Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi
Laitan sulle pari pointteria ja ovit sitte ite päätellä onko näistä hyötyä
1) Itse ottaisin noista vaihtoehdoista enhottomasi Sonyn. Tuo Sampan 4 sarja on vähä mitä on.
2) Ottaisin tuon V:n sijasta ennemmin Suomesta ja ihan gigantista tuon (jo hiukan mainostamisen puolelle lipsahtaa ) Sonyn 40U4000 900:n hintaan joka on siis vastaava kuin 40V4000. Eroina ulkonäkö ja puuttuva digitaalilähtö äänelle tuossa U:ssa.
3) Menisinkotia kattomaan ja säätmään telsua ja testailisin ihan rauhassa sen 30 päivää. Jos pitäisin niin en palauttais. Muuten veisin teeveen takas ja ottaisin rahat
4) Tekisin niinku mä sanoin
ookoo. tässä olisi nyt meikäläiselle hyvä aika ostaa uusi telkkari (menee kohta hermot tohon samsungin putkitelkkuun). vähän nettiä selailin ja löysin pari ihan jees hintaista ja ainakin mun silmiin näyttää ihan hyvältä. kliks
jotain pientä arviota jos joku pystyisi noista laittaa taikka jos joku jo jommankumman omistaa niin arviota peliin. kiithos..
Laitan sulle pari pointteria ja ovit sitte ite päätellä onko näistä hyötyä
1) Itse ottaisin noista vaihtoehdoista enhottomasi Sonyn. Tuo Sampan 4 sarja on vähä mitä on.
2) Ottaisin tuon V:n sijasta ennemmin Suomesta ja ihan gigantista tuon (jo hiukan mainostamisen puolelle lipsahtaa ) Sonyn 40U4000 900:n hintaan joka on siis vastaava kuin 40V4000. Eroina ulkonäkö ja puuttuva digitaalilähtö äänelle tuossa U:ssa.
3) Menisinkotia kattomaan ja säätmään telsua ja testailisin ihan rauhassa sen 30 päivää. Jos pitäisin niin en palauttais. Muuten veisin teeveen takas ja ottaisin rahat
4) Tekisin niinku mä sanoin