Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport

Kuinkas sitä muka on voitu pelata jo pari päivää, jos julkaisu oli vasta tänään? ;) Tai siis eilen...

No juu, ihan kelpo peli, mutta ajotuntuma silti jotenkin "kliini" versus GT4. En tiedä. Vasta muutama tunti takana. Ei voi ainakaan liian helpoksi haukkua. Pelkällä steretoistolla omat auton äänet ei kuulu, jos ajaa ns. sisältä.
Olispa ollut näkymä kuin TOCA2. Eli nokkapelti ja akkuna viukoineen näkyisi. Nyt ikävä kyllä nokkista ei näy.
Ajettavien vauhti ei ole ihan kohdallaan, ainakaan alussa, mutta kai se on näin ihan jees. Toisaalta eihän autoillakaan ajeta kaksiulotteinen teevee edessä.
Oikean tatin käyttö näkymiin on ok. GT4:n verrattuna autot luistelevat jotenkin enemmän, tai sitten se johtuu kaverin gt4 asetuksista. Säätöjä on vaikka muille jakaa ja ilmeisesti vaikuttavat ajoon.
Konekuskit ovat aikas törkeitä... Hienoo... Eli avut pois ja ajoo ja namia piisaa...
Ai niin ja replayssä pääsee kurkistaa auton säädöt kohdilleen jos tajuaa...
kyllä toi 9+ peli on tai ehkä vähintään 93. Riippuu lehdestä tai laskijasta.
laitan ehkä lisää pientä kommenttia, kunhan pääsen enemmän sisään.
oma arvio kouluarvosanalla xbox-ajopeliksi 97 pocahontasia. Nuo kolme jäljelle jäänyttä pistettä odottaa tekijäänsä.

Niin, tässä pelissä on vaikka muuta kivaa ja omituista, mutta jätin ne nyt pois tästä nopiasta arvostelusta.

Komee ja paras XBOX autopeli ikinä. Todellinen haastaja PS2 GT4-pelille.
Valittakoon muut, minä tykkään, ainakin vielä.

Hampaita siis :D :D :D :D :rolleyes:
 
Vastaus: Forza Motorsport

Todella upea peli jota on jaksanu pelata monta tuntia putkeen, koska siihen ei kyllästy ollenkaan. Aluks autot käyttäytyvät oudosti(jotku), mutta kun tekee niitä säätöjä autoon, niin sit tulee kunnon ajotuntuma ja auto kulkee kuin unelma. :) Online puoli viel tuntuu vähän oudolta, mutta kul siitäki ehkä oppii pitämään kunhan saisi otettua pari kisaa suomalaisia vastaan. :p
Ehkä paras rata on Rio de Janeiro ja sit New york lyhkäsempi rata(online muita vastaan).
Jos joku on tehny sen autokerhon ja ois tilaa nii laittakaa kutsua minulle maukka nimellä. :o
 
Vastaus: Forza Motorsport

Todella hyvä peli on kyllä, hienot grafiikat ja hyvä pelattavuus,sekä pelattavaa tuntuu riittävän. nyt n. 25% pelistä takana päin. Itselläni tosin tuntuu olevan välillä liian lyhyt pinna tälle pelille, sillä hermot ovat todella kireällä kun viimeisellä kierroksella koko kisa sortuu tyhmään virheeseen tai konekuskien kiilaamiseen.(jota ne muuten tuntuvat välillä harrastavan liiankin usein...) :mad:
Mutta onnistuminen tuntuu sitten hyvältä ja voi olla tyytyväinen itseensä aina voitettujen kisojen jälkeen. Kaiken kaikkiaan erinomainen peli, ei voi muuta sanoa.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Viitsisikö joku hiukan kartoittaa pelin taustatietoja.
Kuinka monta konekuskia yksinpelissä kerralla radalla? Entä kuinka paljon ratoja on peliin mallinettu? Onko pelissä varikkokäynnit? Entä kisa kierrosten määrä? Aika-ajot? Mitenkä pelissä tuo kohuttu vauriomallinnustoimii?
Kysymyksiä oli paljon, mutta jos joku viitsisi vastata niihin, niin olisin tyytyväinen.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Tässäpä vähän tietoo Forzasta:

Eli kisoissa on itsensä, tai apukuskisi lisäksi 7 ai:n ohjastamaa kuskia.

Ratoja pelissä on abaut 20 kipaletta, joihin kuuluu moottoriratoja, katuratoja, pari ovaalia, muutama p2p pätkä, kiihdytyssuora ja kunnon testirata. Radoista osa on oikeita ja osa mielikuvituksen tuotetta. Keksitytkin radat ovat ihan hyviä, sillä niihin on selvästi otettu mallia esikuvistaa. Esim yksi rata muistuttaa tyyliltään A1 Ringia, sen nimikin on Alpine Ring ;)

Alkupään kisat kestävät yleensä 2 tai 3 kierosta ja kierosmäärät nousee edempänä peliä ainakin 6-10:een. Myöhemmin pääsee ottamaan osaa vielä kestävyyskilpailuihin, joissa on käytävä ainakin kerran varikolla, tankkaamassa ja vaihtamassa kumit. Näistää ensimmäiset kestää noin 25-35 kierosta ja aikaa kuluu reilu puolituntia. Itse en ole vielä ajanatu pitempiä kestävyyskisoja, joten en voi sanoa onko Forzassa yhtään 24h kilpailua (todennäköisesti on).

Forzaan on siis mallinnettu pensan ja renkaiden kulutus sekä renkaiden lämpötila, jolla onkin merkitystä. Esim. kisassa ensimmäisen mutka voi helposti vetää pitkäksi, kun renkaat ovat vielä kylmät ja liukkaat. Aika-ajoja ei pääse itse ajamaan, mutta peli simuloi ne, joten lähtöjärjestys ei ole kiveen hakattu. Mitä parempi autosi on muihin nähden kyseisellä radalla, niin sitä varmemmin pääset aloittamaan kisan paalulta :D Tämä syysteemi toimii myös, pelattaessa Liven puolella.

Forzan vauriomallinnus ajaa asiansa ja tiukempi kisa voi olla pilalla jo ensimmäisen KUNNON kolarin jälkeen. Maalipinta on naarmuilla, takapuskurisi roikkuu, ikkunasi ovat säpäleinä ja auto alkaa vikuroimaan eikä välttämättä kuljekkaan enää uudenveroisesti. Mallinnus ei silti vastaa ihan sitä miten sitä on hehkutettu, mutta hoitaa asiansa ihan hyvin. Eli pienemmät tällit eivät vaikuta juuri muuhun kuin maalipintaan, jos siihenkään, vaikka damgen olisi väätänyt asetuksista simulaatiolle.

Lopuksi on sanottava, että alussa ajettavuus (lue renkaiden pitämättömyys) oli järkytys, koska oletin sen olevan samantyylinen, kuin pleikan GT:ssä. Nyt kun on tullut pelattua tätä perjantaista lähtien, niin ajettavuus ei tunnukkaan enää GT:ä huonommalta, kylläkin erinlaiselta. Forzalle kannattaakin antaa pari mahdollisuutta näyttää kyntensä.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Forza tuli lunastettua Anttilan hyllyltä omaan pelikokoelmaan. Alussa, tai itse asiassa vieläkin, minäkin kiinnitin huomiota ajotuntuman liukkauteen. Asfaltilla pito lähtee todella helposti ja pehmeästi. Osa autoista menee koko ajan sivuluisussa. Yliohjaavan auton hallinta onneksi on ylihelppoa. Ajotuntuman kanssa elää ihan hyvin, mutta se ei todellakaan onnistu vaikuttamaan realistiselta. Myöskään auton painonsiirtymä jarrutusten, ohjausliikkeiden sekä radan pinnanmuotojen mukaan ei oikein välity kuljettajalle.

Uramoodi toimii muuten ihan hyvin, mutta rahaa kertyy helvetin nopeasti. Nyt tilillä on reilu 160 tonnia vaikka ostin äsken uuden Ferrarin, vain huomatakseni ettei F355:een saakaan mitään ulkonäkökoristeita ikkunatummennuksien ja vanteiden lisäksi. Kaikki kisat on siis tullut ajettua palkinnoksi saaduilla autoilla, joilla pärjää ihan hyvin. Autoa ei siis tule paljoa viriteltyä, kun joka kisassa on alla käytännössä eri vehje. Mitään "tunnesidettä" kulkupeliin ei pääse syntymään.

Ja ne kisat. Ei tuo tekoäly paljoa ole päässyt vakuuttamaan. Hardilla ajelen aina ylivoimaisessa johdossa ne pari ensimmäistä kierrosta. Jostain syystä viimeisellä kierroksella tekoäly ottaa hirveän kirin ja menee ohi. Ja lujaa, niin lujaa ettei kiinni tahdo saada. Ja sitten on tunnelma korkealla ja ohjaimet lentää. Mielellään ne ensimmäiset kierrokset olis jatkuvaa taistelua sijoituksista, eikä ajelua yksinäisyydessä. Vaurionmallinnus muuten tuntuu lähinnä irroittavan maalit pellistä. Isonkin kolarin jälkeen auton kyljestä puuttuu maalit, mutta mitenkään rytyssä pelti ei ole.

Vaikka varsin raakaa kritiikkiä tuli, on Forza ihan kiva autopeli. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään autopelien uusi jumala, vaikka hypetys sitä hieman yrittikin väittää (tulee kyllä sanomista kun PS2FIN-puolen henkilönä tämän kirjoitin). Onneksi itse pidin ennakko-odotukset varsin kohtuullisella tasolla, joten sain suunnilleen sellaisen pelin mitä odotin.

Ai, Live-puoli on vielä aika pitkälle testaamatta. Se varmasti rokkaa ihan eri tavalla kuin yksinpeli :)
 
Vastaus: Forza Motorsport

Lastsoul sanoi:
Uramoodi toimii muuten ihan hyvin, mutta rahaa kertyy helvetin nopeasti. Nyt tilillä on reilu 160 tonnia vaikka ostin äsken uuden Ferrarin, vain huomatakseni ettei F355:een saakaan mitään ulkonäkökoristeita ikkunatummennuksien ja vanteiden lisäksi. Kaikki kisat on siis tullut ajettua palkinnoksi saaduilla autoilla, joilla pärjää ihan hyvin. Autoa ei siis tule paljoa viriteltyä, kun joka kisassa on alla käytännössä eri vehje. Mitään "tunnesidettä" kulkupeliin ei pääse syntymään.

Tuo on kyllä ihan totta tuo autojen ulkomuodon customointi. Itse olen levelillä 26 ja vastaani ei ole tullut yhtään autoa mihin voisi lisätä spoilereita sun muita levikkeitä. Tai sitten ajelen väärän mallisilla autoilla. Jenkeillä tulee ajeltua kun ei oikein nuo "pappa betalar" skylinet sun muut muoviautot oikein innosta.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Ratoja pelissä on kyllä aivan liian vähän. Kokoajan nytkytetään samoja ratoja suuntaan jos toiseen. Tuo 20 rataa pitää kyllä varmaan paikkaansa, mutta kun otetaan huomioon että melkein kaikkia ratoja ajetaan molempiin suuntiin (jolloin kyseessä on "eri rata"), niin todellisudessa erilaisia ratoja on huomattavasti vähemmän. Hyvä peli sinänsä, mutta minä ainakin olen jo nyt kyllästynyt suurimpaan osaan radoista.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Clansman sanoi:
Tuo on kyllä ihan totta tuo autojen ulkomuodon customointi. Itse olen levelillä 26 ja vastaani ei ole tullut yhtään autoa mihin voisi lisätä spoilereita sun muita levikkeitä. Tai sitten ajelen väärän mallisilla autoilla. Jenkeillä tulee ajeltua kun ei oikein nuo "pappa betalar" skylinet sun muut muoviautot oikein innosta.
Kyllä mun ekaan autooni oranssi nazi-pussy-lieska maalattuun Audi TT:hen sai jo kaikki herkut. Se pitää vaan lähteä tuunaamaan noita kopperoita. :D

LASTSOUL: Väärin, mulla on tullut tunneside tohon yllämainittuun rumilukseen. Kaikki kisat ajetaan sillä, vaihdetaan vaan tarpeen mukaan viripalikkaa.

Kisoista Arcade modessa(n:50% kohdalla): Kisaan valitsemasi auto ei ole enää joukon paras, vaan kolmanneksi paras(siis vaikka valitset minkä auton). Tätä ennen autosi on ollut yleensä joukon paras. Haaste on siis jo kovempi ja sen huomaa. Suorilla on ihan turha yrittää konekuskien imuun. :)
Konekuskit kyllä varovat ekoissa mutkissa renkaitaan ja tämä on pelaajan paras paikka iskeä, varsinkin jos alla on raaseri, joka ei tunnu pärjäävän. Ekoissa mutkissa pitää repiä eroa minkä pystyy ja yrittää pitää se loppuun asti. Toinen konekuskeille hankalampi asia on shikaanit, esimerkiksi Tokion radan toiseksi viimeisen shikaanin voi ajaa täysillä, konekuskit eivät sitä tee, itsekin kyllä himmailen siinä jos olen johdossa. Siinä kun epäonnistuu aika helposti ajaa se lämä tiskissä ja sitten löytääkin itsensä sijalta 8 :o

Vaikka pientä catchuppia tuntuisi olevan, niin se ei häirtse samalla tavoin kuin jossain NFSUG sarjassa.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Ratojen määrästä on pakko mainita, että on niitä 17-21 kpl, riippuen laskeeko muutaman eri radan lyhyemmän ja pidemmän version omakseen. Mukaan ei tarvitse laskea sentään peilikuvia. Normi kisoissa jauhetaan käytännössä 8-12 rataa (riippuu taas laskenta tavasta).

- 12 moottorirataa. muutamasta löytyy lyhempi ja pidempi versio
- Neljä katurataa. New Yorkista on lyhempi ja pidempi versio
- Kaksi p2p pätkää
- Kaksi ovaalia
- Yksi testirata + kiihdytyssuora
 
Vastaus: Forza Motorsport

Eilen hain oman pelini, illalla sitten testailin hieman arcade-puolta. Kivasti Cooper S liikkui, joten tuolla aion urankin ajaa, tarpeen tullen viritellen. Muita autoja sitten kokeilen tarpeen mukaan, mutta tarkoitus ois ajaa yhdellä autolla ura läpi :D Onnistuuko, se on eri asia.

Mini-fanius johtuu kun on siviilissäkin Cooper, kylläkin ilman S:ää :(
 
Vastaus: Forza Motorsport

Kaitzu sanoi:
Eilen hain oman pelini, illalla sitten testailin hieman arcade-puolta. Kivasti Cooper S liikkui, joten tuolla aion urankin ajaa, tarpeen tullen viritellen. Muita autoja sitten kokeilen tarpeen mukaan, mutta tarkoitus ois ajaa yhdellä autolla ura läpi :D Onnistuuko, se on eri asia.

Mini-fanius johtuu kun on siviilissäkin Cooper, kylläkin ilman S:ää :(

Valitettavasti uran läpi ajaminen yhdellä autolla ei onnistu, sillä mukana on kisoja joissa on ajettava tietyn tyyppisillä autoilla; esim. Mustangilla tai Nissanin Z-sarjan autolla, tai vaikkapa ennen vuotta 1975 valmistetuilla jenkkirasseilla. Mutta sinänsä hyvä idea, ja kyllähän sinun pitäisi pystyä sillä Minillä jonkun verran kisoja ajamaan. :)

Mutta peli on kyllä todella hyvä, kohta 30% pelattu ja hyvälle maistuu. Eikun jatkamaan. :D
 
Vastaus: Forza Motorsport

Joopa piti nyt tähän vastata, ostin kans sen varmaan ensimmäisten joukossa(ennakko tilasin) ja olen tossa nyt ajellut sitä ja viritellyt subaru imbezeraa ja kas kummaa siitä tulikin aika räyhäkkä peli.... :rolleyes:

Itse pidän juuri auto ja strategia peleistä, myös fps-menevät jos ovat luokkaa duty.

Pojat hanaa niihin vehkeisiin...
 
Vastaus: Forza Motorsport

devon sanoi:
Valitettavasti uran läpi ajaminen yhdellä autolla ei onnistu, sillä mukana on kisoja joissa on ajettava tietyn tyyppisillä autoilla; esim. Mustangilla tai Nissanin Z-sarjan autolla, tai vaikkapa ennen vuotta 1975 valmistetuilla jenkkirasseilla. Mutta sinänsä hyvä idea, ja kyllähän sinun pitäisi pystyä sillä Minillä jonkun verran kisoja ajamaan. :)
Ahaa, kiitos tiedosta.

Uran aloitin eilen, mutta ei tunnu Minillä pärjäävän :( Aika-ajoarvonnassa saan lähdöruudun 6-8 eli aika vaikeeta nousta sieltä 2 kierroksen kisoissa voittajaksi, vieläkö konekuskit tulee surutta kylkeen :mad:

Pitänee joko ottaa ajoapuja käyttöön tai viritellä Miniä tai laskea konekuskien tasoa tai ehkä se paras vaihtoehto eli harjoitella lisää :D
 
Vastaus: Forza Motorsport

Kaitzu sanoi:
Ahaa, kiitos tiedosta.

Uran aloitin eilen, mutta ei tunnu Minillä pärjäävän :( Aika-ajoarvonnassa saan lähdöruudun 6-8 eli aika vaikeeta nousta sieltä 2 kierroksen kisoissa voittajaksi, vieläkö konekuskit tulee surutta kylkeen :mad:

Pitänee joko ottaa ajoapuja käyttöön tai viritellä Miniä tai laskea konekuskien tasoa tai ehkä se paras vaihtoehto eli harjoitella lisää :D
Kyllä lähtöruudukossa pitäisi olla sijoilla 1-4, muuten tulee turhan hikistä... :)
 
Vastaus: Forza Motorsport

Pakko sanoa, että ehkä noin 10 tunnin jälkeen Forza vaikuttaa erittäin hyvältä. Olen viettänyt enemmän aikaa vahuillessa kuin itse uraa ajaessa. Auton kustomointi on yllättävän hauskaa ja syventää huomattavasti pelaajan sidettä menopeliin. Ostin hiljattain Modena 360:n, jonka maalasin ja virittelin mieleisekseni. Eihän tuohon mitään puskureita tai muita saa, mutta oikeastaan niitä oleellisempi on se pintamaalaus. Ja kun auton kerran maalaa mieleisekseen, siitä on hyvin vaikea luopua. Tallissa on muutama viritelty rassikka ja kymmeniä muita, joita en edes tunne. Yritän ajaa kaikki kisat mieleisekseni viritetyillä autoilla.

Ajotuntuma Forzassa on minusta varsin pätevä. Okei, onhan se tietyllä tapaa liukas (liekö sitten totuudenmukaista: mittarissa on kuitenkin yleensä vähintään se satanen kun mutkiin menee), mutta liukkautta kompensoi napakka hallittavuus. Koskaan Forzan kanssa ei ole tullut sellaista tunnetta, että pyörähdys tai vastaava olisi ollut purkitettu, vaan lipsahdus on aina omaa syytä. Ja sitten kun vaappuvaan perusmalliin iskee kunnon nakit alle, lisää jarrutehoa ja parantaa jousitusta, auto suorastaan tuntuu liimautuvan tiehen ja luottamus kasvaa nopeasti. Säätely on minusta sopivan monipuolista ... tosin itse en autojen mekaniikasta ymmärrä sen enempää kuin peli selittää. :) Mukavana ominaisuutena säädöt voi "benchmarkata" koneen laskemana ennen testiradalle siirtymistä. Ja toisaalta testiradalla voi viritellä autoa ilman valikoihin palaamista. Nämä vähentävät hieman pitkän puolesten latausaikojen aiheuttamia viivytyksiä.

Tekoälyn vaisuus on yllättänyt minutkin. Mokomat eivät ole uran alkupuolella pysyneet perässä alkuunkaan. Ajoavuista päällä ovat ABS ja ajolinja, joista jälkimmäinen on yllättävän suuri apu etenkin tuntemattomilla radoilla. Kerran kokeilin ajaa ilman ajolinjaa Nykissä, ja pitkän suoran päässä kävi tietysti niin, että näin yllättäen seinän lähestyvän älytöntä vauhtia ja paniikkijarrutuksesta huolimatta rysähdin betonivalliin. Sen jälkeen ohjaus olikin vinossa, vaihteet sökönä ja moottori alivireessä, eikä kisailusta tullut mitään.

Radat ovat mielestäni hyvin valittuja ja ne mielikuvituspätkät hyvin suunniteltuja. Oikeastaan Tokio on ainoa sellainen, jota ei viitsisi ajaa. Kaikessa kapeudessaan ja kulmikkuudessaan se nimittäin aiheuttaa rennosti sladittelevalle päänvaivaa. Pistän yleensä Tokion kisoihin oman Drivatarin, joka muutamista seinäkosketuksista huolimatta yleensä pystyy voittamaan kisat.

Vauhtiakin Forzassa piisaa. 30 ruudun ruudunpäivitys tekee pelistä toki hieman välkkyvän oloisen, mutta silti 200 km:n tuntinopeus tuntuu. Olen myös yllättynyt Forzan graafisesta tasosta, joka hakkaa kliiniset "pelikuvat" selkeästi. Pelihän on TV:llä oikein mukavan näköinen (öisiä ratoja lukuun ottamatta), värikäs (joskin ehkä liioiteltu) ja yhtenäinen. Tyylillisesti peli sijoittuu kait RSC2:n ja PGR2:n välille; valaistusmalli on PGR2:n kaltainen, mutta taustat RSC2:n tapaan PGR2:ta orgaanisempia. Pop-uppia ei pahemmin ole, 2D-taustat sulautuvat 3D:hen hyvin ja tähän lopulliseen versioon kehittäjät ovat saaneet jopa varjot joka autolle (joiden puute esmes PGR2:ssa söi peligrafiikan yhtenäisyyttä). Uusien konsolien julkistuksen jälkeen on helppo todeta Forzan olevan kyllä jossain määrin sahalaitainen, mutta ei kuitenkaan kiusaksi asti.

Tässä vaiheessa peliä Forza vaikuttaisi olevan Xboxin selkeästi paras ajopeli ja yksi parhaimmista Xbox-peleistä ylipäätään. Menee näillä näkymin Psychonautsin ja Jade Empiren jatkoksi tämän vuoden laatukimaraan.

Jottei tämä olisi pelkkää hehkutusta, niin sanottakoon, että äänimaailmaan, aika-ajojen puutteeseen ja varikokäyntien puolivillaiseen toteutukseen olen pettynyt. Äänissä kiusaa se niitten onttous ja ambienssiäänien vaisuus. Toisaalta myös auton tyhjäkäynti on vaisua, ja renkaat tuntuvat ulvahtelevan liiankin herkästi. Asfaltin kahina on eri juttu, mutta jotenkin ei tunnu realistiselta, että aivan minimaalisessa vauhdissa ratin kääntely puolelta toiselle saa nakit vinkumaan aivan kuin ne luistelisivat tiellä suurestikin. Nämä ovat kuitenkin ongelmia luokassa "itse kisailun kannata vähäpätöiset murheet", joten ei niistä voi liikaa sakottaa. Ehkä ne aika-ajotkin saattaisivat tuntua pidemmän päälle rasittavilta parin kierroksen kisoja ajatellen - paitsi tietysti jos voisi valita ajamisen ja simuloinnin väliltä.

Pelissä riittää sen verran puuhasteltavaa, että Live-osastoon en ole vielä edes ehtinyt paneutumaan. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport

Vois jotai huonoakin sanoa omasta mielestä:

Jos takana oleva nopea auto saa kiinni ja ohittaa sinut, niin et saa häntä enää kiinni vaan joutuu alottamaan kisan alusta. (ainakin minulla käy niin välillä)... Näin ei montaa kertaa ole käyny, koska olen valinnut omat kilpaautoni sen verran hyvin, että ei ne kovin helpolla saa kii minua. :) Noh kyl noita tiukkoja kisoja on kiva vetää myös.

Ainakin minulla käy joillain radoilla niin, että kun menen mutkaan niin vastus muka pystyy ajamaan jotkut mutkat paljon nopeammin kuin minä itse, vaikka en kyllä liikaa jarruttele ja yleensä ajavat suoraan persukseen ja sit lentää pihalle.

Onlinesta sellasta valitusta, että kun menen johonki huoneeseen pelaamaan, niin hosti heittää minut heti ulos eikä anna pelata.(varsinki jotku ranskalaiset vai italialaiset tai ehkä usa laisia?) :mad: En tiedä johtuuko se tosta maukka nimestä ja osaavat päätellä, että olen joku suomalainen joka ei paljon puhu englantia vai olenko mennyt sit huoneeseen missä jotkut tietyt henkilöt jotka tuntevat toisensa saavat ainoastaan jäädä pelaamaan. Hermot kyl siel menee silloin, mutta kyllä siel aina jokin huone on sit ollu missä saan jäädä niitten kanssa pelaamaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Livessä taas itseäni ei ole heivattu pihalle suoralta kädeltä, vaikka headset on ollut pois päältä (tulee ajettua monesti illalla normaali luurit päässä), joten sulla on ollut vain huonoo tuuria, tai omaat liian kovan maineen :D

Hakkiz:n kanssa ole samoilla linjoilla, että kyllähän niihin kärryhin omat maalaukset pitää vääntää, Livessä saa sitten kuulla hyvää kommenttia :cool: Tokio ei kuulunut alussa omiin suosikkeihin, mutta pidemmän tahkoamisen jälkeen ko. rata alkaa tuntumaan sopivan haastavalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport

moku sanoi:
[FIN]Hakkiz:n kanssa ole samoilla linjoilla, että kyllähän niihin kärryhin omat maalaukset pitää vääntää, Livessä saa sitten kuulla hyvää kommenttia :cool: Eikä kukaan voi oikein olettaakkaan, että johonkin Ferrariin saisi mitään amis-palikoita kiini.

Miten niin ei voisi saada? Ohan noita Ferrareita viritteleviä ja koristelevia firmoja useita. Yhteen suomalaiseenkin 360 Modenaan on väsätty ilmeisesti itse käsityönä uudet puskurit. Joten kyllä pelissäkin sen pitäis onnistua.

Takaspoilerin nyt ainakin voisi peli sallia, olisi ihan kiva saada sitä downforceakin pitämään villit orit asfaltissa kiinni.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Hakkizin näkemys pelistä oli täysin odotettu takinkääntö ;) Miksi hänen pitää hakemalla hakea aina jotain negatiivista asiaa pelistä, jotka eivät vaikuta pelin laatuun millään tapaa. Kyllä tämä on todellinen GT4 hakkaaja, myöntäkää. :D
 
Ylös Bottom