Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZekeDope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Tällä hetkellä näyttäisi siltä että siellä olisi Open Beta tulossa 9.-12. (pari päivää ennen julkasua);

https://www.reddit.com/r/forhonor/comments/5r32pr/looks_like_there_will_be_an_open_beta_february/
Jes! Hyvä et tulee avoin beta, koska ubisoft ei jostain syystä antanut koodia mulle vaikka invitenkin sain confirmasin sen. Vaikuttaa aika paljon mun ostopäätökseen tää beta, mutta kommenteista päätelleen jengi dikkaa selvästikkin:)

Jes! Hyvä et tulee avoin beta, koska ubisoft ei jostain syystä antanut koodia mulle vaikka invitenkin sain confirmasin sen. Vaikuttaa aika paljon mun ostopäätökseen tää beta, mutta kommenteista päätelleen jengi dikkaa selvästikkin:)

Itsekkään en päässyt suljettua betaa testaamaan. Niin on mukava päästä opettelemaan mekaniikkoja ja testaamaan peliä ennen julkaisua. Onko tietoa kenelläkään onko tässä viimeisessä betassa jo kaikki classit pelattavissa?

Itsekkään en päässyt suljettua betaa testaamaan. Niin on mukava päästä opettelemaan mekaniikkoja ja testaamaan peliä ennen julkaisua. Onko tietoa kenelläkään onko tässä viimeisessä betassa jo kaikki classit pelattavissa?
Ei tietoa vielä

Joutuu varmaankin harkitsemaan ihan koko pelin ostoa kans. Vähän silleen jopa yllätti meikäläisen puskista, kun vähän heikonlaisesti oli tullut seurattua kysestä peliä kehityskaarensa aikana.
Eipä sitä itsekkään oikeastaan E3 julkistuksen jälkeen ole muuten seurannut kuin betaan ilmoittauduin ja itse closed beta invi tuli aika puskista. Kyllä näillä näkymin ja betan testaamisen jälkeen taitaa mennä itsellä ostoon.

EDITTIÄ:

Näyttäisi olevan ihan virallisesti vahvistettu tuo open beta

http://forums.ubi.com/showthread.php/1561886-Open-Beta-Coming-February-9th-12th?

Open betassa uusi pelimuoto testattavissa. 4v4 elimination. Eli vähä niiku se 2v2, mutta 4v4.

Open betassa uusi pelimuoto testattavissa. 4v4 elimination. Eli vähä niiku se 2v2, mutta 4v4.

Closed betassa ei ollut kyllä kuin yksi kartta, jossa edes kaksi taistelijaa mahtui spawnaamaan rinnakkain. Minkähän kikan keksivät että 4v4:stä tulee tasainen matsi? 2v2:ssa se puoli joka sai ekan tapon voitti lähes poikkeuksetta. 20-30:stä matsista yhden kerran onnistui vastustaja eksyttämään mut ja saamaan omilleen reviven että kääntyikin tilanne päälaelleen, ja yhden kerran oli niin hyvä viikinkiharrasserin pelaaja, että tappoi aika leikiten kuinka monta vastustajaa vain.

Niin siis eiks toi elimination oo niinku 4 pelaajaa kaikki kaikkia vastaan? Eli viimeinen ylhäällä voittaa. Näin minä oon ymmärtäny. Ei 4vs4 teamdeath match

Niin siis eiks toi elimination oo niinku 4 pelaajaa kaikki kaikkia vastaan? Eli viimeinen ylhäällä voittaa. Näin minä oon ymmärtäny. Ei 4vs4 teamdeath match

Näin sanoo Sony Suomi FB:ssä.

"Koe uusi Elimination-tila, jossa kamppaillaan neljä vastaan neljä ilman respawneja. Paras viidestä voittaa."

Veikkaan että on ne isot mapit käytössä, tai samat mutta kyllähän noita saa sijoteltua. Voihan se olla esim. 1v1 1v1 ja 2v2 asettelu, tai sitten 2v2 ja 2v2, mahdollisuuksia on aika monta. Miksei 4v4 samantien vaan päälle? Joku voittaa kummiskin. Tulee olemaan hyvää kaaosta vähän niin kuin Rocket Leaguessa.

Juu saahan sinne ryhmäspawneja joihinkin. Oikohan Citadel Gate, joka tapauksessa 2v2 Brawlissa kartta on Vanguard-linnan muureilla ja pelaajat spawnaa kartan reunoille. Jos ko. kartasta poistaa keskeltä sen ison nuotion saisi kaikki kahdeksan mahdutettua sinne. Tosin hyvä kysymys kuinka moni jaksaa venata matsin loppu- ja alkulaskureita ja sitten kartan latausta lähemmäs viisi minuuttia. Sitten tulisi puoli minsaa kaoottista mättöä minkä jälkeen odotetaan ja ladataan lisää :p

Eli voisi arvata että eliminationille on varattuna vähän isommat versiot kartoista.

Etukäteen olin hieman epäileväinen For Honorin suhteen, koska aikoinaan on jonkin verran tullut tahkottua AssGreedin moninpeliä ja epäilytti että jaksaako sitä enää "pelkkään" lähistelyyn keskittyvää moninpeliä.

Ja katsotaan nyt vielä avoimen betan verran, mutta täytyy sanoa että tähän asti tämä on kyllä yllättänyt positiivisesti ja ostopäätöskin on jo luokkaa "varovainen mikä ettei".

Tuossa kattelin erilaisia editioneja ja hintoja ni sattu silmään tuolta VPDltä Gold Edition hintaan 83€ (esim. CDONlta sama tuote 110€)

Tuossa kattelin erilaisia editioneja ja hintoja ni sattu silmään tuolta VPDltä Gold Edition hintaan 83€ (esim. CDONlta sama tuote 110€)

Kehtaatko maksaa? Jeesus sentään näitä pelejä nykyään, aivan järkyttäviä hintoja. Vieläpä Ubisoftin pelistä..., huhhuh. Voihan markka-aika.

Kehtaatko maksaa? Jeesus sentään näitä pelejä nykyään, aivan järkyttäviä hintoja. Vieläpä Ubisoftin pelistä..., huhhuh. Voihan markka-aika.

Sekin on niin suhteellista mikä on kallista. jos tätä peliä pelaa, vaikka yli 100h mitä itse äkkiä vähintään pvp pelejä pelaan. Onko tämä peli sillon enää kallis? Pelihän on antanut useaksi illaksi viihdykettä. Itse ajattelin ostaa tosin deluxe version pelistä, koska en näe goldista olevan mitään merkittävää hyötyä.

Goldilla ei käytänössä edes saa mitään kuin XP buffin, pari pukua ja sitten hahmot. Ja kaikki paitsi noi exluusiviset puvut on saatavilla pelivaluutalla. (Ainakin pitäisi olla, turhaa sitä nyt maksaa. Kattoo sitten miten valuuttaa alkaa tulee ja saako ne uudet hahmot auki vai kiinnostaako peli edes enää silloin)

Goldilla ei käytänössä edes saa mitään kuin XP buffin, pari pukua ja sitten hahmot. Ja kaikki paitsi noi exluusiviset puvut on saatavilla pelivaluutalla. (Ainakin pitäisi olla, turhaa sitä nyt maksaa. Kattoo sitten miten valuuttaa alkaa tulee ja saako ne uudet hahmot auki vai kiinnostaako peli edes enää silloin)

Onks pelin julkasussa kaikki 4classia per alliance pelattavissa. Kiinnostaa jostain syystä paljon toi valkyrie.

Taas näitä 'Ubisoft peli'-argumentteja.. Olen ollut tyytyväinen 2 viimeisimpään Ubisoftin peliin jotka ostanut - Division ja R6 Siege - ja beta vaikutti hyvältä. Jos haluaa hintoja kauhistella ni kääntää katseensa vaikka tuonne PS Storen puoleen.

Sekin on niin suhteellista mikä on kallista. jos tätä peliä pelaa, vaikka yli 100h mitä itse äkkiä vähintään pvp pelejä pelaan. Onko tämä peli sillon enää kallis? Pelihän on antanut useaksi illaksi viihdykettä.
Aika pitkälti tämä. Closed Betaa tuli pelattua lähemmäksi se 20h joten en näe mitään syytä miksen pelaisi kokonaista peliä paljon enemmän. Otetaan vaikka Division jossa peli aikaa tuli 20d ensimmäisen ~1,5kk aikana.

Kai sitä vois avata hieman enemmän

O41OhoL.png

h8RMYY1.png

Ja sitten tietenkin myös nuo VPDn pre-order edut jotka tulee tietääkseni kaikkiin pre-ordauksiin:

Combat paketissa tulee mukana:

7 päivää Champion Statusta
+25% XP Boost for yourself
+10% XP Boost for others
More End match Loot
More materials from Dismantling
3 Exclusive emblems
Exclusive icon
2 Scavenger Crate

Melee paketissa tulee mukana:

3 päivää Champion Statusta
+10% XP Boost for others
More End match Loot
3 Exclusive emblems
Exclusive icon
1 Scavenger Crate

Taas näitä 'Ubisoft peli'-argumentteja.. Olen ollut tyytyväinen 2 viimeisimpään Ubisoftin peliin jotka ostanut - Division ja R6 Siege - ja beta vaikutti hyvältä. Jos haluaa hintoja kauhistella ni kääntää katseensa vaikka tuonne PS Storen puoleen.

Onhan satku videopelistä aika iso hinta :) Tosin niin on kymppi vodkamikseristä baarissakin. Ostin kyllä itse Divisionin CE:n satasella alennuksesta, siinä oli mukana kaikkea oheissälää ja Season Pass. Tuossa vaiheessa hinta alkoi olla jo mukiinmenevä, en mä koe seitsemänkymppiä pelkästä levystä olevan hinta jonka viitsisin maksaa tuosta vain. Mutta mä ostankin kymmeniä pelejä joka vuosi.

Peliaika ei IMO ole mitenkään suoraan verrannollinen pelin laatuun. Divisionin kohdallahan sisältö oli pelattu tasan siinä vaiheessa kun avoimen maailman single player-tehtävät oli läpi, sen jälkeen piti vain saada parempia kamoja että pärjää PvP-alueella. Koska näitä kamoja sai tasan kahdesta raidista, sait tasan yhden mahdollisuuden gear droppiin loppubossista, bossi tiputti 90% varmuudella itse gearin sijaan täysin hyödyttömän gear modin, ja sitten kun se tiputti gearin siinä oli random rollit joten 90% varmuudella se oli edelleen täysin hyödytön, joten hinasit tasan kahta raidia satoja kertoja että käteen jäisi edes jotain.

Ja se oli muuten iso kasa paskaa tuhlata sata tuntia elämästä tuona aikana. Jotenkin sinisilmäisesti uskoi että loot droppeihin perustuvassa pelissä saisi farmaamalla loot droppeja :D

Kovastihan Ubilla ollaan väännetty korjausta, mutta turha väittää etteikö Division olisi kuulunut BF4:n ja Destinyn kanssa siihen ryhmään joita piti korjata vuosi, ennenkuin pelaaminen alkoi olla hauskaa. Ei "nyyh Ubi-peli" tietenkään ole myöskään argumentti, älä osta jos et tykkää ja mee jonnekin nollapostausalueille urputtamaan kun Ubi on olemassa. Mutta näiden ikuisuusprojektien kanssa on ihan ymmärrettävää jos pännii, kun meni ennakkotilaamaan suhteellisesti huippukalliin pelin joka alkaa olla viihdyttävä vasta siinä vaiheessa, kun sen saa alelaarista kahdellakympillä.

Mutta se siitä, mun mielestä nää closed/open betat etenkin multiplayerien kohdalla on oivallinen juttu joka antaa informaatiota sekä pelaajille, että pelintekijöille. For Honorkin vaikuttaa lupaavalta ja riittävän erilaiselta, että se voisi asiaan vihkiytynyttä porukkaa vuodeksi koukuttaa. Suuri yleisöhän tuntuu tyytyvän aika vähään, kun urheilupeleissä ja CoDissakin voi vaan vaihtaa skinit ja kartat ja julkaista sama peli joka vuosi uusiksi, kaupaksi menee :p

Senhän takia siitä ei satasta maksetakkaan ;) + tuossa noita vanhoja pelejä on joita en ole pariin vuoteen pelannut niin niilläkin saa sitä hintaa vielä alemmas.

Se on niin suhteellista mikä on kallista toisesta satanen on paljon rahaa pelistä toisesta se ei ole isokaan raha. Se on aivan siitä kiinni kuinka hyvin hinta kohtaa tyytyväisyyden. Näissä online peleissä silti pelikello kertoo kuitenkin jotain osviittaa siitä kuinka kannattava ostos peli on ollut. Jos se on paska ei sitä jaksa pelata. Jos pelikellossa on useita päiviä eiköhän peli ole maksanut itsensä takaisin. Voin itse esim sanoo pelanneeni ESO(elder scrolls online) kymmeniä päiviä ja tuhlannut siihen reilusti yli 100e rahaa ja en koe tuhlanneeni rahoja. Jos kiskasen 100e kurkusta paikallisessa räkälässä aamulla saattaa hieman sylettää. Joku tosin kokee senkin hyvänä sijoituksena.
Itse pelistä sen verran et on hyvä jos täälläkin löytyy innostusta peliä kohtaan niin voi olla helpompi löytää suomalaista peliseuraa. Peliseurakin on kuitenkin näis peleis isotekijä nautittavuuden ja pelissä pärjäämisen kannalta.

Kai sitä vois avata hieman enemmän

O41OhoL.png

h8RMYY1.png

Ja sitten tietenkin myös nuo VPDn pre-order edut jotka tulee tietääkseni kaikkiin pre-ordauksiin:

Combat paketissa tulee mukana:

7 päivää Champion Statusta
+10% XP Boost for others
More End match Loot
3 Exclusive emblems
Exclusive icon
2 Scavenger Crate

Melee paketissa tulee mukana:

3 päivää Champion Statusta
+10% XP Boost for others
More End match Loot
3 Exclusive emblems
Exclusive icon
1 Scavenger Crate

Elikkä Emblem ja joku emote on goldin valtti.

Muut saakin sitten pelaamalla.

Ylös Bottom