Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Saavutus tuli ihan normaalisti, vaikka olin cobaloksen tapaan minäkin nopeuttanut autojen restaurointia krediiteillä ja avannut useamman auton kerralla.Ilmoita sitten saitko tuosta saavutuksen. Itse nappasin alkuviikosta oman viimeisen lato löydön ja saavutus näyttää 93%.
Jep, tämä on se pahin. Nyt on muut saavutukset kerätty ja vähän yritin tätäkin eilen, mutta ei vaan löydy pelejä. Tai siis aina tuntuu löytyvän 11/12 pelaajaa ja siihen tössää. Ärsyttävää.Se ranked matsin pelaamista vaativa saavutus se kaikista pahin on. Tänään taas kokeilin ja samaa paskaa tuo on edelleen.
"Match found. 10/12 players accepted. Not enough players, returning to freeroam"
"Match found. 11/12 players accepted. Not enough players, returning to freeroam"
"Match found. 10/12 players accepted. Not enough players, returning to freeroam"
Nyt on siis tosiaan peli aika pitkälti koluttu läpi.
- noin 60 tuntia peliaikaa
- Level 200 saavutettu
- Kaikki PR Stuntit ajettu kolmelle tähdelle
- Kaikki bonus kyltit rikottu
- Kaikki tiet ajettu
- Kaikki normikisat yhtä lukuunottamatta ajettu ( en vaan löydä sitä kartalta ). Tämä ei toki vaikuta mihinkään.
- 54/55 Achievementit kerätty
En muista koskaan pelanneeni näin koukuttavaa autopeliä. Minulle tällainen peliaika näin lyhyessä ajassa on paljon. Normaalisti pelaaminen kuitenkin painottuu illan muutamiin tunteihin ennen nukkumaanmenoa. Nyt oli vaan pakko karsia yöunista, kun ei malttanut lopettaa tämän pelaamista. Koko ajan on jotain saavutettavaa, kaikenlaista tekemistä. Ajettavuuden mallinnus on täysi kymppi. Sopivan arcade, mutta silti saa säädettyä lähemmäs simulaatiota niin halutessaan. Autoja löytyy joka lähtöön, myös ne kaikki ysäri- ja kasarisuosikit. Jes!
Heittämällä yksi kaikkien aikojen autopeleistä. 5/5.
Lisärit lähtee ostoon samantien, kun sellaisia julkaistaan.