Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu ei ole mitään lisäreitä vaativaa.
Hyvä knoppi. Kiitokset. Täytyypä tosiaan palata jälleen muutaman kuukauden tauon jälkeen Forzan parin. Vähän on ollutkin jo ikävä.Tähän vielä lisäyksenä, että uudet saavutukset eivät avaudu "periytyvästi" (niiltä osinkaan kuin olisi mahdollista). Eli jos olet aikaisemmin joskus suorittanut esim. #FORZATHON Sweepiin vaadittavat kaikki viikottaiset tehtävät, pitää ne nyt suorittaa uudestaan, jos saavutusta halajaa.
Minulla kyllä tuli uusia saavutuksia roppakaupalla heti, kun avasin päivitetyn version.
No mutta tämähän sopii. Toki ensimmäinen neljännes on myös minun mielestä jo ohi, mutta sanotaan nyt, että jos ennen kesää tulee niin ollaan hyvillä.Sanoivat edellisessä streamissa, että seuraava lisäri tulee ekan vuosi neljänneksen aikana joten kyllä sen pian pitäisi tulla.
Tiedä sitten mistä kohtaa tuo laskeminen aloitetaan, koska mun mielestä eka neljännes on tammi-maaliskuu.
No mutta tämähän sopii. Toki ensimmäinen neljännes on myös minun mielestä jo ohi, mutta sanotaan nyt, että jos ennen kesää tulee niin ollaan hyvillä.
Joo, todellakin. Fortune Island oli miljöönä hyvä, mutta aika nopeasti se oli koluttu läpi. Tykkään siitä, että tarjotaan mahdollisimman paljon yksinpelattavaa sisältöä. Ihan jees tuo Online-puolikin on ollut, mutta välillä se vaan menee niin karmeaksi romuralliksi, ettei ajotaidoilla juuri ole merkitystä. S2 luokan poistaminen ehdottoman hyvä juttu. Vähän hitaammin kulkevilla autoilla on kaikkien helpompi ajaa. Ehkä näin saadaan järkevämpiä kisoja.Toivottavasti siinä on enemmän tekemistä mitä fortune islandissa.
19,99 dollaria eli varmaan about saman verran euroina. Tai ei mitään jos omistaa jonkin alla mainitusta kolmesta vaihtoehdosta.Onko mitään tietoa mitä tää lisäri maksaa?
Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions will cost $19.99 and is included at no additional cost for players who own the Forza Horizon 4 Ultimate Edition, the Forza Horizon 4 Expansions Bundle or the Forza Horizon 4 Ultimate Add-Ons Bundle.