Omenanraato
Well-Known Member
Liimautuu tiehen kiinni? Tämähän on nimenomaan paraspeli viedä autoa perä edellä mitä tiedän. Sopivilla vireillä saa sellasen ettei pitoa oo laisinkaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se on ”by design”, ehkä sitä ole tarkoituskaan korjata. Noin se on mennyt aiemmissakin osissa.Eivät ole vieläkään korjanneet tuota ajettujen teiden bugia. Edelleen tulee saavutus vaikka viisi viimeistä tietä ajamatta.
Noin se on mennyt aiemmissakin osissa.
Mulla se on bugannut samalla tavalla varmaan joka osassa. Ja se on tosiaan ihan virallisesti asia, jota ei korjata.Ei mulla ainakaan ole. Ihan jokaisessa horizonissa on ollut tuskaa löytää se viimeinen ajamaton tien pätkä joka yleensä on ollut joku parin sentin pala jossain ja ennen sen löytymistä ei ole saavutusta tullut.
WON'T FIX OR BY DESIGN
Achievements - Ride and Seek - Achievement unlocks at early before all roads are discovered.
Johan on hölmöä. Mutta taas toisaalta jos pitäisi löytää joku sentin kaistale jostain niin ihan hyvä vaan että antaa saavutuksen vaikka viisi tietä puuttuu.Se on ”by design”, ehkä sitä ole tarkoituskaan korjata. Noin se on mennyt aiemmissakin osissa.
PC:llä mä jahtasin juurikin 3-4 pientä kaistaletta kartalta mitä en meinannut löytää mistään. Vasta sen jälkeen lävähti saavutus ruudulle. Toimiikohan tuo sitten pc:llä eritavalla.Johan on hölmöä. Mutta taas toisaalta jos pitäisi löytää joku sentin kaistale jostain niin ihan hyvä vaan että antaa saavutuksen vaikka viisi tietä puuttuu.
Vähän vie peli-iloa tällaiset. Välillä ei kyllä tiedä, onko kyse bugeista vai huijauksesta (tuossa tapauksessa aika selkeästi huijauksesta), mutta olisi hyvä, jos Xbox-pelaajien ei tarvitsisi jakaa samaa pelikenttää PC-pelaajien kanssa. Olin aika toiveikas tämän osan moninpelin suhteen, mutta ei tätäkään tule pelattua yhtään enempää moninpelinä kuin on viikkotehtävien myötä välttämätöntä. Trialsiakaan ei välttämättä enää kovin mielellään pelaa idioottien vuoksi, vaikka siitä saa sen 10 pistettä aika helpolla, jos sattuu edes pari muuta ajokelpoista kuskia samaan porukkaan.
Konsolin crossplay asetuskin taitaa koskea vaan liven ulkopuolisia pelaajia, eli ei auta tässä tapauksessa kun sekä konsoli- että pc-forzapelaajat ovat livessä ...Minusta cross-play pc- ja konsolipelaajien kesken voisi olla vain mahdolisuus ja optio, eli co-op olisi mahdollista, mutta online kisoille olisi omat poolit.
Steam-pelaajat eivät taida olla Livessä millään lailla, näin äkkiä ajatellen.Konsolin crossplay asetuskin taitaa koskea vaan liven ulkopuolisia pelaajia, eli ei auta tässä tapauksessa kun sekä konsoli- että pc-forzapelaajat ovat livessä ...
En ole onneksi liian usein törmännyt selviin huijareihin, tai jos olen niin ne kätkeytyvät hyvin muiden bugien sekaan ettei voi olla varma kummasta on kyse.
Mitä pitää käydä voittamassa ja millä laitteella että tuohon Hall of Fameen pelissä pääsee?
Nyt jää joka ikisessä viikkohaasteessa yks haaste tekemättä joka tapauksessa kun ei siinä ole vielä jäsen.