Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Olen näköjään kasvanut näistä ajosimulaattoreista eroon. Tilasin pelin Play.comista, kun sai alle 30 euron, mutta jaksoi kiinnostaa sen puoli tuntia. Gran Turismo 4:n kanssa oli itse asiassa sama juttu. Pelasin kuitenkin edellesiä GT-pelejä suu vaahdossa tuntikausia putkeen. Ei nappaa enää niin ei.

Varmaan jostain muusta kyse...
Siis eihän ajosimuista kasveta vain eroon. Korkeintaan tulee kuukauden taantuma vaihe että kyllästyy hetkellisesti, mutta tauon jälkeen taas jaksaa uudella innolla. Ite olen pelannut C-64:sen test drive ajoista tähän päivään saakka. Vaikkei sitä simuksi voi kutsua mitenkään, mut siihen aikaan ei parempaakaan ollut.
Ei näihin kyllästy ikinä. Forza 2 boxini eniten pelattu peli selkeesti. Graw2 ja Vegas seuraavina. Forzan parissa vietettyjä tunteja ei tohdi edes laskea. Vallan helvetisti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Suurena autopelien ystävänä on käynyt harkinnassa Forzan osto, mutta hinta vaan hirvittää noin niinkuin ajopelistä. Olen kyllä kuullut että loistava peli on, mutta jaksaako tätä sitten todella pelata viikkoa kauempaan? Nettipelistä löytyykö seuraa sen verran että saa useamman kuin 5 auton kisoja aikaseksi? Yksinpeli pitkä?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kyllä ei montaa euroa tule tunti maksamaan tässä pelissä... verrattuna 10-15tuntia ja läpi peleihin niin rahalle saa paljon peliä. Uramoodi ei itseeni iskenyt yhtä koukuttavasti kuin Gran Tourismoissa aikoinaan mutta silti sitä on tullut tahkottua PALJON. Konsolin ostoon oikeuttava peli mielestäni kyseessä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Suurena autopelien ystävänä on käynyt harkinnassa Forzan osto, mutta hinta vaan hirvittää noin niinkuin ajopelistä. Olen kyllä kuullut että loistava peli on, mutta jaksaako tätä sitten todella pelata viikkoa kauempaan? Nettipelistä löytyykö seuraa sen verran että saa useamman kuin 5 auton kisoja aikaseksi? Yksinpeli pitkä?

Ei voi Forzasta muuta sanoa kuin että suosittelen. Pelkästään yksinpeliin itseltä meni yli 60h tuntia ja vielä jaksaa ajella kisoja uudelleen.
Netissä porukkaa riittää hyvin, onhan Forza liven top 10 pelien listalla harvase viikko.
Varsinkin nyt kun Forzaa saa joistakin kaupoista omasta mielestäni halvalla (alle 30e), se on mielestäni todella hyvä ostos.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Suurena autopelien ystävänä on käynyt harkinnassa Forzan osto, mutta hinta vaan hirvittää noin niinkuin ajopelistä. Olen kyllä kuullut että loistava peli on, mutta jaksaako tätä sitten todella pelata viikkoa kauempaan? Nettipelistä löytyykö seuraa sen verran että saa useamman kuin 5 auton kisoja aikaseksi? Yksinpeli pitkä?

Itse ostin Forzan jo kesäkuussa 07 ja edelleen se on vakiona boxissa, aika vähän on tullut päivää päälle maksamaan. Suosittelen. Netistä löytyy peliseuraa vaikka kuinka paljon.

Tuolta löytyy suomalaisia www.forzaracingclub.com/fi
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

FORZA RACING CLUB APUVA!!!

Yritin rekisteröityä tuonne forza racing clubiin, mutta onnistuin kai sössimään jotain kun en ikinä saanut sähköpostiini vahvistusviestiä, enkä pääse loggaamaan sisään... Jos tämän nyt sattuu joku ko. firmaan kuuluva lukaisemaan niin voisi vihjaista ylläpitäjälle, että ottaa muhun yhteyttä... :rolleyes:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

FORZA RACING CLUB APUVA!!!
Yritin rekisteröityä tuonne forza racing clubiin, mutta onnistuin kai sössimään jotain kun en ikinä saanut sähköpostiini vahvistusviestiä, enkä pääse loggaamaan sisään... Jos tämän nyt sattuu joku ko. firmaan kuuluva lukaisemaan niin voisi vihjaista ylläpitäjälle, että ottaa muhun yhteyttä...
Voit toki laittaa itsekin sähköpostia suoraan Clubin ylläpitäjälle, osoite löytyy esim. käyttöehtojen kautta, jos vahvistusviestiä ei kuulu. Varmasti helpoin tapa löytää ratkaisu. Tervetuloa vaan porukkaan, tällä etunimellä meikäläinenkin löytyy Clubin kisoista...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Noniin, ensimmäiset muutama tunti takana. Ekan Forzan missasin täysin enkä juuri simumaisia autopelejä ole koskaan pelannut. PGR:ää hakannut edelliset päivät, ja voi pojat mikä ero.

Pidin vain ABS:t päällä ja muut ajoavut pois. Tietenkin vähän virittelin Audia yms. peruskauraa ja aloin kisaamaan. Voi perhana sitä määrää mitä vetelin kurveista nurmelle päin seiniä, ja sitä määrää mitä spinnailin avuttomana satakertaa ympäri. Totuttelua vaatii, mutta kyllä huomaa että magiaa on pelissä. Enää ei rällätä "kaasu pohjassa-täysjarrutus ja kääntö-kaasu pohjaan"-mallilla vaan pitää, padia kun käytän, varovasti aina päästellä kaasusta ja jarrusta irti ja ohjata tatilla hiuksenhienosti. Jotenkin "tuntee" selkäytimessään aina kun oikeiden liikkeiden seurauksena pitoa löytyy senverran että voi kaasuttaa yms.

Ja onhan tuossa yksinpelissä näköjään hommaa. Lahja-autoista ei saa mitään ja ylimääräiset rahat menee uusiin osiin. Pitänee hiljakseen keräillä rahanderia ja ajella noita alempia kisoja vaan rauhassa että oppii kunnolla. Ratillahan tämä paras olisi, mutta padillakin menee hyvin.

On semmoinen tunne että tämä on helvetin vaikea minulle hallita tämä peli, mutta koukku syntyi jo. Oma auto tuntuu justiinsa "mun autolta". Se on mun auto. Mun!
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

On ihan mukavasti tullu tätä peliä pelattua, mutta yhtä asiaa tässä vihaan ylitse muiden on ne käärmeiden mukaan nimetyt radat kaikki ne ajot menny virtuaali kuskilla.
Ylitse muiden paskin rata niistä on se king cobra :) Ai niin ja yks meinas viel unohtua se Silverstonen rata on kans aivan vehkeestä :) se on sellanen ettei sitä rataa näe kunnolla.

Parhaimpiin lukeutuu Maple Valley ja Road Atlanta, mutta hauskin on kuiteski Nürburgring Nordschleife onhan se ihan tajuttoman pitkä mutta hauska ajaa.

Nittä DLC päkkien ratoja ei ole tullu testattua, mutta pitäs hankkia kyl ne kaikki DLC:t mitä tohon on tullu.

vähä lisäystä

Mites noi driftaus kista tossa oikeen menee ku ei ole oikeen päässy sisään niihin. Tuolla livessä aina ku ottanu quick matchia, niin saattanu joutua sellaseen kisaan missä jampat driftailee. Niin mitenköhän noissa kisoissa se voittaja niinku ratkastaan järkevästi? Mikä siellä estäs vetämästä radan vaan kunnolla läpi ja keräis krediitit? Olishan se tietysti vähä vittumaista niitä muita kohtaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voit toki laittaa itsekin sähköpostia suoraan Clubin ylläpitäjälle, osoite löytyy esim. käyttöehtojen kautta, jos vahvistusviestiä ei kuulu. Varmasti helpoin tapa löytää ratkaisu. Tervetuloa vaan porukkaan, tällä etunimellä meikäläinenkin löytyy Clubin kisoista...

Yritin, mutta en saanut mitään vastausta... tahtoo kisoihin!! :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Vielä tulee vähän hakattua, mutta saa nähdä kauanko jaksaa. Tosiaan tuo vauhdintuntu hämää aika pahasti yhä suuremmassa määrin. Peli on kaikinpuolin hienoa tavaraa ja autofriikeille varmasti mannaa, ja näen tässä paljon hyvää, mutta voi olla ettei olekaan sitten meikäläisen heiniä. Ei tässä mitään burnout-jyräystä äänennopeudella tarvitsisi tietenkään olla, mutta tuo ylihidas vaikutelma nopeudesta hämää enkä voi sille mitään. Koitan vielä vähän tuota useampana päivänä jos vaan tottuisi tai jotain napsahtaisi päässä. Vähän alkaa tuntua silti siltä kohta ei jaksa. Sitten menee vaihtoon ehkä. No, katsotaan nyt vielä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tietääkö kukaan onko Forza Motorsport 2 ns. aluevapaakoodinen peli? Olen Englannista tilaamassa niin pitäisi saada varmuus että se toimii Suomesta ostetussa konsolissa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tietääkö kukaan onko Forza Motorsport 2 ns. aluevapaakoodinen peli? Olen Englannista tilaamassa niin pitäisi saada varmuus että se toimii Suomesta ostetussa konsolissa?

Jos olet Englannista tilaamassa UK-versiota, se ainakin toimii aivan normaalisti suomalaisessa konsolissa, sillä molemmat maat kuuluvat PAL-alueeseen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tietääkö kukaan onko Forza Motorsport 2 ns. aluevapaakoodinen peli? Olen Englannista tilaamassa niin pitäisi saada varmuus että se toimii Suomesta ostetussa konsolissa?

Jos sen tilaat englannista niin silloin se on PAL versio eli siis toimii varmasti konsolillasi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/1015365/Forza-Motorsport-2/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=1

Tuossa tuo 24e hintainen tuote RetroWarezista, lähettäävätköhän ilman postimaksuja Suomeen? Itse en pääse jostain syystä liikkeen sivuille niin en voi tätäkään asiaa sieltä tiedustella.

Niin ja mites se tullihomma? Siitäkin on ollut paljon puhetta näissä ulkomailta tulevissa peleissä.


Kun painoi Buy-nappia niin ilmoitti että free delivery....

Olen yli kaksi vuotta Playstä pelejä ja leffoja tilaillut, eikä ikinä ole tulliin jäänyt mikään. Edes GH-paketti kitaroineen ei aikoinaan Tullin huomiota kiinnittänyt.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kaveri väittää ettei tuota 24e hintasta ole tarkotettu maan ulkopuolella myytäväks, elikkä eivät muka lähettäs suomeen? Selvetäkääpä vähän...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kaveri väittää ettei tuota 24e hintasta ole tarkotettu maan ulkopuolella myytäväks, elikkä eivät muka lähettäs suomeen? Selvetäkääpä vähän...

Jos pientäkään oma-aloitteisuutta löytyy, niin voi lukea siellä sivulla olevia ohjeita ja havaita, että ne hinnat jotka on euroissa toimitetaan kaikkialle eurooppaan. Punnissa ei voi tilata enää kukaan britannian ulkopuolelta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

On ihan mukavasti tullu tätä peliä pelattua, mutta yhtä asiaa tässä vihaan ylitse muiden on ne käärmeiden mukaan nimetyt radat kaikki ne ajot menny virtuaali kuskilla.
Ylitse muiden paskin rata niistä on se king cobra :) Ai niin ja yks meinas viel unohtua se Silverstonen rata on kans aivan vehkeestä :) se on sellanen ettei sitä rataa näe kunnolla.

Parhaimpiin lukeutuu Maple Valley ja Road Atlanta, mutta hauskin on kuiteski Nürburgring Nordschleife onhan se ihan tajuttoman pitkä mutta hauska ajaa.

Nittä DLC päkkien ratoja ei ole tullu testattua, mutta pitäs hankkia kyl ne kaikki DLC:t mitä tohon on tullu.

vähä lisäystä

Mites noi driftaus kista tossa oikeen menee ku ei ole oikeen päässy sisään niihin. Tuolla livessä aina ku ottanu quick matchia, niin saattanu joutua sellaseen kisaan missä jampat driftailee. Niin mitenköhän noissa kisoissa se voittaja niinku ratkastaan järkevästi? Mikä siellä estäs vetämästä radan vaan kunnolla läpi ja keräis krediitit? Olishan se tietysti vähä vittumaista niitä muita kohtaan.

Ei kait noissa ole tarkoituskaan että kukaan voittaa. Ainakin itte kun on noissa ollut mukana brittien yms. ulkomaalaisten kanssa niin omaksi huviksi sitä vaikuttavat tekevän. Jos jotain sovitaan niin kait etukäteen pitää sopia ja huutoäänestyksellä valita voittaja :D

Itse myös hommasin pelin heti kun ilmestyi ja välillä COD4 ohessa vierailee boksissa, varsinkin jos uusia auto- ja ratapaketteja ilmestyy. Ehdoton suosikki on kyllä tuo E30 M3 bemari A850 arvoon viritettynä ja noista U-luokan autoista tappiin vedetty R8 Audi on todella herkullinen käskeä. Molemmat ovat tuossa vimosessa paketissa joka on julkaistu. Kait sieltä kohta jo uutta aletaan laittamaan marketplaceen..toivon näin!
 
Ylös Bottom