Vastaus: For Honor (14.2.2017)
Taas näitä 'Ubisoft peli'-argumentteja.. Olen ollut tyytyväinen 2 viimeisimpään Ubisoftin peliin jotka ostanut - Division ja R6 Siege - ja beta vaikutti hyvältä. Jos haluaa hintoja kauhistella ni kääntää katseensa vaikka tuonne PS Storen puoleen.
Onhan satku videopelistä aika iso hinta

Tosin niin on kymppi vodkamikseristä baarissakin. Ostin kyllä itse Divisionin CE:n satasella alennuksesta, siinä oli mukana kaikkea oheissälää ja Season Pass. Tuossa vaiheessa hinta alkoi olla jo mukiinmenevä, en mä koe seitsemänkymppiä pelkästä levystä olevan hinta jonka viitsisin maksaa tuosta vain. Mutta mä ostankin kymmeniä pelejä joka vuosi.
Peliaika ei IMO ole mitenkään suoraan verrannollinen pelin laatuun. Divisionin kohdallahan sisältö oli pelattu tasan siinä vaiheessa kun avoimen maailman single player-tehtävät oli läpi, sen jälkeen piti vain saada parempia kamoja että pärjää PvP-alueella. Koska näitä kamoja sai tasan kahdesta raidista, sait tasan yhden mahdollisuuden gear droppiin loppubossista, bossi tiputti 90% varmuudella itse gearin sijaan täysin hyödyttömän gear modin, ja sitten kun se tiputti gearin siinä oli random rollit joten 90% varmuudella se oli edelleen täysin hyödytön, joten hinasit tasan kahta raidia satoja kertoja että käteen jäisi edes
jotain.
Ja se oli muuten iso kasa paskaa tuhlata sata tuntia elämästä tuona aikana. Jotenkin sinisilmäisesti uskoi että loot droppeihin perustuvassa pelissä saisi farmaamalla loot droppeja
Kovastihan Ubilla ollaan väännetty korjausta, mutta turha väittää etteikö Division olisi kuulunut BF4:n ja Destinyn kanssa siihen ryhmään joita piti korjata vuosi, ennenkuin pelaaminen alkoi olla
hauskaa. Ei "nyyh Ubi-peli" tietenkään ole myöskään argumentti, älä osta jos et tykkää ja mee jonnekin nollapostausalueille urputtamaan kun Ubi on olemassa. Mutta näiden ikuisuusprojektien kanssa on ihan ymmärrettävää jos pännii, kun meni ennakkotilaamaan suhteellisesti huippukalliin pelin joka alkaa olla viihdyttävä vasta siinä vaiheessa, kun sen saa alelaarista kahdellakympillä.
Mutta se siitä, mun mielestä nää closed/open betat etenkin multiplayerien kohdalla on oivallinen juttu joka antaa informaatiota sekä pelaajille, että pelintekijöille. For Honorkin vaikuttaa lupaavalta ja riittävän erilaiselta, että se voisi asiaan vihkiytynyttä porukkaa vuodeksi koukuttaa. Suuri yleisöhän tuntuu tyytyvän aika vähään, kun urheilupeleissä ja CoDissakin voi vaan vaihtaa skinit ja kartat ja julkaista sama peli joka vuosi uusiksi, kaupaksi menee