Rakentelin tuossa joku aika sitten suht oikeaoppisen Suomen lipun vinyl groupiin. 150 382 958, saa käyttää, vaikka itsenäisyyspäivä menikin jo.
Mutta asiaan, eilen tullut hotfix series x/s konsoleille korjasi nuo Saving... yms. jumitukset, peli on taas pelattavampi. Käynnistyksessä toki kaatuu välillä vielä, muttei kesken pelin enää tarvitse käynnistää uudestaan. Toki muita bugeja löytyy kanssa vielä, eilen oli myös erikoisin eliminator koskaan. Koko session aikana en nähnyt ketään muita, nuoliakaan ei näkynyt. Kun oltiin viimeisessä pienimmässä ympyrässä niin ei silloinkaan näkynyt ketään, 20+ pelaajaa oli siinä alkujaan. Sitten näytti joku yksittäinen pelaaja saavan elimoinoitui pari muuta pelaajaa, muut sitten vissiin lähtivät itse veks, itse idlasin paikallani lv5 desert porschessa. Pari kertaa tuli huomautus idlauksesta, joten ihan nopsaan ei tuo viimeinen vaihe mennyt. Olin sitten sopivassa suunnassa kun vihdoin päästiin loppukisaan ja voitin tuon edelleen näkemättä yhtään ketään muita (jotkut olivat ainakin ilmoitusten mukaan saaneet lv9 autoja, mutta tiedä sitten olivatko jossain huonolla suunnalla vai olivatko niitä jotka lähti kyllästyneenä pois. Mutta tulipa siinä sitten se seitsemäs eliminator voitto ja accoladeosiosta eliminatorkin on nyt tehty kokonaan. Ehkä tuota joskus vielä ihan huvikseenkin pelailee, tai kun seasonal challengeissa on että sijoitu 30 parhaan joukkoon.