Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 4

Juu ei ole mitään lisäreitä vaativaa.

Tähän vielä lisäyksenä, että uudet saavutukset eivät avaudu "periytyvästi" (niiltä osinkaan kuin olisi mahdollista). Eli jos olet aikaisemmin joskus suorittanut esim. #FORZATHON Sweepiin vaadittavat kaikki viikottaiset tehtävät, pitää ne nyt suorittaa uudestaan, jos saavutusta halajaa.
 
Tähän vielä lisäyksenä, että uudet saavutukset eivät avaudu "periytyvästi" (niiltä osinkaan kuin olisi mahdollista). Eli jos olet aikaisemmin joskus suorittanut esim. #FORZATHON Sweepiin vaadittavat kaikki viikottaiset tehtävät, pitää ne nyt suorittaa uudestaan, jos saavutusta halajaa.
Hyvä knoppi. Kiitokset. Täytyypä tosiaan palata jälleen muutaman kuukauden tauon jälkeen Forzan parin. Vähän on ollutkin jo ikävä. :)
 
Minulla kyllä tuli uusia saavutuksia roppakaupalla heti, kun avasin päivitetyn version. Nythän tähän on tullut uudenmallinen kuukauden kestävä grindaus, joka on aika työllistävä, kun pitää kaikki palkkiot saadakseen tehdä kaikkea mahdollista online ranked kisoista lähtien. En tiedä, kuinka monta tuollaista kuukautta jaksan vääntää, mutta minulla on pakkomielle aina saada kaikki palkinnot.
 
Minulla kyllä tuli uusia saavutuksia roppakaupalla heti, kun avasin päivitetyn version.

Ai, johtuisikohan siitä, etten ollut tässä välissä käynnistänyt peliä sitten viime marraskuun alun. On jäänyt siis parikin päivitystä välistä. Mulle olisi nimittäin pitänyt tulla heti saavutus ainakin viikottaisista Forzathon tavoitteista ja kaksista seasonal championshipeistä, mutta ei kuulunut mitään.

Edit: Myös toisten pelaajien blueprint-saavutus olisi pitänyt avautua. Näitä olen kuitenkin ajanut tusinoittain, vaatimus oli vain kolme.
 
Ainoastaan ne british racing green ja muut bisnes saavutukset aukeaa heti jos niistä on jo valmiiksi napannut vaadittavat tähdet.
 
Tuli tänään pitkästä aikaa palattua pelin ääreen ja vihdoin vedettyä fortune island loppuun. Jokunen kisa piti ajaa ja sitten ne maratoonit siihen loppuun, sen jälkeen etsin loput aarteista ja tein kaikki hypt ja speedtrapit 3 tähdellä. Loppujen lopuks hyvä DLC mutta ei tarjonnut mitään erikoista verrattuna pääpeliin ja tuntui vaan sen jatkeelta, toisin kuin 3 hyvin erilaiset DLCt pääpeliin verrattuna. Täytyy toivoa että toinen olis sitten jotain kivaa ja uutta. 8 puol arvosanaks.

Tuli muuten 100 Achievement pistettä niistä uusista haasteista joihin en edes ole koskenut ja sain silti ne ”saa 30 tähteä” achievementit :D
 
Kolmas kerta toden sanoo. Jälleen kaikki achievementit plakkarissa ja tunne siitä, että tässä on yksi parhaimmista autopeleistä senkun vakiintuu. Täydet 30 tähteä Skill Streak -tehtävistä meinasi tehdä vähän tiukkaa, kun muutamassa tehtävässä aika-/pisteraja oli väännetty aika tiukalle. Muuten oli ihan jees nämä uudet saavutukset. Ei liian haastavia, mutta silti sai ajella välillä vähän enemmän tosissaan.

Nyt siis 94 tuntia peliä takana, autoja tallissa 226 ja Influencea/expaa kerätty hitusen vajaa 4,4 miljoonaa. Ja tietysti achievementteja kerätty 97/97.

Tulis jo seuraava lisäri. :)
 
Sanoivat edellisessä streamissa, että seuraava lisäri tulee ekan vuosi neljänneksen aikana joten kyllä sen pian pitäisi tulla.
Tiedä sitten mistä kohtaa tuo laskeminen aloitetaan, koska mun mielestä eka neljännes on tammi-maaliskuu.
 
Sanoivat edellisessä streamissa, että seuraava lisäri tulee ekan vuosi neljänneksen aikana joten kyllä sen pian pitäisi tulla.
Tiedä sitten mistä kohtaa tuo laskeminen aloitetaan, koska mun mielestä eka neljännes on tammi-maaliskuu.
No mutta tämähän sopii. Toki ensimmäinen neljännes on myös minun mielestä jo ohi, mutta sanotaan nyt, että jos ennen kesää tulee niin ollaan hyvillä.
 
Pelitalot yleensä ilmottaa nuo neljännekset pörssin vai minkä bisnesaikataulun kukaan olikaan. Ensimmäinen neljännes tais siinä alkaa vasta maaliskuussa. Ei nyt muista yhtään miten tuo kuvio meni eikä jaksa vaivautua googlaa :)
 
No mutta tämähän sopii. Toki ensimmäinen neljännes on myös minun mielestä jo ohi, mutta sanotaan nyt, että jos ennen kesää tulee niin ollaan hyvillä.

Toivottavasti siinä on enemmän tekemistä mitä fortune islandissa. Viime viikollahan tuli päivityksen myötä myös online drift adventure jonka kanssa kävi hieman kuten oletin eli paperilla kuulostaa hyvältä, mutta onnistuu ne sen pilaamaan kuitenkin.
Tuossahan ei voi siis valita haluaako ajaa taka vai nelivedolla tai sitä missä luokassa auto on. Nyt pitäisi olla driftisäädöt vähintään neljässä eri autossa jotta pelin arpomaan kisaan löytyy sopiva vehje.

Teki ne sentään hyviäkin uudistuksia. Asfaltti teillä ajettavista online kisoista poistettiin free roam rush joten se on enää dirt ja cross country kisoissa.
Lisäksi dirt kisoista poistettiin S2 luokan kisat ja B luokka tuli tilalle.
Tosin ei noitakaan enää tule ajettua, koska siellä on ne loppuun kulutetut radat aina vaan tarjolla.

Vaikka yleensä lähinnä valitan siitä mitä vikaa pelissä on niin on tähän silti uponnut jo 240 tuntia.
Välillä tulee tunne, että playground games tekee saman mitä rockstar gta onlinen kanssa eli tuo jotain uutta, unohtaa sen hetken päästä ja tuo taas jotain uutta.
Hyvänä esimerkkinä vaikka ne custom radat joista on nykyään mahdotonta löytää jotain hyvää ajettavaa tai fortune island joka unohdettiin täysin julkaisun jälkeen. Siellä jopa kierrätetään niitä samoja mestaruuksia jatkuvasti joten joka kevät/kesä/syksy/talvi on samat mestaruudet ajettavana.
Nyt ne kyllä toi jokaiselle vuodenajalle uuden trialin eli sen kamalan co-op kisan jota melkein kaikki vihaa, koska voitto on täysin riippuvainen random tyypeistä.

Pari kuukautta oli myös joka viikko yksi community mestaruus tarjolla jossa oli muiden tekemiä ratoja, mutta sekin on nyt unohdettu.
Taisivat itsekin kyllästyä seulomaan oikeasti hyviä ratoja sen kaiken glitch / easy xp paskan seasta.

Paras asia mitä tälle pelille voisi tapahtua olisi unohtaa parin viikon välein tulevat päivitykset ja ihan oikeasti keskittyä miettimään mikä kaikki on pielessä ja korjata ne ja vasta sitten tuoda jotain uutta.

Se unohtui vielä mainita, että forzathon kaupan hintoja nostetaan jatkuvasti kuulemma sen takia, koska pelaajat ei käytä pisteitään.
En tajua mitä väliä sillä edes on käyttääkö joku pisteensä vai ei, koska se ei vaikuta mitään mihinkään.
Forzathon pisteitä myös kertyy väkisinkin kun mitään ostettavaa ei ole ja edelliset saavutukset taas pakotti tekemään weeklyn, dailyt ja neljä forzathon liveä joista saan kaikki pisteet tuplana. Nyt mulla on 4000 pojoa eikä mitään järkevää ostettavaa.
Laittaisivat vaikka ne tällä viikolla tulevat pupu korvat tuonne myyntiin niin voisin käyttää vaikka 2000 pojoa niihin, mutta ei. Nyt on pakko tehdä niitä playlist hommia jotta nuo saa ja siinä samalla tulee taas lisää forzathon pisteitä varastoon.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti siinä on enemmän tekemistä mitä fortune islandissa.
Joo, todellakin. Fortune Island oli miljöönä hyvä, mutta aika nopeasti se oli koluttu läpi. Tykkään siitä, että tarjotaan mahdollisimman paljon yksinpelattavaa sisältöä. Ihan jees tuo Online-puolikin on ollut, mutta välillä se vaan menee niin karmeaksi romuralliksi, ettei ajotaidoilla juuri ole merkitystä. S2 luokan poistaminen ehdottoman hyvä juttu. Vähän hitaammin kulkevilla autoilla on kaikkien helpompi ajaa. Ehkä näin saadaan järkevämpiä kisoja.

Pisteistä samaa mieltä. Ei niitä oikein tule mihinkään käytettyä, mutta ei se myöskään peli-iloa riko. On pieni ekstra joka jää turhuuttaan käyttämättä.
 
Itse olen kuluttanut ylimääräiset Forzathon-pojot käytännössä aina kokonaan Forza edition -autoihin ja super wheelspinneihin. Niistä pyöräytyksistä on mulle kuitenkin irronnut kohtuullisen legendaarisia droppeja kuten Bugatti Veyrion ja se "hitain" Koenigsegg.
 
Viime aikoina FH4 on kehittynyt vähän huolestuttavaan suuntaan. On tullut jo kaksi ihmeautoa, Ferrari 599XX Evo ja Shelby Monaco KC, jotka ovat viriteltyinä aivan ylivoimaisia. Jo Mosler oli ihan omaa luokkaansa ja nuo ovat sitä parempia. Se tarkoittaa, että peli helpottuu ja kaikki mitä on tuskissaan puolen vuoden aikana pakertanut on nyt helppo kuitata parin minuutin pyrähdyksillä. Kaikki mikä ennen oli haastavaa, on nyt muuttunut melko helpoksi. Tuskin ajotaidotkaan tässä on niin paljon parantuneet, että se siitä johtuisi.
 
Fortune island oli pienoin pettymys ja tämä on juuri sitä mitä halusin, eli jotain mikä eroaa pääpelistä todella paljon. Tulee olemaan varmasti todella hauskaa.
 
Onko mitään tietoa mitä tää lisäri maksaa?
19,99 dollaria eli varmaan about saman verran euroina. Tai ei mitään jos omistaa jonkin alla mainitusta kolmesta vaihtoehdosta.

Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions will cost $19.99 and is included at no additional cost for players who own the Forza Horizon 4 Ultimate Edition, the Forza Horizon 4 Expansions Bundle or the Forza Horizon 4 Ultimate Add-Ons Bundle.

Lähde: Xbox
 
Ylös Bottom