Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

Mahtaakohan joensuun liikkeeseen tlla jtn avajais tarjousta... Marraskuun alus avautuu
 
Vastaus: GameStop / EB Games

lilyflow sanoi:
NTSC pelit tuskin käyvät?

Eipä nuo ainakaan minulta tarkistaneet muuta kuin että dvd ja ohjeet ovat mukana, eli voithan sinä sinne NTSC version laittaa, mutta en sitten tiedä onko se "oikein". Okei, GameStop/ EB Games on jenkkiläinen liike, että voihan ne sen pelin sinne sitten lähettää.

Soita ja kysy.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Itseäni mietityttää Itäkeskuksen liike. Tuleeko sinne tarjousta ollenkaan, liikekun avautuu vasta vissiin ensiviikolla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

cchaou sanoi:
Itseäni mietityttää Itäkeskuksen liike. Tuleeko sinne tarjousta ollenkaan, liikekun avautuu vasta vissiin ensiviikolla.
jos avautuu niin pitäisi olla, kun tarjous loppuu vasta tämän kuun lopussa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Saako PSP peleistä jotain hyvitystä? tai vaiko yhdistää johonkin kamppikseen?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Nikki sanoi:
melko erikoista mulle tuli kylmä ei turun gamestopista nhl 2004:stä, sanoivat ettei ota vuotta 2005 vanhempia urheilupelejä
Eli pitäiskö nämä ketjun tarinat turun gamestopista tulkita niin, että on ihan myyjästä/pärstäkertoimesta kiinni minkä vuoden ea kiekot kelpaa, vai onko 05 raja joku viimeaikojen pitävä linjaveto?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Olen vienyt lätkiä vm. 01-05 sekä asematunnelin sekä sellon myymäliin ilman napinan puolikastakaan. Homma on pakko olla myyjän vittumaisuudesta tai asiakkaan nassusta kiinni. - Veikkaan ensimmäistä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Saako tällä tarjouksella varattua Guitar Hero III:n + kitaran PS3:lle ilman mitään lisämaksuja?

Jos saa, niin pakkohan se käydä varaamassa, että jäisi rahaa myös Rock Bandiin :p
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Eddy93 sanoi:
Saako tällä tarjouksella varattua Guitar Hero III:n + kitaran PS3:lle ilman mitään lisämaksuja?

Jos saa, niin pakkohan se käydä varaamassa, että jäisi rahaa myös Rock Bandiin :p
360:n versiota varatessa jouduin maksamaan 11, ja PS3-versiohan on halvempi. Joten enintään joudut 10 antamaan välissä ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

VON sanoi:
360:n versiota varatessa jouduin maksamaan 11, ja PS3-versiohan on halvempi. Joten enintään joudut 10 antamaan välissä ;)
minä korjaan asian. tämä guitar hero III + kitara versio ps3:lle hinta on ainakin täällä vantaa jumbossa 74.90 eli ei tarvitse lisä mitään rahaa kuin se 1.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

aleksi0 sanoi:
minä korjaan asian. tämä guitar hero III + kitara versio ps3:lle hinta on ainakin täällä vantaa jumbossa 74.90 eli ei tarvitse lisä mitään rahaa kuin se 1.
Yes! Eli tänään keskustaan vaan ja peli varaukseen :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Jes, tulihan se skate sieltä :p Minulle eivät kyllä ole soittaneet kertaakaan kun peliä on saanut hakea, mutta onneksi on aikaa käydä joka viikko tarkastamassa tilanne ihan kaupasta.

Niin tästä ei olla pahemmin kai puhuttu että saako ps ykkösen peleistä mitään hyvityksiä tuolla gamestopissa? On siellä ainakin muutama kappale näitä käytettyjä myynnissä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kebel sanoi:
Niin tästä ei olla pahemmin kai puhuttu että saako ps ykkösen peleistä mitään hyvityksiä tuolla gamestopissa? On siellä ainakin muutama kappale näitä käytettyjä myynnissä?
Missä Gamestopissa asioit, jos kerran eivät sieltä soita? PSX:n pelejä ottavat vaihdossa, mutta eivät kampanjatarjoukseen. Kai niistä pari euroa saa mutta suosittelen pitämään itsellä historiikkiarvon vuoksi :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Bandicoot sanoi:
Missä Gamestopissa asioit, jos kerran eivät sieltä soita? PSX:n pelejä ottavat vaihdossa, mutta eivät kampanjatarjoukseen. Kai niistä pari euroa saa mutta suosittelen pitämään itsellä historiikkiarvon vuoksi :)

Helsingin asematunneli. 2 Peliä sieltä varannut (halo 3 ja skate, ovat jo kätösissä), eivätkä kummallakaan kerralla soittaneet kun ne oli saapunut kauppaan. Sattumalta kummallakin kerralla kävin hakemassa seuraavana päivänä kun olivat tulleet. Eivät kuulemma ehdi soittelemaan sieltä kun on kiirettä, eikä niillä ole puhelinta siellä niin joutuvat soittamaan työntekijän kännykästä.

Sitähän minäkin arvelin että voivat olla arvokkaampia ne psx-pelit kun antaa pölyyntyä kaapissa vielä muutaman vuosikymmenen :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ovatkos muut saaneet vaihdettua Live-aikaan tai esim. ohjaimiin?
Itse yritin tänään Isosta Omenasta hankkia Live-aikaa, mutta kuulemma "vain peleihin".

Omituista, sillä Vantaalla tarjottiin rattia ja muuta, mutta tämä herra ei vaihtanut kuin peleihin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

tommy55 sanoi:
Ovatkos muut saaneet vaihdettua Live-aikaan tai esim. ohjaimiin?
Itse yritin tänään Isosta Omenasta hankkia Live-aikaa, mutta kuulemma "vain peleihin".

Omituista, sillä Vantaalla tarjottiin rattia ja muuta, mutta tämä herra ei vaihtanut kuin peleihin.
se on kaupasta/myyjästä kiinni, kun siinä mainoksessa kyllä lukee ihan selvästi "Tarjous koskee pelejä, joiden myyntihinta on korkeintaan 74.90" :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Oisikohan noita halo 3:ia jo tullut tunnelin liikkeeseen? myyjä pari viikkoa sitten lupaili "viikon sisään" niitä tulevan kun kävin varailemassa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom