Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No tuo päätös tuli tehtyä jo FH5 auto passin ostossa kun sai suht edukkaasti kaikki kerralla... sillon ei tietty ollut tiedossa että dlc linja menee tähän..Lisäreissä on kuitenkin aina se että ne ovat lisäsisältöä eikä niitä ole pakko ostaa.
Vähän näyttäisi siltä, ettei lisäri pyöri ihan yhtä sulavasti kuin peruspeli ja ehkä vähän grafiikoistakin on karsittu ja antialisointi näyttää heikommalta.
Parhaiten heikkoudet pistävät silmään Hot Wheelsin festivaalialueella. Muuten enimmäkseen heikompi antialisointi on vähän häirinnyt. Se voi tosin johtua lisärin suuremmista kontrasteista ja erilaisesta geometriasta. Joka tapauksessa peli näyttää muita paremmalta vikoineenkin ja sehän on vain hyvä, jos niitä ei edes huomaa, jos ei kiinnitä huomiota.En noteerannut XSX:llä kyllä mitään teknistä tms. vikaa, mutten aina kyllä kaikkea noteeraakaan (ignorance is bliss).
https://support.forzamotorsport.net/hc/en-us/articles/4409616884883-FH5-Known-IssuesEn tiedä mitä tapahtui, mutta peli herjaa ettei mun tallennus toimi tms vastaavaa. Error koodi: e:47-0 (pc:llä pelaan)
Olen yrittänyt poistaa appdatan kautta saven. Sit se vetää varmaan 20min synkronoinnin, mutta ei auta.
Oon korjannut pelin, palauttanut sen winukan sovelluksien kautta. Oon poistanut Xbox sovelluksen, asentanut pelin kolmesti uusiksi. Enkä keksi mitä enää tekisin.
Itse en ole vaan vielä tämän pariin ehtinyt. Kävin vähän lisäriä aloittelemassa, mutta oli muut pelit kesken ja sitten tulikin kesäloma ja matkustelut. Voin tietenkin olla poikkeus, mutta yleensä heinä-elokuussa ainakin itse ehdin pelata kaikista vähiten. Jos asia on edes hitusen yleismaailmallinen, niin se voisi osittain selittää miksi saavutusprosentit on niin alhaalla.Ei pelaajat ole kovin paljoa HotWheels lisäriä ainakaan saavutuksien mukaan pelannut. Esimerkiksi complete all chapter in hotwheels story niin 1.85% pelaajista avannut tämän eikä noi muutkaan hotwheels saavutus % ole kuin jotain 1-4.5%. Henk koht ei nämä saavutukset peleissä kiinnosta mutta sattui osuun silmään kun pelin virallista klubia katsoin. Porukkaa pelissä on kuitenkin pilvinpimein et taitaa noi online kisat tai rivalsit ja viikottaiset eventit kiinnostaa yleisesti sit enemmän. Tai sit nämä lisärit ei vaan sit ole se juttu gamepass pelaajille, ehkä joku battlepassi systeemi olis parempi mistä sais autoja sun muita kuin dlc. No oli miten oli niin mielenkiintoista seurattavaa miten pelaajat näitä dlc ja muita ottaa vastaan. Varmaan nämä kiinnostaa myös pelifirmojakin,