HideoMiyamoto
Well-Known Member
Onhan ne helpompia, ainakin ne mitä kohdalle sattunut melkeen menee yrittämättä 3 tähteä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En ole siis ainoa tämän tuntemuksen kanssa. Toisaalta osa stunteista oli peruspelissä jopa turhauttavan hankalia, niin ehkä tässä tekijät ovat antaneet vähän siimaa. Sitten taas samalla osa onnistumisen tunteesta on kadonnut, kun ovat niin helppoja.Onhan ne helpompia, ainakin ne mitä kohdalle sattunut melkeen menee yrittämättä 3 tähteä.
Se "this is the biggest dlc we have ever created" ei kyllä nyt ihan pidä paikkaansa.
Ehka alueen pinta-ala on isompi, mutta siihen se jää. Ajettavaa on vähemmän mitä esim blizzard mountainilla eikä online adventurea ole ollenkaan.
Kaiken tekee korkeintaan kymmenessä tunnissa ja sitten koko lisärin voi unohtaa kun ei sitä online peliäkään ole. Tai on siellä se perus pvp ja co-op vaihtoehto jos haluaa yrittää saada jonkun seuraksi yksittäiseen kisaan.
Itse olen n.8 tuntia pelannut ja multa puuttuu kaksi aarretta. Kaikki muu on tehty ja kerätty.
Pelitaidot ovat varmaan myös vähän terästyneet ja käytössä on paremmat ajoneuvot. Silti aika helpolta tuo lisäri vaikuttaa. Keinotekoinen vaikeuttaminen tappaa minulla peli-ilon helpommin kuin liiallinen helppous. Horizoneissa varsinkin erilaiset hyppytehtävät ovat olleet usein ikävällä tavalla millimetritason nysväämistä. Nelosessa esim. niiden betoniputkien läpi ajaminen hyppyrille.
Niin ja juuri ne hypyt ja muut stunttitehtävät olivat äärimmäisen hauskoja, imo. Kun ovat niin nopeita, niin ei haittaa vaikka muutaman kerran joutuu yrittämään.Kaikki hypyt sun muut olivat itse asiassa todella helppoja, kunhan alla oli tarpeeksi tehokas auto ja oikea vuodenaika. Takaisinkelaus helpottaa myös älyttömästi löytämään juuri sen oikean kulman.
Jep.Katselin samaa forza hubista aamulla. Lisäksi tulee vielä uusi horizon story sekä free for all online adventuren puolelle.
Jokohan tuon myötä pääsisi helposti niihin ranked matseihinkin jotta saisi sen saavutuksen.
two Quartz Regalia models, including the new-to-Forza Regalia Type D. These two Final Fantasy XV vehicles will both be available to earn as gameplay rewards starting after the Summer season change on February 14.
Onko niin että uudet 500 pojoa eivät ole kiinni missään uudessa lisärissä, vaan ne on kaikki saavutettavissa peruspelissä?Uudet stoorit (Isha's taxi, British racing green ja Skill streak) olivat hauskoja ilmaislisiä. Ja uudet saavutukset kelpaa aina.