Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

For Honor

Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Aaa oma moka. Jostain olin kattovinani että beta on 6-9.2.

Pitänee testata tänään.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Älyttömän hauska peli porukalla muuta maailmaa vastaan. Vedin vain viikingillä, johon sain parempaa kirveen terää ja vartta. Kypärää ja muuta tavaraa kykyjä nostamaan. Kehitettiin jo oma tiimitunnari-liike voitokkaan erän loppuun. Elimination sopivan rajua mättöä Team Deathmatchin hengessä.

En silti tästä maksaisi tällä betatestin näytöllä 15 € enempää. Pätevä kampanja voisi muuttaa vielä mielipiteen.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Hupsista.. sieltähän tuli jo 11h peliaikaa :rolleyes: hyvältä maistuu varsinkin ku oli closed betasta jotain jäänyt käteen ni nyt on enemmänkin liikkeiden hiomista.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Peli on kyl saamarin vaikea mistä itse pidän. Huomaa kyllä, että ketkä ovat olleet jo closed betassa mukana niiltä kavereilta tuli tukkaan aivan pirusti. Pidän tästä kilpailullisuudesta, joka pelissä on. Parempi pelaaja/team voittaa suurimman osan matseista. Eilen tuli reilu 4h tahkottua ja ostopäätös on täysin sinetoitu. Mikäli joku hakee kilpailuhenkistä pvp, jossa skillillä on oikeasti merkitystä tätä kannattaa ehdottomasti miettiä (jotain muuta kuin pyssypelejä). Kyllä tämä varmasti casual mielessäkin tarjoaa paljon ilon hetkiä ranked systeemien yms. takiakin. Kaikki classit tuntuvat myös sopivan erilaisilta, kuitenkin kaikilta puolilta löytyy tiettyihin rooleihin valinta. Paljon vaatii vielä opettelua, että oppii puolustamaan muiden classien combot ja että saa omat perille taistelun tiimellyksessä. peacekeeper tuntui itselle mieleisimmältä eilisen perusteella ihan kaikkia classeja tosin en edes ehtinyt kokeilemaan.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Näin kun Niohia pelaa niin olis tähänkin kaivannut samanlaista sulavuutta. Katotaan meneekö ostoon.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Eilen tuli pari tuntia pelailtua kaverin kanssa. Odotuksia tän suhteen ei oikein ollut, tai itse asiassa jopa yllätyin sisällön määrästä koska luulin tän alunperin olevan MOBA-tyylinen jossa vain valitaan valmis hahmo ja muutetaan vähän rotsin väriä yms. Joten alkuvaikutelma on positiivinen, kun on aseita ja haarniskaa yms. kaikenlaista säätämistä tuntui kyllä riittävän ainakin näin kylmiltään.

Peli tuntui tosiaan aika haastavalta, välillä jäi semmoisen mätkinnän kohteeksi että tuntuu ettei siitä pääse mitenkään pois ennen kuin henki lähtee. Mutta itsellä hahmon merkitys oli todella suuri, joillain pärjäsi paljon paremmin kuin toisilla, pitää varmaan opetella pelaamaan. :)

Varovainen "kyllä", kyllähän tätä hakkaisi esim. BF1:n välissä. Tämmöistä oon oikeastaan etsinytkin, siitä asti kun Diablo 3:n PvP ei lunastanut odotuksia. Joku ranked 1vs1 tai 2vs2 olis aika hienoa touhua.

Custom gamen kautta pääsi taistelemaan 1vs1 kaveria vastaan verkon yli, sekin oli aika hemmetin hauskaa!
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Ehtisikö joku tänään tarkistaa ja kertoa, mikä faction on lähdössä karkuun muilta? Jäi eilinen väliin ja nyt toki kiinnostaa heti liittyä voittajien leipiin että saa tämän "ultimate rewardin". Joka luultavasti on luokkaa tosi ultimate outline sun emblemiin, mutta kuitenkin :D

Varovainen "kyllä", kyllähän tätä hakkaisi esim. BF1:n välissä. Tämmöistä oon oikeastaan etsinytkin, siitä asti kun Diablo 3:n PvP ei lunastanut odotuksia. Joku ranked 1vs1 tai 2vs2 olis aika hienoa touhua.

Noi on Duel ja Brawl -moodit, luulin että ne oli open betassakin mukana?
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Vähän testailin ja ihan hyvältä vaikuttaa, tuo ainakin vaihtelua ainaiseen räiskintään. Se pisti vasenkätisenä silmään että lähes kaikki pelaajan ohjastamat hahmot on vasenkätisiä, aika harvinaista peleissä.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Closedia ja openia pelattuna reipas 60h ja ajan kanssa vaan paranee. Sen ymmärtää ettei peli vetoa suurimpaan osaan kasuaalimpaa pelaajakuntaan vaikeutensa takia, eikä kaikilla ole heittää samanlaisia tunteja peleihin kuin itselläni. Tämä peli ei ole hauska ennen kuin tietää mitä itse tekee, miksi tekee, SEKÄ osaa odottaa mitä vastustaja tekee ja miksi tekee. Ensimmäiset 10h en ollut varma ostopäätöksestä, tämän jälkeen tunti tunnilta tuntuu paremmalta ja paremmalta. Dominionissa tullut lähinnä myllytettyä täydellä groupilla ja hauskaa on ollut. Yön päätteeksi pelasin ensimmäistä kertaa kunnolla dueleita ja totesin, että se on paras paikka kehittyä ainakin kun löytää itseään paremman vastustajan. Tähän mennessä oon opetellut kunnolla kolme hahmoa (Conqueror, Berserker, Raider) ja jonkin verran Wardenia. Peli tuntuisi olevan aika hyvin balanssissa, etenkin kun Peacekeeperin bleedin on jo ilmoitettu ottavan nerffiä open betan jälkeen.

Vinkki: Tehkää advanced tutorial ja sitten dueliin treenaamaan parrya. Sen kun saa selkäytimeen siten, että sitä osaa hektisemmässä dominionissa käyttää, niin on todella vahvoilla.

Dominionista vielä sen verran, että siinä missä se pelimuoto on ajoittain 1vs2/3/4 nenään ottamista, niin matchmakingissa eteenpäin mentäessä tätä ei niin paljoa näe tai koe. Hyvät joukkuuet osaavat hyödyntää muualle päin mappia syntyvän tilan ja ajan objektiivien kanssa. Aina ei ole kyse siitä tapatko vai kuoletko, vaan vastustajien ajan tuhlaaminen on yhtä isossa roolissa.

Jos jotain negatiivista pelistä on sanottava, niin tällä hetkellä tuntuisi että gearisysteemiä pitäisi muutta tai kaikkia itemeitä nerffata, joista osaa enemmän ja osaa vähemmän. Vähänkin paremmilla (7+) kamoilla revengen saaminen (ainakin läskeillä) on liian helppoa, jos tekee sitä tukevan buildin. Betoissa tuskin ihan hirveästi pelaajia on vielä käynyt prestige kakkosella (+12 itemit), joten näitä muutoksia joutunee hetken vielä julkaisun jälkeenkin odottelemaan.

Paljon enemmänkin voisi pelistä kirjottaa, mutta lopetetaan seuraavaan: Suosittelen kaikille ketkä tykkää haasteista ja niille joilla on aikaa opetella peli ennen kuin pääsee kunnolla pelaamaan. Muille sitten paluuta Codien, Bäfien ja Overwatchien pariin.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Meillä porukan taitopelaajat ovat jo päässeet jujusta kiinni. Varusteet painottamaan oikeita asioita. Osaavat torjua hyvin ja irtautuivat tarvittaessa pahasta paikasta. Myrkytettyt terät, aurat pelaajan ympärillä ja ilmassa lentävät nuolet ja palopommit värittivät perjantaista peli-iltaamme. Myös muita suomalaisia porukoita tuli vastaan. Taktinen tiimityöskentely näkyvästi esillä.

Kunniasta ei ole tietoakaan, kun Eliminationin kaksintaistelua tullaan sekoittamaan porukalla, eikä jäädä viereen odottamaan vuoroa. Itse sen parempi, tätä olisi vain kiva nähdä. Taitopelaajan työskentely on kuin tanssia. Todellakin nautittavaa seurata.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Testataas tänään miten peli sujuu PC:llä.

Ostopäätös kummis varmaan menee sille alustalle missä kaverit pelaa...
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Yksi asia myös mikä kaipaisi nerffiä Kasseyn mainitsimien asioiden lisäksi. On ressi speedi ja se, että kaveri syntyy täysille Healtheille. Aivan saamarin rasittava mekaniikka. :mad: Muuten peli on kyllä loistava ja classien balanssi on suhteellisen hyvä. Paljon vaatii opettelua vielä vastustajan comboilta puolustautuminen ja omien heittäminen väliin. Duelaus on kyllä paras tapa opetella tätä. Itse olen useasti duelannut kavereiden kanssa ja ihan botteja vastaan ni voi opetella tiettyjä classeja vastaan pelaamista. Berserker ja peacekeeper omat suosikit eikä nekään viellä kauhean hyvin ole hallussa.
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Niin, mikäs faction on voitolla open betassa :)
Viikingit ja Knightit mättää tällä hetkellä rinta rinnan. Eilen Viikingit valtas suuren osan factionissa.
Vaikeeta sanoa kumpi on voitolla kun osat vaihtuu yhtä tiuhaan kuin sukat jalasta. Itse päädyin Viikinkien Factioniin :cool:
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Viikingit ja Knightit mättää tällä hetkellä rinta rinnan. Eilen Viikingit valtas suuren osan factionissa.
Vaikeeta sanoa kumpi on voitolla kun osat vaihtuu yhtä tiuhaan kuin sukat jalasta. Itse päädyin Viikinkien Factioniin :cool:

Kiitos! Kävi takaraivossa että viikinkiin vois liittyä arvaamalla, niillä oli hahmoina ikävimpiä (lue: vaikeimpia torjua) hyökkääjiä ja ihan yleisesti mediassa koko kulttuurikin ollut enemmän esillä.

Pelin suhteenhan sillä ei sinällään ole väliä, kun voi pelata mitä hahmoa vain. "Ultimate prize" uteloittaa silti :D
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Viikingit voitolla vaikka Samuraita on eniten määrällisesti. Viikinkejä vähiten ja sitten toisena ritarit.

Samurait 40%
Ritarit 35%
Viikingit 25% (perustuu useaan kyselyyn, vastaajamäärä n. 2500)
 
Vastaus: For Honor (14.2.2017)

Just oli battlefy.comissa ensimmäinen 2v2 turnaus. Ihan ok nyt jotenkin meni, round 1 ja 2 voitettiin, sit tuli takkiin 2-3 ja loser bracketissä yksi voitto jonka jälkeen taas 2-3 tappio.

Oli kyllä adrenaliinit kohdillaan!
 
Ylös Bottom