Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SilentFin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Huomenna kolahtaa postiluukusta tämmönen. Pitkän aikaa ollut suunnitelmissa ostaa sopivanhintainen ja -merkkinen FullHD television ja tähän päädyin. Kellään muulla samanlaista? Kokemuksia niin hyvässä kuin huonossa otetaan vastaan :)
Ah sama löytyy. Itsellä ei ole ollut telkun kanssa ongelmia =) Upeaa kuvaa saa HDMI:llä ja digiohjelmatkin näkyvät hyvin.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

PS3 on ollut vasta vähän aikaa ja nyt olisi oiva aika ostaa kunnon telkkari, joka avaisi konsolin todellisen potentiaalin. :) Tällä hetkellä peli-TVnä palvelee sonyn 10v vanha 14" trinitron kuvaputkella varustettu pieni laatikko.
Full HD olisi hakusessa ja olen jo löytänyt hyviä ehdokkaita, joista ykkösvaihtoehdoksi on noussut https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=100973 :cool:
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä TVstä? (Kahden vuoden 100% pikselitakuu kuullostaa hyvältä)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

ok :D Ajattelin vaan, et se tuntuu aika isolta ainaki nykyseen verrattuna

T. 26" laajakuva (putki) telkkarilla pelaava :)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Onko 37" liian iso katottavaks 2-3 metrin päästä?

Itselle saapui tänää 40w4000 Jimm's:ltä 999e+postit. Itsekin siiryin juuri 26", lcd:stä tosin, 40" tv:n ja katselumatka on aika sama ku sulla, n. 2.5m. Voin sanoa että ei se ainakaa liian suuri ole, itselle vaikuttaa juuri sopivalta :) Muutoinkin tv ollut täysin odotuksiensa arvoinen!
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itselle saapui tänää 40w4000 Jimm's:ltä 999e+postit. Itsekin siiryin juuri 26", lcd:stä tosin, 40" tv:n ja katselumatka on aika sama ku sulla, n. 2.5m. Voin sanoa että ei se ainakaa liian suuri ole, itselle vaikuttaa juuri sopivalta :) Muutoinkin tv ollut täysin odotuksiensa arvoinen!

Tilasin samanlaisen samasta paikasta. Toimitus ensi viikolla.
Tässä pätevän oloinen testi laitteesta.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Ajattelin kysyä mitä olette olleet mieltä Zepto 42" Pantheon telkkarista? Ostin sen noin puoli vuotta sitten...ihan ollut tyytyväinen tähän saakka. Mutta nyt on tullut ehkö hiukan katuma päätökselle kun nykyään voisi jo saada esim. sonyn "40 tuumasen samaan hintaan (999-.), joka olisi varmasti kyllä laadukkaampi...
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

noniin. tuli sitten ostettua sonyn 40w4000 ja hyvältähän se vaikuttaa. semmoista vaan kyselisin, että mistä voisin mahdollisesti löytää hyvät ja luotettavat neuvot optimaaliasetuksille. yritin tossa vähän googletella, mutta huonolla menestyksellä.

kiitokset vaivaa näkeville.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

noniin. tuli sitten ostettua sonyn 40w4000 ja hyvältähän se vaikuttaa. semmoista vaan kyselisin, että mistä voisin mahdollisesti löytää hyvät ja luotettavat neuvot optimaaliasetuksille. yritin tossa vähän googletella, mutta huonolla menestyksellä.

kiitokset vaivaa näkeville.

Varmaankaan ei ole olemassa mitään yhtä optimaalista asetusta vaan jokainen säätelee makunsa mukaan sen töllön, jos kuva on mielestäsi ok niin siinä sitten sun optimaalinen asetus. Ei se sen vaikeempaa ole. :p
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Tilasin samanlaisen samasta paikasta. Toimitus ensi viikolla.
Tässä pätevän oloinen testi laitteesta.

wsu 69:lle: tsekkaa linkki edellisestä viestistäni. Siinä annetaan jonkinlaiset asetukset, joita en ite ole päässyt vielä testaamaan koska en ole telkkaria vielä saanut. Asetukset löytyvät muistaakseni vikalta sivulta.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Valmistaudu selättämään televisiosi ja hieromaan sitä;)
Ei vaan, nuo ohjeet itse asiassa on kuulemma toimivia jos on valovuotoja. Toivottavasti saat hyvän yksilön. Laatutöllöhän tuo on.

Mistäs tuollaiset niksit on peräisin/tarkennusta? muutaman päivän testailun jälkeen täytyy todeta, että hieman ikävää vuotoa yläkulmissa on havaittavissa. eipä tuo hirveän häritsevää ole, mutta mukavahan niistä olisi päästä eroon. jostain olin lukevinani, että joistain yksilöistä oli vuodot ajan mittaan kadonneet.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mistäs tuollaiset niksit on peräisin/tarkennusta? muutaman päivän testailun jälkeen täytyy todeta, että hieman ikävää vuotoa yläkulmissa on havaittavissa. eipä tuo hirveän häritsevää ole, mutta mukavahan niistä olisi päästä eroon. jostain olin lukevinani, että joistain yksilöistä oli vuodot ajan mittaan kadonneet.

Samaa olen lukenut. Ilmeisesti tv voi "asettua" ajan myötä.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itsekin tässä nyt uutta töllöä ostamassa ihan lähiaikoina. Budjetti vain hiukan tiukka, opiskelija kun pääsääntöisesti olen.

Olen nyt katsellut töllöjä ja oikeastaan 3 vaihtoehto on nyt sitten löytynyt:

- Sony 40W4000
- Sony 40V4000
- LG 40LG7000

tuo V malli lähtisi jo noin 880e:lla elektroni.fi:stä kun taas W4000 joutuu maksamaan noin 200e lisää.

LG malli on juuri tullut, ja ainakin dvdplazalla on porukat kehuneet, että LG olisi päässyt eroon aikaisempien mallien virheistä.

Täällä näyttää aika monella tuo W4000 olevan, miltäs tv on tuntunyt? Pääkäyttö oikeastaan leffat (dvd ja BD) ja pelaaminen (X0 ja PS3).
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

wsu 69:lle: tsekkaa linkki edellisestä viestistäni. Siinä annetaan jonkinlaiset asetukset, joita en ite ole päässyt vielä testaamaan koska en ole telkkaria vielä saanut. Asetukset löytyvät muistaakseni vikalta sivulta.

ok. kiitokset. pitänee kokeilla sitten huomenna näitä asetuksia, jos vaikka olisivat paremmat kuin omat silmämääräiset "parantelut" tehdas-asetuksiin...
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

ok :D Ajattelin vaan, et se tuntuu aika isolta ainaki nykyseen verrattuna

T. 26" laajakuva (putki) telkkarilla pelaava :)

Muista, että jos putkitv on vaikkapa 28" ja taulutv 32" niin taulutv voidaan (sijainnista riippuen) sijoittaa jopa metrin verran eteenpäin lähemmäksi seinää kuin putkitv. Näin ollen pari tuumaa isomman hdtv:n kuva on käytännössä jopa pienempi kuin vanhalla putkitelkkarilla ;)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Olen katsellut jo tovin Full-HD televisioita, kokoa 37 ja 40. Tällä hetkellä olen eniten Sony Bravia KDL-40W4000 -telkun kannalla. Onko näyttö jo vanhaa rautaa täynnä, mitenkäs hinta/laatusuhde. Verkkokauppa.comissa oli alennuksessa 1200, mutta Pixmaniasta saa kotiinkuljetettuna alta tonnin. Menisikö tuo pelikäytössä vai onko jotain parempaa vaihtoehtoa?

Tällä hetkellä löytyy 32" Fujitsu Siemens HD Ready, kontrasti 1200:1 : D Eli onko ero neljäkymmentä tuumaiseen FullHD:seen sen verta suuri, että kannattaa tuohon nyt satsata? (Polttelee tuo telkkari kyllä muutenkin, olkoon kuin suuri telkkari alla jo valmiiksi.)

Olisi kiva kuulla mielipiteitä tuosta Sonysta! : )
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Nyt tällänen "tyhmä" kymysys(taas :D):

Jos telkussa on sisäänrakennettu digiviritin, ni kai siihen silti voi liittää oman digiboksin?
Itelläni ku on jo digiboksi valmiina ja yhes telkassa mitä oon kattonu, ni ois sisäänrakennettu digiviritin(antennin verkkoon ja meillä on kaapeli:() ni ajattelin et voiko liittää digiboksini siihen(et voi joskus kattoo telkkariaki omassa huoneessa) ja ois kiva tietää siitä etukäteen, ettei "turhaan" osta sitä telkkaa...
 
Ylös Bottom