Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]


'81 BMW M1
Ohoh, pikkunassikkana tuo oli kyllä kova auto, vaikka mitään ei autoista silloin(kaan) tajunnut. Oli vaan niin julmetun ilkeän näköinen menopeli. Avaimenperäpaketti Forza 3:sta on tilattuna, eikä enää tarvitse kauaa odotella, onkohan missään muuten julkaistu niitä ylimääräisiä autoja jotka tuon LE version mukana tulee? Ja Paavi, koittappa kirjailla se arvostelu, kiire ei ole mutta joutua pitäisi ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Avaimenperäpaketti Forza 3:sta on tilattuna, eikä enää tarvitse kauaa odotella, onkohan missään muuten julkaistu niitä ylimääräisiä autoja jotka tuon LE version mukana tulee?

Nyt on itse asiassa julkaistu virallinen autolista: The Cars of Forza Motorsport 3 | Forza Motorsport. Tuon listan loppupäästä löytyvät Limited Editionin autot sekä VIP membership car pack, eli ne kymmenen autoa jotka tavalla tai toisella tulevat LE:n mukana.

Ei mitään järisyttäviä yllätyksiä suuntaan tai toiseen tuossa autolistassa. Taitavat hieman säästellä uutuksia DLC-pakkauksiinkin... Mutta pois se minusta että valittaisin, kyllä tuossa jokunen kotvanen menee ennen kuin nuokin 400+ autoa on saanut kerättyä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Ai perkule alkaa lämmöt nousemaan tätä peliä kohtaan enemmän ja enemmän koko ajan. Kakkosta tullut nyt hakattua suht paljon. Ihan hyvä autolista on, mutta hiukan olisi saanut olla 80-luvulta enemmän autoja.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

joo sinänsä autolista ei sisältänyt ylläripylläreitä, mutta mua huolettaa aivan kamalasti toi Forza Motorsport VIP Membership Car pack..

mun on pakko saada noi :D

onks toi sellanen ostettava paketti, vai pitääkö ostaa joku ihme editio..

menee kohta yöunet tässä :D tota zr1 oon venannu jostain joulusta asti :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

VIP paketti tulee limited editionin mukana.
nätemmän pakkauksen ja tuon VIP packin lisäksi mukana tulee avaimenperä, 2GT muistitikku ja vissiin premium teema.

KUVA
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Vielä kun saisi lopulta FM2:n läpi ennen kuin tämän hommaa. Onko mitään vinkkiä, miten estää puutuminen, kun jäljellä ei ole enää kuin "vähintään 6 kierrosta ja täyspitkillä radoilla"-kisat. :o
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Vielä kun saisi lopulta FM2:n läpi ennen kuin tämän hommaa. Onko mitään vinkkiä, miten estää puutuminen, kun jäljellä ei ole enää kuin "vähintään 6 kierrosta ja täyspitkillä radoilla"-kisat. :o

Vähän sama ongelma iskee varmsti sitten Forza 3:n uratilan loppupuolella. Jo R3-luokan mestaruuskilpailussa ajetaan noita täysimittaisia ratoja yli viisikin kierrosta, ja yhteensä näitä osakilpailuja on muistaakseni yhdeksän. Kierrosten ja osakilpailujen lukumäärä kasvaa lineaarisesti vuosiluvun mukana.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Vielä kun saisi lopulta FM2:n läpi ennen kuin tämän hommaa. Onko mitään vinkkiä, miten estää puutuminen, kun jäljellä ei ole enää kuin "vähintään 6 kierrosta ja täyspitkillä radoilla"-kisat. :o

Palkkaat sijaiskuskin...
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Tapahtuiko varikolla mitään uutta vai mennäänkö samaan malliin kuin kakkosessakin?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Palkkaat sijaiskuskin...

No jaa, se onko tuo poliittisesti korrektia riippuu kai siitä hakeeko achievementeja, krediittejä vaiko haluaako vain härkäpäisesti ajaa kaikki kisat itse vaikka pewsus puutuisi ja kädet olisivat krampinomaisesti koukussa vielä kaksi tuntia session päättymisen jälkeen. :)

Mulla vielä yksi kisa jäljellä, R1 Endurance. Pahus vieköön kun rahat eivät senkään jälkeen vielä riitä kaikkiin autoihin, eli pitäisi ajaa kisoja uudestaan. Toisaalta, mitäs tässä muutakaan tekisi näiden reilun parin viikon aikana kun F3:a odotellaan.

Paitsi että mun täytyy varmaan odottaa vähän yli kaksi viikkoa että pääsen kokeilemaan. Anoppi tulossa kyläilemään juuri julkaisupäivänä. :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

No jaa, se onko tuo poliittisesti korrektia riippuu kai siitä hakeeko achievementeja, krediittejä vaiko haluaako vain härkäpäisesti ajaa kaikki kisat itse vaikka pewsus puutuisi ja kädet olisivat krampinomaisesti koukussa vielä kaksi tuntia session päättymisen jälkeen. :)

Mulla vielä yksi kisa jäljellä, R1 Endurance. Pahus vieköön kun rahat eivät senkään jälkeen vielä riitä kaikkiin autoihin, eli pitäisi ajaa kisoja uudestaan. Toisaalta, mitäs tässä muutakaan tekisi näiden reilun parin viikon aikana kun F3:a odotellaan.

Paitsi että mun täytyy varmaan odottaa vähän yli kaksi viikkoa että pääsen kokeilemaan. Anoppi tulossa kyläilemään juuri julkaisupäivänä. :eek:

kakkosta pelatessa en tuota palkkausjärjestelmää käyttänyt kertaakaan. onhan se tylsää ja jotenkin moraalisesti väärin
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Aika aneemistahan tuo varikkomenininki edelleen on. Auto menee autopilotilla, pysähtyy ja lähtee taas liikkeelle ehjänä.

Kysytääs tätäkin: kokeilitko kiihdytyskisoja? Lähinnä kiinnostaisi tietää onko niissä mahdollista ottaa varaslähtöä eli onko reaktioajoilla oikeasti merkitystä. Entä onko radan kitka samanlainen kuin normaaliradoilla vai onko pinta "kuminen" kiihdytysratojen tapaan?

Muistan nähneeni yhtenä kilpailuna kiihdytyskisan korkeintaan 700-heppaisille takavetoisille. Voi olla aika vekkulia normaaliasfaltilla ilman luistonestoa...
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

No jos viimeiset kisat puuduttavat vaihtoehtoina on:
1. Ajaa ne
2. Palkata kuski
3. Hankkia iso läjä urheilujuomaa ja pelaa kavereiden kanssa tyyliin kierros per jamppa ja tauolla huolehditaan nestetankkauksesta

Silkkaan rahankeruuseen käytin sijaista pari kertaa pelin läpäisyn jälkeen.
Se mikä on moraalisesti arveluttavaa ja väärin on se, että pelaamalla saatavat krediitit eivät riitä kaikkien autojen hankintaan, vaan pitää veivata samoja kisoja kerta toisensa jälkeen jos haluaa kaikki autot saada. Varsinkin kun itse tuli törsättyä rahaa viriosiin hupipelejä rakentaessa (gt-corolla kaikilla palikoilla jne :D)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Mulla vielä yksi kisa jäljellä, R1 Endurance. Pahus vieköön kun rahat eivät senkään jälkeen vielä riitä kaikkiin autoihin, eli pitäisi ajaa kisoja uudestaan. Toisaalta, mitäs tässä muutakaan tekisi näiden reilun parin viikon aikana kun F3:a odotellaan.

Omasta tallista löytyy kaikki autot, voin lahjoittaa kun en enää itse niitä tarvitse. Laita vaan viestiä mitä kaaroja tarttet :)
 
Ylös Bottom