Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Aukee ne VIP-autot, Gallardo Ultra-/Superleggera (ei muista kumpi se on) on ainakin vip-autoja + sai sen Dashboard themen joka ei latautunutkaan koodin mukana, forzassa tuli viesti että saa jostain osoitteesta haettua, en ole vielä hakenut + sitten jotain etuja storefrontissa, jotka eivät taida vielä pelittää.

Juu minä en ole sitä kyseistä viestiä saanut. omituista kylläkin.. yritin vaan ladata 2 uudeleen sen tiedoston.:mad:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Juu minä en ole sitä kyseistä viestiä saanut. omituista kylläkin.. yritin vaan ladata 2 uudeleen sen tiedoston.:mad:
Eli siis oletko saanut ladattua ne limited editionin 10 autoa paketissa olleella koodilla? Jos tuo lataus on keskeytynyt niin gurut varmaan muistavat paremmin kuin minä mitä pitäisi tehdä...

Jostain syystä se limited editionin teema on ladattavissa vain jos olet yli 18-vuotias, eli tuota nuoremmat eivät ole kaiketi saaneet Forzassa viestiä siitä että teeman voi hakea.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mites voiko Forza 3:sta saada kaikki yksinpeli saavutukset pelkkää event listiä pelaamalla vai pitääkö pelata season play pelimuotoa tämän toteutumiseen?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

mitäköhän toi + merkki meinaa joidenki autojen nimen perässä? Itellä esim toyota yaris +?
Auctionhousessakin voi valita yaris ja yaris + ku hakee autoja. Kuitenki vaan on yks yaris toyotalla pelissä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mites voiko Forza 3:sta saada kaikki yksinpeli saavutukset pelkkää event listiä pelaamalla vai pitääkö pelata season play pelimuotoa tämän toteutumiseen?

Pitää pelata season playta. Kuudesta ekasta season playn vuodesta tulee saavutus kustakin, lisäksi muistaakseni ekasta kisasta ja ekasta viikonloppukisasta tulee erikseen saavutukset.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

mitäköhän toi + merkki meinaa joidenki autojen nimen perässä? Itellä esim toyota yaris +?
Auctionhousessakin voi valita yaris ja yaris + ku hakee autoja. Kuitenki vaan on yks yaris toyotalla pelissä.
Tällaista annoin itseni ymmärtää: Kun uratilassa valitsee ekaa autoaan ne eivät kaikki ole täysin vakioita, esimerkiksi juuri Yarista on hieman valmiiksi viritetty jotta se olisi samalla tasolla muiden vaihtoehtojen kanssa. Siksi siis Yaris+. Tavallisella kaupasta ostetulla lienee pienempi PI ja se on sitten pelkkä Yaris, ja sama homma pätee kaiketi muidenkin autojen (Nissan Versa, Honda Fit, Chevrolet Aveo...?) kanssa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mitäs mitäs, peli heitti suoraan C world championshipistä A luokan maailmanmittelöihin. Onko muilla sama vai vaan minulla :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mitäs mitäs, peli heitti suoraan C world championshipistä A luokan maailmanmittelöihin. Onko muilla sama vai vaan minulla :confused:
Mulla ainakin nuo maailmanmittelöt menivät E - C - A - R3, joka siis nyt menossa. Arvatenkin R2 ja R1 sitten viimeisinä, sen jälkeen season play tarjoaa viikonloppukisana aina R1:ä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

semmosta lähinnä että kaupasta ei saa kun yhtä mazda rx-7:aa ja se on rx-7fd ja sitte tuolla mestoilla näyttää olevan valikoissa mazda rx-7 spirit R ja sit on rx-7 fc.

niin että mistä noi 2 jälkimmäistä saa vai saako ?

itse olen riisikippojen ystävä ja kovasti tahdon tietää? anyone?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onko kukaan keksinyt mitään tapaa miten kesken pelin saisi nopeasti vaihdettua ratin ja ohjaimen välillä kun peli on päällä? Kun ei tuolla ratilla oikein pysty valokuvia napsimaan. Itsellä ei ainakaan toimi, että sammuttaa ohjaimet ja laittaa ne uudelleen päälle. Ja kun rattia ei edes muuten saa pois päältä kun vetämällä virtajohdon irti.

Olisko replayn tallentaminen kova sana? Sitä sitten kuvailee padilla kun kerkiää. Eikä tarvi keskeyttää es hyvää kisaa :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

TAJUNTA RÄJÄHTÄÄ! Multiscreen toimii, 3 kpl LG:n 42 tuumaista vierekkäin. Nyt on joulu! :D:D:D:D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

TAJUNTA RÄJÄHTÄÄ! Multiscreen toimii, 3 kpl LG:n 42 tuumaista vierekkäin. Nyt on joulu!

Pistäs kuvaa setistä tulemaan ja ennenkaikkea paljon meni rahaa setin hankkimiseen? Vai sattuiko vain lojumaan kolme boksia, kolme forzaa ja kolme telkkaria nurkissa? :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Pistäs kuvaa setistä tulemaan ja ennenkaikkea paljon meni rahaa setin hankkimiseen? Vai sattuiko vain lojumaan kolme boksia, kolme forzaa ja kolme telkkaria nurkissa? :)

3 × LG 42LH3000 (695,90€/kpl), 2 × XBOX 60gb (229€/kpl), 2 × wireless network adapter (n. 60€/kpl), 2 × Forza 3 (65€/kpl), en viitti edes laskea... Yhdet kappaleet oli ennestään kaikkia, paitsi eri merkkinen tv (ne kannattaa olla samanlaisia-, ja merkkisiä).
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mulla on näkö vielä sen verran hyvä että nään tosta yhestä 37" lg:stä mutta sielä on miehellä käyny lootti..onnee sulle :)

siis joo tajusin että toi rx-7 fc on tosiaan se vanhempi malli mutta mistä helevetistä löydän ton rx-7 spirit R:n ? jos tää homma ensinkään ketään kiinnostaa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mulla on näkö vielä sen verran hyvä että nään tosta yhestä 37" lg:stä mutta sielä on miehellä käyny lootti..onnee sulle :)

siis joo tajusin että toi rx-7 fc on tosiaan se vanhempi malli mutta mistä helevetistä löydän ton rx-7 spirit R:n ? jos tää homma ensinkään ketään kiinnostaa?
RX-7 Spirit R on niinsanottu yksisarvinen (unicorn car), siis todellinen harvinaisuus. Ainoa paikka mistä sen saa on Auction House. Sinnekään niitä ei montaa tule ja hinnat varmasti pompsahtavat aika korkeiksi. Muita vastaavia ovat Subaru S204 ja Camaro '69 SS.

EDIT: Tuo "hinnat pompsahtavat aika korkeiksi" oli kyllä varsinainen aliarviointi. Fm.netin mukaan Spirit R:n hinta huitelee jossain 12 miljoonan krediitin paikkeilla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ei ole näkökyvystä kyse kun puhutaan kolmella näytöllä pelaamisesta. DigiExpoilla tuota kolmella näytöllä pelaamista pääsi kokeilemaan. Onhan siinä ihan selkeästi eri fiilis, kuin pelaisi vain yhdellä näytöllä. Esimerksi kilpailutilanteet on ihan eri luontoisia, kun ohittavan auton näkee kirjaimellisesti vierellään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ei ole näkökyvystä kyse kun puhutaan kolmella näytöllä pelaamisesta. DigiExpoilla tuota kolmella näytöllä pelaamista pääsi kokeilemaan. Onhan siinä ihan selkeästi eri fiilis, kuin pelaisi vain yhdellä näytöllä. Esimerksi kilpailutilanteet on ihan eri luontoisia, kun ohittavan auton näkee kirjaimellisesti vierellään.

Tarkoittanet siis "ohitettavan" ;)
 
Ylös Bottom