Ai, että kiitos niille, jotka laittavat noita upeita kuvia tänne nähtäväksi..
On kyllä erinomaista silmäherkkua!
Ei voi muuta sanoa, kuin Forza Horizon 4 on erinomainen peli. Mutta välillä tuntuu, että tekemistä on välillä liikaakin (joka ei todellakaan ole huono asia). Aina kun saa jonkun kisan suoritettua, tulee mappiin jälleen 3 uutta kilpailua. Olen pelannut peliä 30min-2h sykleissä, jotta pelaaminen ei käy tylsäksi. Talvi on ollut nyt suosikkini edelleen näistä vuodenajoista - ja todennäköisesti sen takia, kun tykkään talvesta muutenkin ja ajopeleissä talvea ei olla kovin usein nähty. Grafiikat ovat parasta, mitä koskaan olen ajopeleissä nähnyt ja ehkä myös upeimmat grafiikat pelissä, jota olen koskaan pelannut. Kaverini pelaa orggis Xbox Onella tätä ja pakko sanoa, ettei sekään hullumman näköinen ole, mutta silti sen eron huomaa: 4K ja HDR tekee ihmeitä Xbox One X:llä.
Suosikki autoni on: Toyota #1 T100 Baja Truck. Tällä autolla on todella kiva ajaa pitkin Britanniaa - ja varsinkin talvella ajaminen on nautinnollista. Forza Motorsport 7:ssa tykkäsin pelata mahdollisimman nopeilla autoilla, mutta nyt Forza Horizon 4:ssa tykkään ajella hieman hitaimmilla, jotta voi nauttia ympäristöstä enemmän. Vaikka peli vaikuttaa samalta, kuin FH3 niin silti sanoisin, että Forza Horizon 4 on kehittynyt joka osa-puolella ja uuttakin on lisätty, kuten parempi kartta ja vuodenajat. Vaikea antaa huonompaa arvosanaa kuin kymppi, kun kyseessä on kuitenkin markkinoiden paras ajopeli ja mielenkiintoista tekemistä riittää liiaksi. Itselleni tämä oli vuoden odotetuin peli ja jälleen kerran Playground lunasti odotukset.
10/10 ollut itselleni tämä peli.