Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

UlTIMOte87 - mhart1 0-3

0-1 Iturbe
0-2 Pereyra
0-3 Reus

mhart1 - ulTIMOte87 1-1

1-0 Reus
1-1 El Arabi


Toisessa matsissa meni vähän pasmat sekaisin kun meil on tommonen vanha koira jolla on jo takajalat haudassa, ja se ponnisti soffalle köllölleen ni samalla luiskahti pari pökälettä lattialle!! :D :D

Tasoituksen jälkeen ei sit mikään ei sit millään uponnut! Taisteltu tasuri. GG!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Näin kokonaisuutena tämä Hero-meininki oli omasta mielestä aika epäonnistunut. Ens kerralla sit se hintakatto vaan kylmästi.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Mä voisin ehtiä perjantaina aamulla / aamupäivällä ottamaan yhden pelin WeePeen kanssa, ok? Muuten tuttuun tapaan illalla ja pikkukakkosen aika :D olisi mitä sopivin, eli pelien aloitus 17.01 - 17.40. Parikin matsia tuohon siis voisi ehtiä varsinkin huomenna, jos joku on tuohon aikaan linjoilla. Tänäänkin ehkä, painoitus sanalla ehkä.


Täytyy koittaa jos Persjantaina ehtis, ite en oo pelannu peliäkään Fifaa pian viikkoon(OMG)
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Ei kyllä nyt oikeen turneet sujuneet hyvin, 0 voittoa tilillä :D

Joukkuekkin oli aika huono kun meikäläisen pelaajilta sai pallon pois vaan kohti juoksemalla enkä vastustajilta meinannut saada palloa ollenkaan pois.

Muuten oli hauskaa eikä edes hermot menny :) Kiitoksia peleistä.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Laakkonen millons ehit ottaa mua vastaan matsit?
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Ei kyllä nyt oikeen turneet sujuneet hyvin, 0 voittoa tilillä :D

Joukkuekkin oli aika huono kun meikäläisen pelaajilta sai pallon pois vaan kohti juoksemalla enkä vastustajilta meinannut saada palloa ollenkaan pois.

Muuten oli hauskaa eikä edes hermot menny :) Kiitoksia peleistä.
Siis sulla oli oikeesti niin paska jengi että ihme kun sait edes pisteitä kairattua! Ton takia just toi Hero homma ei oikein toiminu IMO...
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Mikäs se halpa hinta sit on? :D

No esim tossa, ei pahanhintanen pleikailla. Muutamilla tonneilla ihan hyviä parannuksia jos alkais hybiä tekemään, mutta esimerkki pelkästään liguesta.

Huom, tämähän on sitten vaan mun mielipide.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

ulTIMOte - lefaslayer 0-4

callejon x2, rodriguez, suarez


nyt ois mun osalta turnaus pelit pelattu, mukavaa on ollut :)
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Ps puolella laakkonen ja peehoo kaks matsia enää siis jälellä. Peehoo tarttee yhen voiton mestaruuteen.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Pistähän laakkonen33 se peehoo koville ni mulle tulee mestaruus :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

PeeHoo 2-1 laakkonen33
Chicharito, Calhanoglu- Pato

Laakkonen33 0-2 PeeHoo
Sahin, Calhanoglu
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

kisaniilo - lassipukana 0-0

meikällä oli kyllä paikkoja vaan tuhnuilin tai siirtelin liikaa :)
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Fifa kyllä kuvaa futista sen suhteen hyvin, että parempi ei aina voita. Pelitapahtumien mukaan kisaniilo oli parempi, mutta tasuriin päättyi. Tosin tässä matsissa taisin saada sentään muutaman vedonkin aikaiseksi.

Moraalinen voitto kisaniilolle, ampui pilkun taivaan tuuliin kun sellaisen sai kahden pelaajan juostua vierekkäin ja toisen kaaduttua.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Tuo oli siis kuulemma tarkoituksella kiertoradalle ammuttu ja siltä se kyllä näyttikin. Shefkikin olisi ollut kateellinen, ei Cavani saisi sellaista aikaiseksi kuin yrittämällä.

Tänään tässä päivällä voisi ehtiä matsin ottamaan, laittakaa viestiä niin huomaan.


WeePee - lassipukana 0-1

Firmino

Tasainen vääntö. Sen jälkeen kun WeePee ohjasti Banegan punaisella ulos. Sitä ennen olin mennyt johtoon, kun palloa edes hetkeksi lainaan sain. Tarkkaa vääntöä, ekan jakson jälkeen taisi kummallakin olla yksi veto ja se mun sattui tällä kertaa menemään sisään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom