Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Kyllä on nannaa silmille. Tulee kyllä pitkä 1½vko odottelua. Ei ollut kyllä yhtään niin pitkä odotus forza2 aikoihin. Nooh ainakin nyt sitten saa panostettua tällä hetkellä keskeen oleviin töihin. Jos vaikka sais kaikki pois alta ennen kuin forza3 ilmestyy, saa sitten hyvällä omatunnolla pelailla :D
Taitaa jäädäkin alelaarihankinnaksi täällä. Jo viikon ajan olen issekseen ja koneen avustuksella veivannut Forza 2:n suorittamattomia kisoja ja olen kurkkuani myöten täynnä Suzukaa, Silverstonea, Sunset Peninsula infieldia, Maple Leaf valleyta, Sebringia ja Nyrreä. Lopussa ei ajeta mitään muuta kuin noita ja lähemmäs 10 kierrosta joka kerta. Liika on liikaa, mutta vaikka vi*uttaa, niin ne GS:t tulee sieltä tai itkee verta ja tulee, kun kerran jo tänne asti tehty älytön homma, eikä todellakaan houkuta sama rumba ihan heti.

Verkkokauppa; sanoi:
Verkkokauppa.comilla ja Microsoft Game Studiosilla on ilo tarjota Teille mahtava ennakkotilaajan etu.
Nopeimmille ennakkotilaajille lähetetään koodi, jolla voi ladata kustomoidun, vuosimallin 2010 Audi R8 5.2l FS Quattro -urheiluauton Forza Motorsport 3 -peliin.
Koodin voi lunastaa Xbox LIVEn kautta (Xbox Marketplace – Redeem code)

Tässä latauskoodisi, ****************

No niin, näin hoidetaan ennakkotilaajan lisukkeet.
Saisi nimeltämainitsematon firma ottaa mallia :rolleyes:

EDIT: Koodi ei vielä kuitenkaan toimi, voipi olla että sisällön täytyy ilmestyä ensin markkinapaikalle :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu, tännekkin oli koodi tullut, vaikka eipä tuo nyt mitenkään erikoinen etu ole.

Näköjään MS lahjoittaa yhden euron Lasten-klinikoiden Kummeille per jokainen myyty Forza 3. Näin sitä ollaan sitten hyväntekijöitä, kun vaan pelejä ostellaan. =)

Verkkokauppa; sanoi:
Hei,

Valitettavasti kuuluitte viimeisiin joille ei enää riittänyt Forza
Motorsport 3 ennakkotilaajan etu -koodia.

Pahoittelemme.

Ei riittänyt mulle koodia. :( En tiedä olisko lohduttanut yhtään sen enempää vaikka olisin kuulunut ensimmäisiin joille ei riittäny etukoodia.. :p

Milloin te, jotka saitte koodin, teitte tilauksen? Itse tein viime sunnuntaina. Joo olis pitäny ennakkotilata aikaisemmin mutta jahkailin kumman version ostan, LCE:n vai tavallisen.

5.10. tilasin minä perusversion ahvenanmaan kautta ja silti sain koodin.

Koodi napsahti kanssa mailiin ja pelin ennakkovarasin ilmeisesti ekana mahdollisena päivänä, eli 14.7. ja silloin tais olla vasta 5 tilausta sisällä ennen mua.

Tilasin ahvenanmaalta kun tilauksia oli tehty vasta 13 ja sain koodin... ;)

Peli vaatii nähtävästi 6.8GB tilaa ensimmäiselle levylle ja 1.9GB toiselle, ei paljon naurata. 13GB-kovolle ei tuon jälkeen mahdu mitään muuta ja näillä M$:n naurettavilla ryöstöhinnoilla ei paljon kiinnosta ostaa suurempaa kovoa.

Koodi napsahti kanssa mailiin ja pelin ennakkovarasin ilmeisesti ekana mahdollisena päivänä, eli 14.7. ja silloin tais olla vasta 5 tilausta sisällä ennen mua.

14.7. löin oman LE:n tilauksen polkemaan ja koodi tuli tänään. Eipä toi nyt niin häävi etu ole, mutta kiva sitä on jotain saada. Jee jee!

Odotellessa vähän uusia (ei photomode) kuvia: Kliks. Mukana on sekä uusia että tuttuja ratoja, joten jokainen voi vähän funtsia tyylin muutoksia esim. Silverstonessa ja Sebringissä. :)

Aivan mahtavaa :)
Hieman on vain pelko nyt takaraivossa että kun juurikin sain Forza kakkosen "läpi" ja kieltämättä niin puulta maistui lopuksi että oli pakko antaa Tauno Tekoälyn hoitaa loppu kisat puolestani.. niin että josko tuo Forza3 on sittenkin liian samanlainen eikä jaksakkaan innostaa!
Toivottavasti näin ei käy.

Saavutukset näköjään esillä ainakin x360a:ssa. Näyttävät paljon helpommilta kuin kakkosessa. Mukana sopivasti erilaisten juttujen tekemiseen kannustavia saavutuksia (setupit, auction house jne)

Peli vaatii nähtävästi 6.8GB tilaa ensimmäiselle levylle ja 1.9GB toiselle, ei paljon naurata. 13GB-kovolle ei tuon jälkeen mahdu mitään muuta ja näillä M$:n naurettavilla ryöstöhinnoilla ei paljon kiinnosta ostaa suurempaa kovoa.
Mutta tuota ensimmäistä levyähän ei tarvitse asentaa kovalevylle, toinen vain.

Mutta tuota ensimmäistä levyähän ei tarvitse asentaa kovalevylle, toinen vain.

Ja kuka pelaa Xboxia asentamatta pelejä kovalevylle? Minulla on Jasper-boxi, mutta ei sitä levyltä lukiessa hullukaan halua pelata, melu on sietämätön, joten pelit pakko asentaa kovolle.

/ot

Ja taasko tässä mennään sillä lapsilinjalla, että mistään ei saa sanoa pahaa sanaa. Jos peli vie sen ja sen verran tilaa, niin missäs muualla siitä voi jäpistä, kuin pelin omassa ketjussa? Miltei 10GB on aika paljon tilaa.

Kummasti sillä jokusen vuoden on monikin pelannut ennen kuin asentaminen tuli edes mahdolliseksi :rolleyes:
Ja eiköhän pidetä ne "yhyy, p€li vie £iikaa ti£aa, M$ on pa$ka kun kiintol€vyt on niin kalliita " läpät jossain muulla...

Ylös Bottom