Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mikä TV kannattaisi ostaa ps3:sen seuraksi? Koko 32 sen takia koska tilaa ei oikein ole.
Ei tarvis olla FULL-HD ja maksimi hinta olis 580e.
Pistäkääs ehdotuksia ja linkkejä.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Nyt on töllö tullut (40U4000) ja näin nopeasti kokeiltuna se on ihan mahtava kapistus, ei mitään lageja tosiaan ja hyvin pysyy urheilussakin mukana vaikka ei olekkaan 100Hz laite, mahtava hinta/laatu. ++++ :D Lisäää kokemuksia kunhan ehtii tuota testailla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mikä TV kannattaisi ostaa ps3:sen seuraksi? Koko 32 sen takia koska tilaa ei oikein ole.
Ei tarvis olla FULL-HD ja maksimi hinta olis 580e.
Pistäkääs ehdotuksia ja linkkejä.

Noilla ehdoilla Stockmannin kanta-asiakastarjouksesta Samsungin 32M86, 599 euroa. On vajaan vuoden vanha malli, hinta vuodenvaihteesta tullut alaspäin n. 500 euroa.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/67056

Kokonaan eri asia on, kannattaako pleikan kaveriksi ostaa muuta kuin Full HD, paitsi tietenkin jos budjetti on ehdottomasti tuo vajaa 600 euroa.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Noilla ehdoilla Stockmannin kanta-asiakastarjouksesta Samsungin 32M86, 599 euroa. On vajaan vuoden vanha malli, hinta vuodenvaihteesta tullut alaspäin n. 500 euroa.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/67056

Kokonaan eri asia on, kannattaako pleikan kaveriksi ostaa muuta kuin Full HD, paitsi tietenkin jos budjetti on ehdottomasti tuo vajaa 600 euroa.

Mielestäni ei vaan säästää sen n.300 ja ostaa sitten full-hd töllöttimen niin saa todellakin kaiken irti siitä pleikasta.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Noilla ehdoilla Stockmannin kanta-asiakastarjouksesta Samsungin 32M86, 599 euroa. On vajaan vuoden vanha malli, hinta vuodenvaihteesta tullut alaspäin n. 500 euroa.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/67056

Kokonaan eri asia on, kannattaako pleikan kaveriksi ostaa muuta kuin Full HD, paitsi tietenkin jos budjetti on ehdottomasti tuo vajaa 600 euroa.

Ei kai 32-tuumasella suurta merkitystä tuolla resoluutioerolla ole.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Eipä siitä FullHD:sta hirveästi ole iloa 32" ruudulla, mikäli sitä ei aio oikeasti tuijottaa läheltä. Parin metrin päästä on todennäköisesti aivan sama millaiset haukan silmät omistaa, jos ruutu on noin pieni. Tietysti jos sen telkun kuva muuten miellyttää enemmän, niin kannattaa se FullHD-malli ottaa.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Noilla ehdoilla Stockmannin kanta-asiakastarjouksesta Samsungin 32M86, 599 euroa. On vajaan vuoden vanha malli, hinta vuodenvaihteesta tullut alaspäin n. 500 euroa.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/67056

Kokonaan eri asia on, kannattaako pleikan kaveriksi ostaa muuta kuin Full HD, paitsi tietenkin jos budjetti on ehdottomasti tuo vajaa 600 euroa.

En välttämättä tuota Samppaa pleikan kaveriks ottais. Siinä kun on tuo 100hz, jota ei saa pois päältä, joka puolestaan lisää input lagia aivan valtavasti. Eli ei mikään "peli telkkari". Muutenkin jotain häikkää ollut tietynlaisissa peleissä/ ohjelmissa, joissa on tietynlaista liikettä.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Vaikuttaako toi FULL-HD paljonkin tohon kuvaan??
Ja oon kattellu ps3 suraks telkkaria.
Ni et kannattaako ostaa joku samsung,philips tai joku muu normaali HD-ready tv vaiko SHARP 32 FULL-HD.(Kts.linkki)
Ja rahaa ei tosiaan löydy enempää kuin tuo 6
Full hd sharp: http://www.pixmania.com/fi/fi/676626/art/sharp/lcd-televisio-16-9-32-82.html?form=94#tech-specs

32" Fulli on vähän turha laite, Fullin ja HD-ready raja kulkee siinä 37-40" väli maastossa. Tällä hetkellä suurin osa peleistä pyörii 720P:ssä. Jos itselläni olis tiukkaa rahan suhteen, niin kääntäisin katseeni käytettyjen puolelle....monet myyvät pari vuotta vanhoja töllöjä pois ;)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Vaikuttaako toi FULL-HD paljonkin tohon kuvaan??
Ja oon kattellu ps3 suraks telkkaria.
Ni et kannattaako ostaa joku samsung,philips tai joku muu normaali HD-ready tv vaiko SHARP 32 FULL-HD.(Kts.linkki)
Ja rahaa ei tosiaan löydy enempää kuin tuo 6
Full hd sharp: http://www.pixmania.com/fi/fi/676626/art/sharp/lcd-televisio-16-9-32-82.html?form=94#tech-specs

1080p:n tarkkuuden alkaa huomata 720p:hen verrattuna vasta jossain 37-40" kokoluokassa jos sielläkään, eli 32" telkkarin kanssa sen hyöty on kyseenalainen. Mutta jos haluaa sijoittaa tulevaisuuteen niin Full HD on kannattavampi, koska se tulee pysymään standardina näissä kuluttajille suunnatuissa laitteissa useita vuosia. Voi siis saada ns. synergiaetua siitä että esimerkiksi ohjelmalähde (kuten pelikonsoli) on tarkoitettu käytettäväksi Full HD-television kanssa, elokuva tai peli on tarkoitettu katsottavaksi Full HD-näyttölaitteella pikselitarkkana jne.

HD Ready taas on jo poistuva standardi joka ei perustu oikein mihinkään.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itse olen sitten kovan pähkäilyn tuloksena päätynyt Philipsin 42" 5603d malliin. Sen verran halvalla lähtee. Parin vuoden päästä televisio tulee varmaan kuitenkin päivitettyä ja silloin suuri osa LCD telkuista toimii LED taustavaloilla. Se tietää pienempää virrankulutusta, parempaa mustan tasoa eikä tarvitse kesällä hikoilla niin paljon kun pelailee. Tällä hetkellä ei ole yhtään mallia mikä olisi "täydellinen". Osassa on input lagia, osassa on ikäviä valovuoto-ongelmia ja osassa ei mustan taso ole tarpeeksi hyvä jne. 100hz tekniikka myöskin on vielä lasten kengissä. Luulen, että nuo ongelmat poistuvat/korjaanutuvat jossain vaiheessa, sitten vasta viitsii laittaa enemmän rahaa likoon.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itse olen sitten kovan pähkäilyn tuloksena päätynyt Philipsin 42" 5603d malliin. Sen verran halvalla lähtee. Parin vuoden päästä televisio tulee varmaan kuitenkin päivitettyä ja silloin suuri osa LCD telkuista toimii LED taustavaloilla. Se tietää pienempää virrankulutusta, parempaa mustan tasoa eikä tarvitse kesällä hikoilla niin paljon kun pelailee. Tällä hetkellä ei ole yhtään mallia mikä olisi "täydellinen". Osassa on input lagia, osassa on ikäviä valovuoto-ongelmia ja osassa ei mustan taso ole tarpeeksi hyvä jne. 100hz tekniikka myöskin on vielä lasten kengissä. Luulen, että nuo ongelmat poistuvat/korjaanutuvat jossain vaiheessa, sitten vasta viitsii laittaa enemmän rahaa likoon.

Vähän samalla meinigillä ite hain ihan saman kamppeen...
Kun ei ole hyvää järkevään hintaan niin sama puottaa budjettia ja ostaa kohtalaista mutta kuitenkin järkevään hintaan. Siinä tuo philly on asiansa toistaiseksi ajanu.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mitä olen nyt lueskellut niin kun aion ostaa 32 tuumaisen näytön ps3 varten niin full-hd:lla ei ole merkitystä noin pienessä televisiossa(Korjatkaa jos olen väärässä).
Olen katsellut muutamia televisioita ja silmään osui LG 32LG3000 32'' LCD Verkkkokaupassa tuota sai hintaan 470 e.
Olisiko tuo hyvä ostos vai tietäisikö joku paremman telkkarin ps3 käyttöön?
Televisio saisi olla max 600 e.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mitä olen nyt lueskellut niin kun aion ostaa 32 tuumaisen näytön ps3 varten niin full-hd:lla ei ole merkitystä noin pienessä televisiossa(Korjatkaa jos olen väärässä).
Olen katsellut muutamia televisioita ja silmään osui LG 32LG3000 32'' LCD Verkkkokaupassa tuota sai hintaan 470 e.
Olisiko tuo hyvä ostos vai tietäisikö joku paremman telkkarin ps3 käyttöön?
Televisio saisi olla max 600 e.

Osta mielummin se LG 37LG3000 (565.90 ) ja kioski oli sama.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Olisiko tiedossa kenelläkään hyvää televisiota, jolla on hyvä pelata ps3 kanssa (max. 600)
Eli hyvää paikkaa kattoo televisiota expert? joku vastaava
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

käykö tuo televisio anteni ja kaapeliverkkoon, kun ei tuossa verkkokaupassa lukenut. Kysyn tietäjiltä...:confused:
 
Ylös Bottom