Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula 1

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jar
Taitaa Schumi ikävä
kyllä ottaa paalun. Itse veikkaan aika-ajot:

1: Michael Schumacher
2: J-P Montoya
3: Ralf Schumacher
4: David Coulthard
5: Rubens Barrichello
6: Kimi Räikkönen

Ei kyllä haittaisi vaikka tuon kuusikon kääntäisi vaikka päälaelleen...
Tai sitten:

1. Kimi Raikkonen
2. Michael Schumacher
3. J. Montoya
4. D.Coulthard
5. R.Barrichello
6. R.Schumacher
Me toivomme...:D :D
 
Noh, ei mennyt ihan noiden arvausten mukaan, mutta pääasia on että Kimi on Davidin edellä. Ja kyllä - en pidä Skotista, siksi hänen toivonkin jäävän Kimin varjoon (tai vastaavaa). Huomisesta kisasta tulee mielenkiintoinen. Tuleeko Rubens taas Ralfin eteen? Olisi aika hassua jos näin kävisi uudestaan :D Michael jatkaa näköjään varmaa tyyliään ja täytyy toivoa ettei pääse karkuun muilta, kuten hänellä on yleensä tapana.
 
Williamsit lähtivät sen verran kiireellä viime kisassa, että Montoya saattaa päästä startissa Sumin edelle. Toivotaan näin, niin tulisi mielenkiintoisempi kisa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Williamsit lähtivät sen verran kiireellä viime kisassa, että Montoya saattaa päästä startissa Sumin edelle. Toivotaan näin, niin tulisi mielenkiintoisempi kisa :)

Itse odotan jälleen kerran kisaviikonlopun ehdotonta huipennusta, eli Mika Salon koottuja selityksiä kilpailun jälkeen! ;)

No ei, onhan Salo aika hyvä ajaja kieltämättä ja innolla jään odottamaan mitä Mika huomenna esittää.

- Esa
 
Jaksaiskohan herätä aamulla katsomaan formuloita.
Pitää kattoa koska menee nukkumaan.
Ei ne mitää tyhjänpäiväsiä selittelyjä salolla ole mutta minkäs sille voi jos ei pääse kunnon talliin.
Ferrarilla ajo hyvin.
 
Toyotalla on kyllä loistava aloitus ensimmäiseen kauteensa, jos vaikka vertaa BAR:iin. British American Racing team ei ensimmäisellä kaudellaan saanut yhtään pistettä jääden jopa Minardin taakse, jonka budjetti sinä vuonna(-99) taisi olla 1/3 BAR:in vastaavasta.
 
Puhumattakaan Jaguarista...
Ford osti Stewartin tallin kauheella kohulla tyyliin että nyt näytetään mistä kana pissii...
Pari vuotta mennyt mutta...eipäs Eddie-pojusta ole auttamaan ja Pedrokin on senverran kokematon ettei apuja löydy.
Muistaakseni luin jostain että Fordin pääjohtaja ihmetteli että kukas hemmetti tämä Irvine on joka saa toiseksi eniten palkkaa tässä talossa. Oli siinä varmaan selittämistä...:D
Ja Eddie-poika oli aika-ajoissa kuitenkin parempi kuin kumpikaan Minardi kuski...:D
Hankkisivat kunnon kuskit niin varmaan rupeisi tapahtumaan.
Luulis hävettävän kun Toyotallakin sujuu jo näin hyvin.
 
Kuskien englanti

Haluaisin kommentoida hieman tota enkun puhumista. Mielestäni Räikkönen puhuu todella loistavaa enkkua. Häkkisen englannissa ei myöskään ole aihetta haukkumiseen. Häkällä on todella kattava sanavarasto ja kielioppivirheitäkään ei tule hirveesti. Lausumisessa olisi tietysti parantamisen varaa mutta se nyt on pieni ongelma. Itse työskentelen Ruotsalaisella työnantajalla ja kun en puhu sanaakaan ruåttia niin täytyy käyttää enkkua. Oma englanninkielen taitoni on vain murto-osa siitä mikä se on esim. Häkkisellä mutta silti pärjään ilman mitään ongelmia. Joudun puhumaan englantia myös monien muiden maan kansalaisten kans (työni vuoksi) ja koskaan ei ole ollut suurempia ongelmia. Vaikeinta englantia on englannin englanti jota on todella hankala ymmärtää sen oudon slangin vuoksi. Nostan Häkälle ja Kimille hattua heidän enkun puhumisesta. Suomalaisissa on se vika, että ei uskalleta puhua enkkua ellei se ole 100%:sti täydellistä.
Itselläni on amis tausta joten voin sanoa, että enkunkielen opiskelut ovat olleet todella väissä. Itseasiassa olen oppinut vuoden työssäolon aikana enemmän enkkua kuin 8-9 vuoden kouluopiskelulla.

Joten, älkää moittiko Häkkisen ja Kimin enkkua. Kokeilkaapa itse mennä puhumaan englantia isolle toimittajalaumalle ja sanokaa sitte menikö se teillä täydellisesti. :D
 
Niin ja vielä koko maailman edessä.
Osasi Kimi puhua paremmin kuin joissain vanhoissa pätkissä Häkkisestä
"My car, back... not good"
 
Pitipä oikein kaivaa vanha ketju ylös FIAskon kunniaksi. Ei siis niinku ziisus mitä meininkiä.

Vain Bridgestone-kuskit (Ferrari, Jordan, Minardi) kisassa ja yleisö protestoi heittämällä pulloja sekä kamaa radalle ja marssimalla pihalle.
 
Vastaus: F1-kausi alkanut!

En tiedä liittyykö mitenkään aiheeseen, mutta on muuten harvinaisen paska laji jos sitä lajiksi voi sanoa.
 
Vastaus: F1-kausi alkanut!

Oliver sanoi:
Pitipä oikein kaivaa vanha ketju ylös FIAskon kunniaksi. Ei siis niinku ziisus mitä meininkiä.

Vain Bridgestone-kuskit (Ferrari, Jordan, Minardi) kisassa ja yleisö protestoi heittämällä pulloja sekä kamaa radalle ja marssimalla pihalle.

Harmi sinänsä, mutta nyt tässä avautui Jordanin ja Minardin kuskeille loistava mahdollisuus pisteisiin ja yhdelle jopa ensimmäinen/viimeinen palkintopallisija.
 
Vastaus: F1-kausi alkanut!

Nythän tuo oli pitkästä aikaa muuttumassa mielenkiintoiseksi, kun voitosta kisasi 4-5 tallia.
Mutta tämän kisan kaltaiset päätökset (Michelin kielsi varustamiaan talleja kisaamasta, ellei nopeaan ovaalimutkaan saada shikaania -> ei saatu, eivät kisaa) veivät uskottavuuden taas alamaihin.

EDIT: Tuskin päätös Michelinillekään halvaksi tulee ja varmasti jenkkejä on turha houkutella ensi vuoden kisoihin, jos sellaisia järjestetään.
 
Vastaus: F1-kausi alkanut!

No eipä ole vastaavaa ennen nähty. Lulluti lul.

Michelin ottaa kyllä todella pahasti lukua rengashärdellistään, ja voi vain arvailla kuinka moni dollari palaa firmalta vihaisten ilmeiden taloudellisiin tyynnyttelyihin. Toisaalta voisi kysyä, miksei FIA jyrännyt päätösvallallaan hidastavan shikaanin rakennusta, jolloin kisa olisi voitu käydä turvallisesti läpi. Varsin koomista, että yksi rengasvalmistaja pystyy torsoamaan koko mammuttimaisen F1-koneiston avuttomaksi raajarikoksi.

Niin ja jenkit tietysti tulevat hyvin muistoin varustettuna ensikin vuonna Indianapolisiin seuraamaan tätä eurooppalaisten järjestämää kisailuihmettä nimeltä F1. :p
 
Vastaus: F1-kausi alkanut!

Sinänsä ihan hauska kisa. Mukavaa vaihtelua, kun saa katsoa ruudun täydeltä vain Ferrareita. En enää edes muista, milloin tällaisesta saatiin nauttia viimeksi.

Minulle on jäänyt sellainen kuva, että FIA hiljalleen murentaa koko F1:n. Joka vuosi he tekevät täysin typeriä ratkaisuja "parantaakseen" formulaviihdettä. Yksi virheratkaisu oli renkaanvaihtojen kieltäminen kisan aikana. Mitä hyötyä tästä on lajille? Tuskin se on kisoja tasoittanut. Se on pikemminkin tehnyt lajista riskaabelimpaa. Minusta olisi ollut järkevämpää siirtyä yhteen vakiorenkaita tekevään rengasvalmistajaan, jolloin USA:n GP:n kaltaista tilannetta ei olisi syntynyt. Useimmat F1-tallit kannattivat siirtymistä, mutta yksi ihminen, FIA:n Max Mosley, esti päätöksen synnyn peruuttamalla ratkaisevan kokouksen. Idiootti?
 
Ylös Bottom