Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

Regionin vaihto tietty maksaa jonkun verran. Ite ostelin autot mitkä halusin AH:sta. Siellä on miltei aina niitä autoja ihan vakiokuntoisena ilman maalauksia alle sen mikä on hinta kun se ostaa sieltä pelistä ittestään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Uusimmassa Pitpassissa ilmoittettiin ettei näillä näkymin ole enää uusia DLC paketteja tulossa, vaan tekijät keskittyvät täysillä seuraavaan projektiin (Forza 3...?). Lopullisesti pakettien tulo ei välttämättä lopu joten joskus tulevaisuudessa saattaa tulla lisää.
Oma veikkaus on että E3:ssa julkastaan FM3:sta joku traileri ja jotain osviittaa julkaisusta (Joulu 2008...?).
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Uusimmassa Pitpassissa ilmoittettiin ettei näillä näkymin ole enää uusia DLC paketteja tulossa, vaan tekijät keskittyvät täysillä seuraavaan projektiin (Forza 3...?). Lopullisesti pakettien tulo ei välttämättä lopu joten joskus tulevaisuudessa saattaa tulla lisää.
Oma veikkaus on että E3:ssa julkastaan FM3:sta joku traileri ja jotain osviittaa julkaisusta (Joulu 2008...?).

Ei mitenkään ehdi jouluksi 2008. Aikaisintaan joulu 2009 veikkaisin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ei mitenkään ehdi jouluksi 2008. Aikaisintaan joulu 2009 veikkaisin.

No voi olla näinkin, mutta ykkösen ja kakkosen välillä oli 2 vuotta väliä (piti olla 1,5 mutta myöhästyi sitten joulusta 2006). Ja kakkoseenhan pojat väänsivät moottorin täysin uudestaan, ja tätä ei välttämättä tarviste kolmosen kanssa tehdä. Myöskin Turn10 on palkannut lisää väkeä joka osaltaan saattaa nopeuttaa projektin etenemistä...
Näin ainakin toivon.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

No voi olla näinkin, mutta ykkösen ja kakkosen välillä oli 2 vuotta väliä (piti olla 1,5 mutta myöhästyi sitten joulusta 2006). Ja kakkoseenhan pojat väänsivät moottorin täysin uudestaan, ja tätä ei välttämättä tarviste kolmosen kanssa tehdä. Myöskin Turn10 on palkannut lisää väkeä joka osaltaan saattaa nopeuttaa projektin etenemistä...
Näin ainakin toivon.
Katsotaan tuleeko sieltä uutta Forzaa vai PGR tai jotain muuta autoiluun liittyvää... :)

Kikizo: One thing I am hoping that you can speak to, since I am a fan of Gotham - obviously the IP stays with you but Bizarre has moved on now, what do you think the future of that franchise might be?

Shane Kim: That's a great question, you know, we have a great internal racing studio in Turn 10, the creators of Forza Motorsport. And our goal is to roll the studio so that they can do more creative execution within the racing space. So you can imagine a future where they would develop a new version of Project Gotham Racing. We don't have anything concrete there, and I do think that after four versions of PGR, it's really important for us to take a fresh creative approach to it and to really think about what we want the next version of PGR to be if we do that.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Päivää kaikille!

Rupesin pelaamaan Forzaa livessä. Ongelmana on se että muut ovat niin paljon parempia kuin mä vaikka kuinka yritäisi. Olen pelannu yksinpelinä monessa eri autoluokassa, joten en voi olla NIIN huono. Johtuuko se siitä että muut ostaa autoja joissa on parempi pito yms??
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Päivää kaikille!

Rupesin pelaamaan Forzaa livessä. Ongelmana on se että muut ovat niin paljon parempia kuin mä vaikka kuinka yritäisi. Olen pelannu yksinpelinä monessa eri autoluokassa, joten en voi olla NIIN huono. Johtuuko se siitä että muut ostaa autoja joissa on parempi pito yms??

Todennäköisesti olet vain niin huono. Älä ota tätä vittuiluna. :)
Pelihän on jo vuoden vanha, joten suurin osa livessä pelaajista on ns. hardcore pelaajia jotka ovat tahkonneet julkaisusta asti peliä, joten aloittelija ei voi mitenkään pärjätä heti niille.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Niin, se on vaan kylmä totuus että niillä on niin hyvin säädetyt autot ettei niille voi pärjätä ellei itse käytä viikkoja säätöjen hifistelyyn.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voiko pädillä pelatessa tehdä yhtä hyviä aikoja kuin ratilla? Mietin vain, jos netissäkin moni pelaa ratilla, niin kuinka suuren edun siitä saa - jos osaa ajaa ratilla hyvin? Tässä vasta harjoittelen Forzan peluuta...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voiko pädillä pelatessa tehdä yhtä hyviä aikoja kuin ratilla? Mietin vain, jos netissäkin moni pelaa ratilla, niin kuinka suuren edun siitä saa - jos osaa ajaa ratilla hyvin? Tässä vasta harjoittelen Forzan peluuta...

Kyllä pädillä pärjää tai ainakin mä olen hyvin pärjänny. Eniten hyötyä ratista taitaa olla sillä nissan speedwaylla esim. gt40 ajettaessa ku helpompi pitää ajolinja.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Todennäköisesti olet vain niin huono. Älä ota tätä vittuiluna. :)
Pelihän on jo vuoden vanha, joten suurin osa livessä pelaajista on ns. hardcore pelaajia jotka ovat tahkonneet julkaisusta asti peliä, joten aloittelija ei voi mitenkään pärjätä heti niille.

Jaahas!!! :) No ei kai siinä voi mitään. En usko että aikaa riittäisi hifistellä niitä autoja kuntoon ku on muutakin elämää...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jaahas!!! :) No ei kai siinä voi mitään. En usko että aikaa riittäisi hifistellä niitä autoja kuntoon ku on muutakin elämää...

Niinpä. Ei monetkaan jaksa säädellä noita autoja. Ite vaihdan vain välityksiä radan mukaan ja jos se ei riitä niin ei voi mitään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Itsellä on ongelma löytää kunnollista peliseuraa. Suurin osa haluaa vaan driftata ja sitten kun sattuu löytymään peliseuraa, niin ne häipyy. Aina menee suunnattomasti aikaa pelkästään peliseuran etsimiseen, joten on aika turhauttavaa välillä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Itsellä on ongelma löytää kunnollista peliseuraa. Suurin osa haluaa vaan driftata ja sitten kun sattuu löytymään peliseuraa, niin ne häipyy. Aina menee suunnattomasti aikaa pelkästään peliseuran etsimiseen, joten on aika turhauttavaa välillä.

Mainostetaan nyt taas kerran suomalaista Forza Racing Clubia:
http://www.forzaracingclub.com/fi/

Tuolta löytyy monenlaista seuraa niin "oikeasta" rata-autoilusta kiinnostuneelle kuin driftaajillekin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Päivää kaikille!

Rupesin pelaamaan Forzaa livessä. Ongelmana on se että muut ovat niin paljon parempia kuin mä vaikka kuinka yritäisi. Olen pelannu yksinpelinä monessa eri autoluokassa, joten en voi olla NIIN huono. Johtuuko se siitä että muut ostaa autoja joissa on parempi pito yms??

Johtuu erittäin suurella todennäköisyydellä siitä, että vastustajasi ovat myös pelkkien osien laittamisen sijasta autoihinsa, myös säätäneet niitä tune car kohdasta. Tämä säätäminenhän on oleellinen osa Forzaa. Täältä löytyy joitakin autoja joihin löytyy säädötkin valmiiksi:

http://www.forzacentral.com/forum/showthread.php?t=23133

Kokemus kuitenkin on osoittanut, että tuon sivun säädöt eivät ole ihan niitä ykkös säätöjä. Kannattaa katsoa eri luokkien scoreboardia ja etsiä sieltä joku pelaaja joka ei ole vielä huomannut estää omien auton säätöjen lataamista. Tällä kikalla melko varmasti tulet pärjäämään nettipeleissä aika pitkälle. Tosihan on se, että Forzassa ei kovin moni sadan tai kahden sadan parhaan joukossa ajoissa oleva tyyppi aja omilla säädöillä. Tämän takia olisikin hyvä, että tuossa kolmos osassa ei enään olisi mahdollista ladata toisten säätöjä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voiko pädillä pelatessa tehdä yhtä hyviä aikoja kuin ratilla? Mietin vain, jos netissäkin moni pelaa ratilla, niin kuinka suuren edun siitä saa - jos osaa ajaa ratilla hyvin? Tässä vasta harjoittelen Forzan peluuta...

Et pääse ratilla yhtä hyviin aikoihin kuin mitä padillä pääset. Taisi olla itse FinPro joka jossain radio haastattelussa vahvisti tämän asian eli pädillä tulet ajamaan parempia aikoja kuin mitä ratilla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Et pääse ratilla yhtä hyviin aikoihin kuin mitä padillä pääset. Taisi olla itse FinPro joka jossain radio haastattelussa vahvisti tämän asian eli pädillä tulet ajamaan parempia aikoja kuin mitä ratilla.
Toisaalta ratilla on helpompi ylläpitää tasaisia suorituksia ja pitää renkaat hyvässä kunnossa. Tällä on taas merkitystä, kun ajellaan Livessä endurance-kisoja. Huippuaikojen haussa padi on monien mielestä se nopeampi vaihtoehto. Eli kummassakin ohjaimessa on hyvät ja huonot puolensa (Moni on myös kironnut rattibugeja, jotka aika-ajoin pilaavat kisoja.). Niin, itse olen vääntänyt Forzaa Livessä reilut 200 tuntia pelkästään padia käyttäen ja tarpeeksi hyvin olen pärjännyt myös rattimiehiä vastaan...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Et pääse ratilla yhtä hyviin aikoihin kuin mitä padillä pääset. Taisi olla itse FinPro joka jossain radio haastattelussa vahvisti tämän asian eli pädillä tulet ajamaan parempia aikoja kuin mitä ratilla.

Mihinkäs tuo perustuu? Tietääkseni BackONE AbS sekä KimiMatt ajavat ratilla, ja he näyttävät olevan time trial rankingissa sijoilla 2 ja 4, joten ei tuo ratin käyttäminen ainakaan kovin paljoa hidasta. Itsekin ajan ratilla ja en ole huomannut, että padikuskit yhtään nopeampaa menisivät.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mihinkäs tuo perustuu? Tietääkseni BackONE AbS sekä KimiMatt ajavat ratilla, ja he näyttävät olevan time trial rankingissa sijoilla 2 ja 4, joten ei tuo ratin käyttäminen ainakaan kovin paljoa hidasta. Itsekin ajan ratilla ja en ole huomannut, että padikuskit yhtään nopeampaa menisivät.

Kumma juttu vaan kun kaikki jotka itse tunnen ovat huomanneet sen, että padillä saa huomattavasti nopeampia kierros aikoja kuin mitä ratilla jo ensimmäsellä pädi peluu kerralla.
Jos on katsonut suomalaisen ammatikseen autopelejä pelaavan FinPro: n pelejä tuolla jenkeissä niin ei siellä ajeta millään rateilla. Mä en nyt millään muista mikä oli se tarkka selostus mitä FinPro siinä radio haastattelussa sanoi tuosta Pädin paremmuudesta, mutta jos ammatikseen autopelejä pelaava kaveri näin sanoo niin eiköhän se tieto tule silloin aika luotettavasta tahosta.
 
Ylös Bottom