Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 5

Olisi sitten RalliDLC nyt tehtynä. Kaikki accoladet ja achievementit. Ihan ok, ympäristö mukavampi kuin Hot Wheelsin muovirännit.
Pelasitko PC vai Xboxilla? Ite pelaan PC ja nyt 12 tunnin jälkeen melkein kaikki tehty. Ilmeisesti peli bugittaa kun olen voittanut Predatorsin kaikki 8 kisaa ja silti saavutus näyttää 7/8. Pelin saavutuksissa pitää tuhota 15 Apex Predators taulua, olen tuhonnut jo enemmän ja silti saavutus näyttää 0% eikä sitä tule. Saitko sä noi oikein vai mikä tässä nyt mättää?
 
Pelasitko PC vai Xboxilla? Ite pelaan PC ja nyt 12 tunnin jälkeen melkein kaikki tehty. Ilmeisesti peli bugittaa kun olen voittanut Predatorsin kaikki 8 kisaa ja silti saavutus näyttää 7/8. Pelin saavutuksissa pitää tuhota 15 Apex Predators taulua, olen tuhonnut jo enemmän ja silti saavutus näyttää 0% eikä sitä tule. Saitko sä noi oikein vai mikä tässä nyt mättää?
XSX:llä, välillä oli mulla bugausta niiden raptor truck pinatojen kanssa, ne oli välillä ihan vain ilmaa, ei toiminut törmäykset. Achievementeissa missä piti kerätä X määrä kamaa oli koko ajan 0% kunnes se määrä tuli täyteen jolloin ding. Oletko varmasti ajanut kaikki kisat, mun piti jotain metsästää että mistä puuttui se race kun kaikkiin on rally ja race.
 
Tarkistin jokaisen kisan ja kaikista olen ajanut rally ja race kisat voittoon ja silti näyttää 7/8... Nää jutut on peleissä kyllä vittumaisia kun yks tämmönen pikku juttu estää 100% läpäisyn. Noista predators tauluista tuli saavutus kun keräsin 30kpl. Kyllä toi hot wheels dlc oli parempi.
 
Minusta rallilisärin ympäristö on tosi hieno. En ole tosin pelannut sitä kunnolla läpipeluumielessä, kun olen nyt alkanut treenaamaan ratilla ja vaihdekepillä ajoa pari kuukautta ja tiukkaa tekee jo average-vaikeustasolla pärjääminen. Ratilla ajaminen tekee hommasta kuitenkin aika paljon mielekkäämpää, vaikka en pärjääkään. Padilla ajaminen on niin helppoa, ettei pelissä ollut mitään haastetta. Harmi, ettei tässä, kuten ei juuri muissakaan peleissä, ole simuloitu realistisesti kytkimen ja manuaalivaihteiden toimintaa.
 
Siellä olis tarjouksessa lisäosakokoelma hintaan 24,99€.

Forza Horizon 5: ralliseikkailu -lisäosa, Forza Horizon 5: Hot Wheels, VIP:n, autopassi ja tervetuliaispakkaus.

 
Tulipa vihdoin ajeltua Rally Adventure -lisäri läpi.

Selvästi parempi kuin Hot Wheels -lisäri, joka on edelleen kesken. Tykkäsin siitä, että rallille ominaisesti sai kartturin ja nuotit. Uusi alue on myös oikein onnistunut. On aavikkoista hiekkadyyniä kuin Paris Dakarissa konsanaan ja on onnistunutta sorapätkää niin metsän ympäröimänä kuin kallioisessa maastossa. Mutkittelevia asfalttiteitä löytyy tietysti myös.

Läpipeluun jäsentely erilaisiin rallityyppeihin toimi hyvin. Ajoit tietyn sponsorin ralleja niin tiesit, että ne on asfaltilla kun toisen taas soralla. Kolmannen kanssa ajeltiin yöllä.

Vielä on ajamatta kaikki Racet, kun keskityin ralleihin. Tämä on ehkä ainoa miinus. Samat kisat pitää ajaa sekä rallina, että kisana, jotta lisäri olisi 100% läpi. Noissa olisi voinut olla eri pätkät ajettavana. Silti, jos ei ole niin Achievementtien perään, niin eipä tuo haittaa. Ehkä palaan vielä ajamaan myös kisat, ehkä en.

Tarkkaa tuntimäärää en osaa sanoa kauan Rally Adventuren parissa vietin, mutta tunsin kyllä saaneeni rahoilleni vastinetta. Keräsin siis myös kaikki kyltit ja vedin kaikki PR stuntit kolmelle tähdelle. Jostain jotain veikkausta, niin ehkä peliaikaa kertyi jotain 8-10 tunnin väliin.

P.S. olisi ihan siistiä jos Xbox sovellus näyttäisi vain lisäriin käytetyn ajan. Nyt se on aika hankala laskea tuosta peliin käytetystä kokonaisajasta, jos ei ole pitänyt erikseen kirjaa.
 
En tiedä onko tässä tarkoitus jokaisen vastata mutta minä olen tainnut alle viisi autoa ostaa ja kaikki muut on tulleet ruletista tai muualta. En tiedä määriä mutta eihän noita ehdi kaikkiin noihinkaan perehtyä kunnolla niin en jaksa kyllä autoja alkaa ostelemaan. Ne ehkä, jotka jollain tapaa kiinnostaa.

Nelosessa ostin auton, joka oli joskus itsellä enkä muista että siinäkään enempiä tuli ostettua. Vitosessa ostin sen sähkö-Porschen eikä siinä ollut edes niitä ääniefektejä prkl.
 
371 tuntia. 717/725 sanoo tuo car collection. Käytännössä siis kaikki autot mitä tällä hetkellä on tarjolla on tallissa, pl. uusinta maksullista auto-dlcpakettia. Ostin julkaisua ennen sen premium bundlen jossa tuli sitten mukana muutama autokokoelma ja tulevat dlct (rally & hotwheels).
 
Ylös Bottom