Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
lilyflow sanoi:NTSC pelit tuskin käyvät?
jos avautuu niin pitäisi olla, kun tarjous loppuu vasta tämän kuun lopussa.cchaou sanoi:Itseäni mietityttää Itäkeskuksen liike. Tuleeko sinne tarjousta ollenkaan, liikekun avautuu vasta vissiin ensiviikolla.
lilyflow sanoi:NTSC pelit tuskin käyvät?
DaViltsu sanoi:Käyvät, ainakin X360-pelit.
Eli pitäiskö nämä ketjun tarinat turun gamestopista tulkita niin, että on ihan myyjästä/pärstäkertoimesta kiinni minkä vuoden ea kiekot kelpaa, vai onko 05 raja joku viimeaikojen pitävä linjaveto?Nikki sanoi:melko erikoista mulle tuli kylmä ei turun gamestopista nhl 2004:stä, sanoivat ettei ota vuotta 2005 vanhempia urheilupelejä
hide sanoi:Ei käy 360:n NTSC:t. DS:n ja PSP:n muistaakseni ovat vielä ok.
360:n versiota varatessa jouduin maksamaan 11, ja PS3-versiohan on halvempi. Joten enintään joudut 10 antamaan välissäEddy93 sanoi:Saako tällä tarjouksella varattua Guitar Hero III:n + kitaran PS3:lle ilman mitään lisämaksuja?
Jos saa, niin pakkohan se käydä varaamassa, että jäisi rahaa myös Rock Bandiin
minä korjaan asian. tämä guitar hero III + kitara versio ps3:lle hinta on ainakin täällä vantaa jumbossa 74.90 eli ei tarvitse lisä mitään rahaa kuin se 1.VON sanoi:360:n versiota varatessa jouduin maksamaan 11, ja PS3-versiohan on halvempi. Joten enintään joudut 10 antamaan välissä
Yes! Eli tänään keskustaan vaan ja peli varaukseenaleksi0 sanoi:minä korjaan asian. tämä guitar hero III + kitara versio ps3:lle hinta on ainakin täällä vantaa jumbossa 74.90 eli ei tarvitse lisä mitään rahaa kuin se 1.
Missä Gamestopissa asioit, jos kerran eivät sieltä soita? PSX:n pelejä ottavat vaihdossa, mutta eivät kampanjatarjoukseen. Kai niistä pari euroa saa mutta suosittelen pitämään itsellä historiikkiarvon vuoksikebel sanoi:Niin tästä ei olla pahemmin kai puhuttu että saako ps ykkösen peleistä mitään hyvityksiä tuolla gamestopissa? On siellä ainakin muutama kappale näitä käytettyjä myynnissä?
Bandicoot sanoi:Missä Gamestopissa asioit, jos kerran eivät sieltä soita? PSX:n pelejä ottavat vaihdossa, mutta eivät kampanjatarjoukseen. Kai niistä pari euroa saa mutta suosittelen pitämään itsellä historiikkiarvon vuoksi
se on kaupasta/myyjästä kiinni, kun siinä mainoksessa kyllä lukee ihan selvästi "Tarjous koskee pelejä, joiden myyntihinta on korkeintaan 74.90"tommy55 sanoi:Ovatkos muut saaneet vaihdettua Live-aikaan tai esim. ohjaimiin?
Itse yritin tänään Isosta Omenasta hankkia Live-aikaa, mutta kuulemma "vain peleihin".
Omituista, sillä Vantaalla tarjottiin rattia ja muuta, mutta tämä herra ei vaihtanut kuin peleihin.