Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Oon varmaan ilmaissut mielipiteeni näistä ohjaimista aiemminkin, mutta sanon vielä: nää on täyttä "huijaamista", jos näillä pelaa padi-pelaajien servereillä... Sama ku PC-pelaajat pelais hiirellä ja näppiksellä vaikka MW2:ta padi-pelaajien kanssa. Ugh...

Mutta ei sillä, jatkakaa toki. Zero respect for ya, tho'.

Eikö tuo Move mene aika samaan kastiin tämän ohjaimen kanssa ?

Oon varmaan ilmaissut mielipiteeni näistä ohjaimista aiemminkin, mutta sanon vielä: nää on täyttä "huijaamista", jos näillä pelaa padi-pelaajien servereillä... Sama ku PC-pelaajat pelais hiirellä ja näppiksellä vaikka MW2:ta padi-pelaajien kanssa. Ugh...

Mutta ei sillä, jatkakaa toki. Zero respect for ya, tho'.

Huoh,näis ei oo yhtään enempää huijausta ku tarkkuustateis semmoset ku hommaa pad ni on paljo tarkempaa ku normi pad tateil. Ja miten voit puhuu tommosta paskaa ku et ole testannut laitetta sillä tässä on vielä aika paljo haittapuoliakin pad verrattuna. kyl pad vie edelleen mutta tykkään pelaa tällä kun alunperin PC pelaaja

Huoh,näis ei oo yhtään enempää huijausta ku tarkkuustateis semmoset ku hommaa pad ni on paljo tarkempaa ku normi pad tateil. Ja miten voit puhuu tommosta paskaa ku et ole testannut laitetta sillä tässä on vielä aika paljo haittapuoliakin pad verrattuna. kyl pad vie edelleen mutta tykkään pelaa tällä kun alunperin PC pelaaja

Ei oo huijausta. Itekans pelannu pc:llä ja tottunu hiireen, ja fragnstein on hyvä ohjain viel ni miksi ei pelais sillä. Padi ei vaan onnistu hitaissa liikkeissä mulla, vaikka puolivuotta pelannu pelannu padillä fps pelejä ennen ku sain ekan hiiri homman. Jokainen pelaa millä tykkää. Ja pc:llä en enää pelaa kun niin vanhakone..

Ei oo huijausta.

Pädillä pelataan konsolipelejä ja hiirikombolla tietokoneella eli on huijausta, jos ei ole vara uusia konetta, niin pelaa sillä ohjaimella näitä FPS-pelejä, joka on tullut konsolia ostaessa, se on ainoa hyväksytty ohjain niihin peleihin, koska pelissä ei ole omaa valikkoa Cheattareille :mad:

Pädillä pelataan konsolipelejä ja hiirikombolla tietokoneella eli on huijausta, jos ei ole vara uusia konetta, niin pelaa sillä ohjaimella näitä FPS-pelejä, joka on tullut konsolia ostaessa, se on ainoa hyväksytty ohjain niihin peleihin, koska pelissä ei ole omaa valikkoa Cheattareille :mad:
Sonyn mukaan move pitäisi olla myös todella tarkka eikä sekään tule konsoolin mukana

Tämä on kyllä hauska ketju kun kaikki yrittävät puskea väkisin omaa näkemystään muillekin. Tulee mieleen sanonta mielipiteistä ja persrei'istä. Toki tätä ilmenee muissakin ketjuissa, mutta jostain syystä tämä aihe tuntuu voimistavan reaktioita entisestään.

Unelma tulevaisuudesta: häkkääjät häkkää, Sony vastaa, lisää usb laitteita lakkaa toimimasta ja mukana on muutama tunnettu rotta...

Unelma tulevaisuudesta: häkkääjät häkkää, Sony vastaa, lisää usb laitteita lakkaa toimimasta ja mukana on muutama tunnettu rotta...

Onneksi banco julkaisee aina uuden firmvaren! Eli ei mitää hätää, ilmeisesti myös plishfist. Ja onhan niitä vaikka rapit firellä valmistettuja padeja. Eli nekin on sit huijausta vai?

Ei mulle vaan tullut. Eli se on nyt siitä kiinni julkaiseeko sony sen "huijauslaitteen" vai joku muu?

No lopeta jo oikeesti... En voi sille mitään, josset ymmärrä mitä ihmiset täällä tarkoittaa, että Frägi ja muut samanlaiset ovat cheatti-vempeleitä...

Miten joku voi väittää näitä cheat jos ei ole kokeillut kyseistä laitetta. Tämä ei ole sitä mitä luulette. Laite vaatii säätämistä että saat sen toimimaan siedettävästi ja sinun pitää harjoitella kovasti että pysyt hyvien pad pelaajien tasolla.

PS3 Leaderboard - Ladders, Game Battles, Tournaments, Leagues and fun for Playstation 3 online multiplayer fans. Join our PS3 Forum, add Videos and create Gamer cards[id]=99 tuolla on ihan fragia varten gb tyylinen paikka.

Amazon.com: Dual SFX Frag Pro - Wireless for PS3 & PC V3.4: Video Games Tuolla myydään fragii mw2 kanssa.

Ja jos nää on ni cheat kerta ni miks me ei olla sit kaikkien turne/gb tilastojen ykkösiä. Kummiski näis konsoli cod ratkasee paljo enemmän peliäly/kuulet missä vastustaja on. Ja fragi ottaa vähempi autoaim kuin pad sen tiedän koska olen pelannut fragil joku puol vuotta aikasemmin ja yhteensä pad 2.5vuotta, mutta nyt haluan taas vaihteeks vetää tällä.

Lueppa Herkkusuu nyt aluksi koko ketju läpi, niin saat monen monta vastausta...

Ei millään tavalla cheat. Kaikki muutkin ojaimet on cheat sit jos rupee miettii, eli kaikki muut paitsi pleikan mukana tulleet padit. Niinkö meinaatte? Pelatkaa padeillä jos niihin ootte tottunu ei se mua liikuta:D

No lopeta jo oikeesti... En voi sille mitään, josset ymmärrä mitä ihmiset täällä tarkoittaa, että Frägi ja muut samanlaiset ovat cheatti-vempeleitä...
Niin myös Move koska miljoonia ps3 konsoolia on myyty ilman sitä ja nyt sekin on samalla lailla kuin frag erikseen myytävänä

Viimeksi muokannut moderaattori:

Paska on - en ite ole kokeillut, mutta mitä nähnyt niin jokainen jonka olen nähnyt vetävän hiirellä, ja vaihtanut pädiin, on tulokset olleet parempia pädillä kuin hiirellä. Ei mua ainakaan haittaa jos joku jotain etua haluaa antaa pädipelaajille. :rolleyes:

@frozen9999999999999999999999

Move on Playstationin lisensoima ja täysin yhteensopiva tuote PS3 konsolin kanssa, joten se kuuluu PS3:n virallisiin lisäohjaimiin/tarvikkeisiin, eikä näin ollen ole mikään "cheattituote". Lasketaanko Sonyn DS3 ohjaimet jotka olet ostanut erikseen "cheattituotteiksi", koska et ole saanut niitä konsolin mukana? Tiedät kyllä mikä raja menee esim. tossa hiirijutussa ja näistä pleikkarin omissa vekottimissa.

Paska on - en ite ole kokeillut, mutta mitä nähnyt niin jokainen jonka olen nähnyt vetävän hiirellä, ja vaihtanut pädiin, on tulokset olleet parempia pädillä kuin hiirellä. Ei mua ainakaan haittaa jos joku jotain etua haluaa antaa pädipelaajille. :rolleyes:

...

Siis tottakai se on ihan mieltymyksistä, tottumuksista ja taidoista kiinni. Mutta jos kokeiltaisiin, että joku tyyppi eka pelais hiirellä ja näppiksellä muita PC-pelaajia vastaan, sanotaan että hänellä menis ihan kohtalaisesti. Mut sitten kun tää PC-pelaaja laitettais pelaamaan edelleen hiirellä ja näppiksellä, mut vastaan laitettais padipelaajia, niin tulos olis varmasti se, että tää tyyppi veis padipelaajia 100-0.

FragFX ei oo ihan niin hyvä kuin hiiri ja näppis, mut silti varmasti paljon parempi pelata kuin padilla, siis ainakin tähtäämisen kannalta. Täten se antaa etulyöntiaseman. Sama kuin pelais PC:llä jotain Games for Windows -peliä Xbox 360:n padilla jotain PC-elitistejä vastaan, niin yritäppä siinä sitten...

Ylös Bottom