Olen onnistunut tekemään arcaden muutaman kerran. Yksi mikä tuntuu auttavan kaikkein eniten on se että ajaa riittävän kaukaa sinne aloituspaikalle, eikä fast traveloi sinne. Ajamalla tuntuu että siellä on enemmän muitakin paikalla. Aktiivisimmillaan tuntuu olevan ennen vuodenajan vaihtumista, eli tänään varmaan voisi olla parhaat mahikset. Toki vaaditaan myös vähän tuuria että mitkä tehtäviä sieltä tulee, osassa on enemmän tai vähemmän bugitusta. Tällä viikolla napsahti myös tuo Unlimited Prowess! achivement, joten on ne kaikki mahdollista saada tehtyä. Itsekin olen useamman kerran törmännyt tuohon bugiin että muka ei onnistuttu kun aika loppui vaikka sitä on jäljellä monta minuuttia. Liittynee verkkohäiriöihin, saman ilmoituksen saa kun lopettaa eventin kesken (olen tehnyt muutaman kerran kun huomaan että olen yksin ja ainoa joka kerryttää pisteitä). Olen nyt sitten välillä työstänyt noita 'Complete round 3 in car X' accoladeja, kyllä nekin sieltä pikkuhiljaa tulee.
Tämän viikon Trial sen sijaan on sellainen joka on kyllä aivan suorastaan syvältä ja poikittain sieltä jostain hanurista. Onnistuin sen tekemään kyllä (kun ekan erän jälkeen oli vain yksi toinen kuski mukana C, S2, S2, X, X, X autot, meillä oli S2 Sennat). Mutta onpa tuo known issueissakin: 'Festival Playlist - Series 1 Winter - The Trial - Trial allows Players to select car from any PI class which creates a very difficult challenge'
Viime viikko jäi vähän vajaaksi (toki 63/61), kun ne kaksi dailya eivät onnistuneet. Muutoin tähän mennessä on saanut tehtyä kaiken viikon jutuista.