Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gamerscore

Vastaus: Gamerscore

Mulla on gamerscoree noin 6500. Miten on, jos poistan boksin muistista muutamien pelien tallennukset ja tiedot joita mulla ei enää ole, säilyykö gamerscore silti samana?

No itsellä ei ainakaan gamerscoret mihinkään hävinneet, vaikka myin boksin pois ja yli vuoden päästä palautin gamertagin uuteen boksiin.

Vaikka eipä tuolla niin väliä, ei ole itse koskaan tullut pelattua pelejä saavutusten takia. Siinä ne ovat tulleet peliä pelatessa. En muutenkaan ymmärrä yhtään ihmisiä, ketkä pelaavat pelejä pelkästään että saavat kerättyä saavutuksia/gamerscorea. :rolleyes:
 
Vastaus: Gamerscore

Puolisentoista vuotta ollut X360, ja eilen vasta meni 2 000 pisteen raja rikki GH5:n muutaman todella helpon achievementin myötä. Tarkka lukema nyt siis 2 060, josta noin puolet koostuu akselilta GH/RB. Katselin tuossa pelihistoriaani, ja jos Mass Effectiä ja vaimon pelaamaa Jeweled 2:ta ei lasketa, viimeiset viisi kuukautta boksissani on pyörinyt pelkkiä musapelejä. Ja kun ei osaa soittaa, ei tuo GS-saldokaan kasva. :)
 
Vastaus: Gamerscore

6302 pistettä about 4kk pelaamisella. ;)

Edit: 27.10.09 kasassa 7142GS
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gamerscore

Parin ekan vuoden aikana tuli 15 000 pojoo, ja kahtena seuraavana n. 4 000, eli yht. n. 19 000. On hieman pojojen huoraus vähentyny.
 
Vastaus: Gamerscore

noin puolitoista vuotta ollu boksi, scorea kertyny 27750, täydet tullu Resident Evil 5:stä, Rock Band 2:sta, Fallout 3:sta, King Kongista ja Soul Caliburista (arcade). Ajatteln, että hommaan nyt ainakin tekkenistä täydet.
 
Vastaus: Gamerscore

Parin ekan vuoden aikana tuli 15 000 pojoo, ja kahtena seuraavana n. 4 000, eli yht. n. 19 000. On hieman pojojen huoraus vähentyny.

Kyllä tuossa saa pelaaminen ylipäänsäkin vähentyä (ellei vedä pelkästään jonkun pelin MP:tä kokoajan).

Aika hyvin on näyttänyt nousua tulevan, nyt sija 127, enää 123 jäljessä Healttia :D
Lähiaikoina voi bongot kerääntyä hitaasti, siitä pitää huolen Dragon Age...
 
Vastaus: Gamerscore

Huoraamatta n.5-6kk boksi omistuksessa olleena n. 15000pojoa. On kyllä hidastunut kun ei enää noita uusia kiinnostavia pelejä ole niin paljoa ja on tullut jämähdettyä pariin peliin nyt toistaiseksi.
 
Vastaus: Gamerscore

Eilen oli 25067, mutta tänään 1500.. Ja tämä johtuu siitä että gamertagi varastettii eilen joten piti tehä uusi. Tai oikeastaan otin sellassen profiilin jota kaveri on käyttänny meillä pelatessaan että ei tarvinnu ihan nollasta alkaa keräämään.. Nyt sitten vain keräämmän toiset kolme vuotta jotta saisin kiinni aikasemman pistemäärän :D voi olla että jää pelit nyt aika vähälle
 
Vastaus: Gamerscore

Taidolla :D. No en tiiä kyll

Ainii:
noin puolitoista vuotta ollu boksi, scorea kertyny 27750, täydet tullu Resident Evil 5:stä, Rock Band 2:sta, Fallout 3:sta, King Kongista ja Soul Caliburista (arcade). Ajatteln, että hommaan nyt ainakin tekkenistä täydet.
Tohon päivityksenä, Tekken 6 1000GS
 
Vastaus: Gamerscore

Vähän OT mutta olkoon. Kai sen voi niin varastaa, jos varas saa tietoonsa Live ID tunnukset. Eli sähköpostin ja salasanan. Älkää antako näitä kenellekään!

Mulla kävi niin että joku tyyppi mun kaverilistalla hehkutti jotai sivuu jolta se on justii saanu 5000 live pistettä ilmatteeks ja sano että kannattaa kokeilla. No en oo ikinä ennen uskonu sellasseen mutta jostain syystä vakuutuin sen puheista ja aattelin että tuskinpa kukaan nyt mun omalla kaverilistalla mua alkais kusettamaan.. No siitä on nyt varmaa 3 kk ja vasta nyt gamertagi pöllittiin.

Että älkää antako millekkään sivustolle ikinä tietojanne. Jotkut sivut on naamioitu esim joiksikin mircrosoftin sivuiksi ja pyytää esim. kirjautumaan sisään windows live ID:llä ja saavat siten sähköpositin ja salasanan tietoonsa.
 
Vastaus: Gamerscore

Viimeisimmän hankinnan eli MW2 myötä pistesaldo pamahti komeaan lukemaan 10001 :p
 
Vastaus: Gamerscore

Jossain voi sentään rökittää Healtin :D
Klik

mw2p.png
 
Vastaus: Gamerscore

Näkyykö tuolla mygamercard.net:ssä kaikkien pelaamat pelit automaattisesti kunhan vaan on loota livessä?
Katselin että tuon mukaan outrun: online arcadea olisi pelannut vain 103 suomalaista ja minä olen yksi niistä neljästä joka on tuosta täydet 200 pojoa saanut. Guitar hero vitosessa olin kymmenes ja luulisi että ainakin siinä olisi monella enemmän scorea kuin minulla.
 
Ylös Bottom