ilta aikaa pelailla ja ottaa turpaan kaikilta.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Itelki tota ikää jo kertyny kyl sen huomaa et nuoret on nopeempia reagoimaan tilanteisiin kun itellä tuppaa kestämään esim pakko pelata puolustus voittosta peliä koska jos lähtis maalinteko kisaa niin kädet ei vaan riitä näille nuoremmille. Mut aina oppii pelates jotain uutta vaikka sais pataanki vaik 10-0. Ei tätä pidä ottaa liian tosissaa, vaik sitäki valitettavasti näkee liian paljon.;)

Juu ei pidä tosissaan ottaa vaikka tottakai tappio aina harmittaakin. Tänään kyllä vaan ihailin kun vastustaja mua vei (en muista PSN-nimeä, mutta pelaa liigassamme Rangersilla) ja teki ihan käsittämättömän maalin Marian Gaborikilla. Mun pakki pisti sen sileeksi, mutta se vielä polvillaan liukuessa sai veivattua kiekon ohi mun hölmistyneen veskarin. On se hienoo kun jotkut osaa. :D

Mutta tosiaan... Noista oppii sen, että kyllä niitä maaleja saa tehtyä. Pitäis vaan oppia itekin vähän veivaamaan :)
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Itelki tota ikää jo kertyny kyl sen huomaa et nuoret on nopeempia reagoimaan tilanteisiin kun itellä tuppaa kestämään esim pakko pelata puolustus voittosta peliä koska jos lähtis maalinteko kisaa niin kädet ei vaan riitä näille nuoremmille. Mut aina oppii pelates jotain uutta vaikka sais pataanki vaik 10-0. Ei tätä pidä ottaa liian tosissaa, vaik sitäki valitettavasti näkee liian paljon.;)

Itsekkään en ole enään mikään juniori (?), joten pelissä keskitytään puolustamiseen ja jalosmaiseen kiekkokontrollointiin. Itse jätän veivaamiset ja muut hienoudet nuoremmille. Hyökkäyspelissä kannattaa huomioida että pitää kiekkoa paljon hallussa ja antaa ainoastaan varmoja syöttöjä (tai niin varmoja kuin mahdollista) ja välttää kiekonmenettämistä.

Näillä neuvoilla pääsee jo todennäköisesti pitkälle ja pystyy pistään hyvin kampoihin nuorisolle.
 
Vastaus: NHL 10 kesäturnausta?

Liityin mukaan NJ:llä ja nyt olis kauppoi tarjolla eli pelaajia jotka lähtis pois:

-T.Zajac, pr 84, KH
-R.Niedermayer, työ 78, KH
-J.Langenbrunner, vh 84, OL
-A.Greene,pp 77,

Nämä olisivat ensisijaisesti nyt tarjolla, mutta muitakin vaihdetaan. Etsin erityisesti joko 1. tai 2 keskushyökkääjää mm. hyvällä aloituksella, sekä pakkia jonka ovh on +80.

oisin kiinnostunu zajacista ainaki ehkä myös langenbrunnerista.voisitko tehdä vaihtoehdotuksen bluesin kans kato mitä haluisit ni vastaan ku pääsen töistä.
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Juu meni vähän myöhäseen eilen, pelien alottaminen olin vast klo 21 kotona.
Mut 6 matsii tuli väännettyy eilen.
Mikäs stinger79 on sun PSN?
 
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Nabokov 88 MV
Mitchell 77 KH / Clowe 80 VL

nämä olisi tarjolla. etsin 2. kentän tasoista hyökkiä (79-85kok) ja 83-85kok maalivahtia.
Tarjouksia tulemaan pns:ään vaik.

ps. oliko ny capsit ruuvilla vai kellä, mutta sieltä kiinnostais mv varlamov (85?) ja hyökki fleischman (80?)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Finnish Beer League - NHL 10 kesäliiga

Tänään illalla futiskisojen jälkeen voisin pelailla. 2 matsia vasta takana.
 
Ylös Bottom