Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

ProBale sanoi:
Hienoa toimintaa Jyväskylän GameStop, kävin liikkeen ainoalta miesmyyjältä kysymässä, että joko löytyy PGR4:sta (peli on ilmestynyt jo perjantaina oikeasti). Niin jamppa sano, että ei ole meillä, se on kylläkin todennäkösesti tossa laatikossa jota ei oo purettu. Sanoin et jaha no tuun sit illemmalla uusiks, olis kyl pitäny käskee se soittaa sit ku peli ON hyllyssä. Nyt pitää kaivaa jostain JKL GameStop puh. nro ja soittaa sinne uudestaan kohtapuoliin.

Jos saat PGR4:sen haettua, niin ilmoitatko tänne. Tiedustelin tuossa pari tuntia sitten puhelimen välityksellä PGR:n ja NHL08:n tilannetta, niin vastattiin vain että soittaavat kun voi hakea.
Jotenkin luulen että saa odotella sitä soittoa aika pitkään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Turisin tuossa hetken Turun liikkeen myyjän kanssa puhelimessa. Hänen mukaansa EA:n pelit tulevat kyllä ihan EA Suomelta, kuten ketjun muutkin pelit Suomalaisilta tukkureilta (muistaakseni aiemmin väitettiin niiden tulevan Ruotsista). Pieniä täydennyseriä otetaan kuulemma länsinaapurilta. Näillä näkymin Orange Boxia saa ajoissa (odottaa itsekin kyseistä peliä ;) ), mutta koskaan ei voi olla varma. Ja kyllä, soittelevat kun pelin voi noutaa. Ja niin. Pelien huono saatavuus johtuu yksinkertaisesti siitä, että näin suurta menekkiä ei tukkureilla osattu odottaa. Ei varmana pelit myisi näin vilkkaasti ilman GS:n tarjousta.

Näin siis Turussa. Valitteli sitä, että jotkin myyjät levittelevät väärää tietoa. Oliko tämä herra sitten oikeassa? Who knows? :confused:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Jaahas, äsken sitten soittivat JKL:n Gamestopista että voi PGR4:sen hakea.
Ei joutunutkaan kovin kauaa odottelemaan. :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Tjoo... tulipahan todettua homma Jyväskylässä ja hyvin pelasi. Varaukseen jäi Metroid Prime 3, 2x Mario Galaxy ja 2x Guitar Hero 3. Kaverille toiset noista Galaxysta ja Herosta. Veljelle sitten hyllystä Fifa 08 360:lle. Kaikki pelit tarkistettiin, lähinnä että on peli ja ohjeet. Nyt ei muutakuin soittoja odottelemaan. Hieno tarjous, ei voi muuta sanoa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Voikohan tuota 3 ps2-peliä yhteen ps3-peliin käyttää hyväksi kun ennakkotilaa Ratchet & Clank-pelin? Vai pitääkö pelin ilmestyä tämän kuun aikana.?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Maseur sanoi:
Voikohan tuota 3 ps2-peliä yhteen ps3-peliin käyttää hyväksi kun ennakkotilaa Ratchet & Clank-pelin? Vai pitääkö pelin ilmestyä tämän kuun aikana.?
Itse ainakin ennakkotilasin jo guitar hero 3:n, joten eiköhän pysty tuolla tarjouksella. Kuulemma joku meni kai mg::4n tilaamaan..
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Maseur sanoi:
Voikohan tuota 3 ps2-peliä yhteen ps3-peliin käyttää hyväksi kun ennakkotilaa Ratchet & Clank-pelin? Vai pitääkö pelin ilmestyä tämän kuun aikana.?

Jos pelin hintatiedot löytyvät EB Gamesin tietokoneelta, niin pelin pystyy ennakkovarata.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Maseur sanoi:
Voikohan tuota 3 ps2-peliä yhteen ps3-peliin käyttää hyväksi kun ennakkotilaa Ratchet & Clank-pelin? Vai pitääkö pelin ilmestyä tämän kuun aikana.?

Itsellä on varauksessa Ps3:lle juurikin tuo Ratchet, Uncharted, MGS4, GH3 ja UT3.
Ratchetin ja Unchartedin hinta vaan oli 79,90, joten joutu vitosen maksamaan ekstraa niistä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Elikkäs. Oon aivan ulkona tästä toiminnasta, joten pyytäsin vähän apuja.

Ensinnäkin...onko Tampereella liikettä? ja sitten. Jos toisin esim. pes 3-5 pelit, niin saisinko sitten eurolla minkä tahansa pelin xbox 360? (esim. nhl 08) toivoisin vastauksia :)

ja lisäystä vielä: käykö kaikki ps2 pelit? entä pc:n? ja kuinka kauan yleensä kestää saada varattu peli?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Saw- sanoi:
Elikkäs. Oon aivan ulkona tästä toiminnasta, joten pyytäsin vähän apuja.

Ensinnäkin...onko Tampereella liikettä? ja sitten. Jos toisin esim. pes 3-5 pelit, niin saisinko sitten eurolla minkä tahansa pelin xbox 360? (esim. nhl 08) toivoisin vastauksia :)

Tän on pakko olla vitsi...

Jos ei kuitenkaan ole, niin suosittelen että opettelet keskustelufoorumeiden perussääntöjä ja luet vaikkapa tämän threadin ensimmäisen sivun sekä selailet pikkasen lisää threadia.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Count_M sanoi:
Tän on pakko olla vitsi...

Jos ei kuitenkaan ole, niin suosittelen että opettelet keskustelufoorumeiden perussääntöjä ja luet vaikkapa tämän threadin ensimmäisen sivun sekä selailet pikkasen lisää threadia.

sori nyt että ymmärsin aivan väärin.. mietin vaan ku tuolla oltiin puhuttu esim että 3 ps2 peliä oli vaihettu yhteen ps3 peliin tai jotain.. mutta en sitten osannut lukea
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mikä tää tarjous on, voinko mä viedä siis 3 peliä ja saada yhden uuden?

Nimim. 24 peliä ennakkoon so far ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Aloitetaanpa nyt vielä kerran tyhjältä pöydältä..

Jos tuon kolme ps2 peliä, niin minkä konsolin pelin pystyn sitten valitsemaan/varaamaan?

Toivon, että nyt tulisi kuitenkin asiallinen kommentti, koska viestit, joita olen tähän mennessä lukenut on jotenkin ristiriidassa toisiinsa.

*nolona*
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Saw- sanoi:
Aloitetaanpa nyt vielä kerran tyhjältä pöydältä..

Jos tuon kolme ps2 peliä, niin minkä konsolin pelin pystyn sitten valitsemaan/varaamaan?

Toivon, että nyt tulisi kuitenkin asiallinen kommentti, koska viestit, joita olen tähän mennessä lukenut on jotenkin ristiriidassa toisiinsa.

*nolona*
http://img406.imageshack.us/img406/8316/mainoses6.jpg

Eli kolme PS2-peliä kun viet, niin saat valita vapaavalintaisen pelin pelialustasta riippumatta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kiitos paljon. Itse olen viemässä seuraavat pelit (kaikki ps2 -konsolille)

The Shadow of Zorro, PES 3, Smack Down Here Comes the Pain, WTA Tour Tennis, Prince of Persia - The Sands of Time, Medal of Honor - Frontline

Katsotaan, että kelpuuttavatko he edes 3 peliä noista =)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Saw- sanoi:
Kiitos paljon. Itse olen viemässä seuraavat pelit (kaikki ps2 -konsolille)

The Shadow of Zorro, PES 3, Smack Down Here Comes the Pain, WTA Tour Tennis, Prince of Persia - The Sands of Time, Medal of Honor - Frontline

Katsotaan, että kelpuuttavatko he edes 3 peliä noista =)

Kyllä varmasti kelpuuttavat....... ovat ainakin kelpuuttaneet kaikki pelit mitä olen itse vienyt ja kaikkea "vanhaa roskaa" on vaihtoon mennyt......... En ole kyllä yhtään peliä vienyt niin että ohjeet olisivat puuttuneet, tästä saattavat nipottaa(en ole kyllä varma) :eek:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kellään tietoa koska Tampereen Gamestopiin on tulossa PS3 Stangleholdia, ennakkovarattu on joten saan sen heti kun vaan tulisi, mutta onko kellään tietoa asiasta?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Dragonfly sanoi:
Kyllä varmasti kelpuuttavat....... ovat ainakin kelpuuttaneet kaikki pelit mitä olen itse vienyt ja kaikkea "vanhaa roskaa" on vaihtoon mennyt......... En ole kyllä yhtään peliä vienyt niin että ohjeet olisivat puuttuneet, tästä saattavat nipottaa(en ole kyllä varma) :eek:
Jos hieman offina vedetään, niin minusta on ihan oikein, että ohjekirjattomia pelejä ei oteta vastaan, sillä sellaisia ei yleisesti haluta ostaa, joten sellaisesta ei voi vaatia kunnon hintaa tai mielestäni edes hyvillä mielin myydä "kunnon kaupassa". Itse en ohjekirjaa lähes koskaan lue, mutta se on vain sellainen, joka on yhtä pakko olla käytetyn mukana kuin kotelon, että sellaisen viitsii ostaa. Tuntuu, että ostaisi ikäänkuin vaillinaisen tms. tuotteen, jos ohjekirja puuttuu. Ikäänkuin kännykkä ilman kuoria tms. Jotenkin peleissä tuo vaikuttaa enemmän jälleenmyyntiarvoon kuin esim. että kännykän boksi ja ohjekirja uupuisi käytettyä kännykkää ostaessa.

Enivei, kiitettävästi EB:ssä otetaan pelejä vastaan.

EDIT: Ihan mielenkiintosta tää viestien määrä tässä ketjussa. :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom