Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Tällä hetkellä 11 495 gamerscorea.

Mielestäni gamerscoret ovat puolet pelaamista ja lisäävät pelien uudelleen pelaamisarvoa huomattavasti. Pyrin saamaan jokaisesta pelistä vähintään 500 gp. Todella koukuttavaa. Harkitsen uutta peliä uusien achievementien toivoossa:eek:. on surullista katsoa loppuun imettyä pelihyllyä.
 
Vastaus: Gamerscore

Lupaan, että 100 000 haamuraja on rikki ennen kuun vaihdetta. Nyt siis 99 299

Aika löysä lupaus, mutten kerkeä boksille ennen perjantaita.

EDIT: 29.4 sunnuntaina; lupaus lunastettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gamerscore

65000 rikki ja 100000 tähtäimessä vuoden loppuun mennessä. :) Saapi nähdä miten onnistuu, kun Trophyjäkin tulee PS3:lla kerättyä...
 
Vastaus: Gamerscore

Tällä hetkellä vain 5505 pistettä, boksi ollu yli pari vuotta..... Koittanu kerätä gs mutta PS3 trophyt vei voiton...:rolleyes:
 
Vastaus: Gamerscore

Lupaan, että 100 000 haamuraja on rikki ennen kuun vaihdetta. Nyt siis 99 299

Aika löysä lupaus, mutten kerkeä boksille ennen perjantaita.

EDIT: 29.4 sunnuntaina; lupaus lunastettu.

Onnittelut siihen suuntaan! Tuohan käy jo työstä :)

Itse huitelen tällä hetkellä reilussa 15k pisteessä, ei tavoitteita nousta haastamaan sivuston top-guneja.
 
Vastaus: Gamerscore

5000 meni eilen rikki.

e: Nyt yli 6000
e: 7000
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gamerscore

Tasan 10 000 tuli täyteen tänään. On se vaan koukuttava.
 
Vastaus: Gamerscore

Lupaan, että 100 000 haamuraja on rikki ennen kuun vaihdetta. Nyt siis 99 299

Aika löysä lupaus, mutten kerkeä boksille ennen perjantaita.

EDIT: 29.4 sunnuntaina; lupaus lunastettu.

jätkä on jaksanut pelata.
minä luulin että saan tuon vaivaisen 40 000 rikki ennen kesää mutta taas lähti peli-into kun kevät tuli.
jos käy kuten viime vuonna niin seuraavaksi alan pelaamaan aktiivisesti vasta joskus loka-marraskuussa.
no ainakin tänä vuonna menee 40k rikki:rolleyes:

nyt siis 39 464 eli ei paljon puutu.
 
Vastaus: Gamerscore

15 000 rikki tänään. Onhan toi alle vuodessa aika paljon... Ö_Ö Enkä noita achievementteja varsinaisesti metsästä.
 
Vastaus: Gamerscore

10000 menee kohta rikki, boksi hommattu 17.2.2009 :D
Enkä kyllä ole noita pisteitä laisinkaan metsästänyt, niitä nyt tulee väkisinkin tällaiselle lähes täydellisestä unettomuudesta kärsivälle ihmiselle. (kaksi unilääkettä kun otan niin saan 6 tuntia putkeen nukuttua.. muuten en juuri lainkaan.. todella rasittavaa joskus)
 
Vastaus: Gamerscore

Aika nopeeta puuhaa :). Mulla on tällä hetkellä 6545 GS:ä ja boxi ollu 9 kk.

Todellakin nopeaa toimintaa. Itse ostin boxini 8.8.08 ja nyt on vasta 6446 pojoa kasassa. Tosin sekin kyllä vaikuttaa asiaan kun omistan myös PS3:n ja sekin vie oman aikansa peliajasta ja se varsinkin kun en todellakaan ole mikään saavutustenkerääjä eli nämä pisteet on tullu lähes kaikki "sattumalta" P.S mikähän on muuten gamescoren pisteyläraja? Mahtaako kukaan koskaan saada "täysiä" pisteitä? :rolleyes:
 
Ylös Bottom