Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

Napakettu sanoi:
Jos hieman offina vedetään, niin minusta on ihan oikein, että ohjekirjattomia pelejä ei oteta vastaan, sillä sellaisia ei yleisesti haluta ostaa, joten sellaisesta ei voi vaatia kunnon hintaa tai mielestäni edes hyvillä mielin myydä "kunnon kaupassa". Itse en ohjekirjaa lähes koskaan lue, mutta se on vain sellainen, joka on yhtä pakko olla käytetyn mukana kuin kotelon, että sellaisen viitsii ostaa. Tuntuu, että ostaisi ikäänkuin vaillinaisen tms. tuotteen, jos ohjekirja puuttuu.

Totta... sitten kuulee näitä juttuja, että "eihän sitä ohjekirjaa nyt varsinaisesti tarvitse"... no, eihän sitä tarvitsisi kansipaperia tai koteloakaan, mutta ei sitä kukaan hullu nyt pelkkää pelilevyä ostaisi, ellei tyyliin eurolla saisi. Kun olen ollut GameStopissa jonottamassa, on niitäkin tapauksia nähty, että joku tuo sinne vanhoja PlayStation1-pelejä, joissa ei ole etukansilehteä eikä ohjekirjaa lainkaan. Ei kai ne nyt oikeasti oleta, että GameStop ottaa tuollaisia vajaita kokonaisuuksia edes vastaan? No, saahan sitä aina yrittää. Joillain ei vain näytä olevan mitään häpyä: roudaavat liikkeeseen selvästi huonokuntoista tavaraa siinä olettamuksessa, että kyllä ne ottaa.

GameStopissa on nyt tarjous 4.11. saakka : 2 kpl PlayStation2-PLATINUM-peliä yhteishintaan 34,90e (vai olikohan se 35,90 e, jomminkummin). Ainakin tuoretta Final Fantasy XII -peliä näytti olevan platinum-luokassa. Tulikin mieleen, että kerran GameStopissa asioidessani kassalla notkui muutama n. 12-13-vuotias pojankloppi ja ne siinä haastelivat liikkeen myyjälle ihan pokkana, että "ei kannata ostaa platinumeja mä oon kuullu kaverilta että ne pelit on poltettuja..." Siinä sitten myyjä ja koko jono repesivät nauruun. :D

Yhdellä eurolla ja kahdella DS-pelillä saa Zeldan. Elite-tarjous on kadonnut netistä joten se on ilmeisesti päättynyt, onneksi oma on jo varattu, jos se nyt vaan joskus saapuisi.

opa95 sanoi:
Kellään tietoa koska Tampereen Gamestopiin on tulossa PS3 Stangleholdia, ennakkovarattu on joten saan sen heti kun vaan tulisi, mutta onko kellään tietoa asiasta?
Soittavat varmaan. Mullekin soitti viime viikolla kesken kemian tunnin myyjä sieltä, ja sanoi että huomenna voi tulla noutamaan Skate.:n :D

Ypeke sanoi:
Tulikin mieleen, että kerran GameStopissa asioidessani kassalla notkui muutama n. 12-13-vuotias pojankloppi ja ne siinä haastelivat liikkeen myyjälle ihan pokkana, että "ei kannata ostaa platinumeja mä oon kuullu kaverilta että ne pelit on poltettuja..." Siinä sitten myyjä ja koko jono repesivät nauruun. :D
:D Joku on hieman tyhmä!! :D
Kerran monta vuotta sitten yks mun luokkalainen puhui psx peleistä ja sano että "vaan semmoset pelit on aitoja missä on sininen takapuoli". Minun kaikissa psx peleissä on musta, ja kyllä ne ihan aitoja ovat. No, tuo kyseinen henkilö ei tiedä mistään mitään muutenkaan...

J2 sanoi:
:D Joku on hieman tyhmä!! :D
Kerran monta vuotta sitten yks mun luokkalainen puhui psx peleistä ja sano että "vaan semmoset pelit on aitoja missä on sininen takapuoli". Minun kaikissa psx peleissä on musta, ja kyllä ne ihan aitoja ovat. No, tuo kyseinen henkilö ei tiedä mistään mitään muutenkaan...
Lapsena minäkin luulin jotain tuollaisia... Siis kun platiniumeissa on pelkkä hopeinen kanssi jossa lukee pelin nimi (siis levyssä)... Onneksi en koskaan sanonut ääneen :D :D :D

Anyway, kävin sitten ennakkotilaamassa tämän Eye of Judgmentin, vaikka siitä on ristiriitaisia arvosteluja... Jotkut antavat pohjaluokkaa, jotkut isommat arvostelijat taas isompaa.
EYE on kumminkin tarpeellinen väline.

Bandicoot sanoi:
Olet sitten nukkunut äidinkielen tunneilla?
Voi kristus sentään, eikö täällä ole tarkoitus sanoa asia eikä nussia pilkkuja, jollei oo järkevää kommenttia niin voisi olla hiljaa, skarppaan seuraavalla kerralla ja oikoluen tekstin ensin jos se sua niin paljon rassaa. Huooh näitä ihmisiä.

Ajattelin viedä tonne asematunneliin vielä pari omistamaani PS3 -peliä, joten kysyn että saako sieltä varattua MGS4sta? Kävin joskus tarjouksen ilmestyessä viemässä sinne jokusen pelin, eivätkä antaneet varata MGS4sta... FF XIII:ista sitten kuitenkin varasin... Niin että onko kukaan saanut Asematunnelista/Tonylta (vai Toni?) varattua MGS4sta? En tahtoisi tehdä turhaa reissua, mutta ainahan voi varata jonkun muun pelin... Vaikka Guitar Hero III:n. Through The Fire And Flamesia on kyllä pakko päästä soittamaan ja itseään nöyryyttämään.

tt76575 sanoi:
Molempia pelejä oli Tampereella ihan hyllyssä asti viime perjantaina. Ja toki varanneet saivat PGR:n myös samana päivänä.

Siskoni käväisi tänään kyselemässä Tampereella NHL:n ja PGR4:n perään. Kumpaakaan ei ollut hyllyssä/varastossa. Myyjä vannoi, että soittavat liikkeestä, kun pelit voi noutaa. Jotenkin vain ihmetyttää, että pelejä löytyy useita kappaleita hyllystä, mutta ainuttakaan kappaletta ei ole henkilölle, joka on varannut pelit kuukausia sitten.
No, ei viitsi valittaa. Toivottavasti pelit saa mahd. pian.

Rupeavatko ne nipottamaan, jos ennen puhelun tulemista poimii myymälän hyllystä varaamansa pelin ja ilmoittaa noutavansa varattua peliä?

The Great Samu sanoi:
Ajattelin viedä tonne asematunneliin vielä pari omistamaani PS3 -peliä, joten kysyn että saako sieltä varattua MGS4sta? Kävin joskus tarjouksen ilmestyessä viemässä sinne jokusen pelin, eivätkä antaneet varata MGS4sta... FF XIII:ista sitten kuitenkin varasin... Niin että onko kukaan saanut Asematunnelista/Tonylta (vai Toni?) varattua MGS4sta? En tahtoisi tehdä turhaa reissua, mutta ainahan voi varata jonkun muun pelin... Vaikka Guitar Hero III:n. Through The Fire And Flamesia on kyllä pakko päästä soittamaan ja itseään nöyryyttämään.

En ole asematunnelissa käynyt mutta Jumbon gamestopissa onnistui ton MGS4:sen ennakko-osto viime viikolla. Luulisin, että näkyy jo myös tuolla tunnelin listoilla ennakkoon ostettavana / varattavana.

Hex sanoi:
Rupeavatko ne nipottamaan, jos ennen puhelun tulemista poimii myymälän hyllystä varaamansa pelin ja ilmoittaa noutavansa varattua peliä?

Eivät ainakaan omalla kohdallani.

The Great Samu sanoi:
Ajattelin viedä tonne asematunneliin vielä pari omistamaani PS3 -peliä, joten kysyn että saako sieltä varattua MGS4sta?

Mielestäni viereisessä jonossa joku varasi MGS4:en nuorelta naismyyjältä viime viikon lauantaina. Varaus siis onnistui. Olisikohan ollut Resident Evil 5:n varaus, joka ei onnistunut. :confused:
Voin toki olla väärässä. En ihan korva tarkkana kuunnellut hänen asioimistaan kassalla, mutta joku peli ainakin jäi varauksetta, kun ei löytynyt listoilta.

juho123 sanoi:
Siskoni käväisi tänään kyselemässä Tampereella NHL:n ja PGR4:n perään. Kumpaakaan ei ollut hyllyssä/varastossa. Myyjä vannoi, että soittavat liikkeestä, kun pelit voi noutaa. Jotenkin vain ihmetyttää, että pelejä löytyy useita kappaleita hyllystä, mutta ainuttakaan kappaletta ei ole henkilölle, joka on varannut pelit kuukausia sitten.
No, ei viitsi valittaa. Toivottavasti pelit saa mahd. pian.

Jahas, aika erikoista. Itselleni ei olla soitettu vielä kertaakaan. Tosin kaikki pelit olen hakenut viimeistään julkaisun jälkeisenä päivänä. Viimeksi tosiaan PGR4:n perjantaina ja niitä kyllä oli laitettu hyllyynkin näytille jo pari, kun meinasin ottaa siitä mukaani, mutta kysyttyäni tiskiltä sainkin muoveissa olevan kassan takaa.

Hex sanoi:
Varmaan vaan ovat ihan tyytyväisiä jos käyt itse sen hakemassa (tosin ei hyllystä tarvii ottaa), säästyvätpä soittamiselta.

Soittelu kuitenkin vaatii että sen verran ois taukoa ettei asiakkaita ois "häiritsemässä" :D

Itse ainakin hain skate.n joskus viiden aikaan iltapäivällä julkaisupäivänä, vaikka eivät olleet soittaneet ja myyjä vaan totesi että että olinkin vielä soitettavien listalla, eli eivät olleet niin pitkälle vielä edes ehtineet.

Itsellä ainakin, kun Halon varasin, niin he sanoivat, että mikä päivä he soittavat, että voi tulla hakeen, mutta menin ennen kuin he olivat soittaneet kyselemään peliä, niin he sanoivat, että hyvä että tulin kyselemään, koska he eivät kerkeä soittelemaan kaikille, koska on niin paljon kiirettä. Mutta voi olla, että kiire johtui juuri siitä Halon julkaisusta.

juho123 sanoi:
Mielestäni viereisessä jonossa joku varasi MGS4:en nuorelta naismyyjältä viime viikon lauantaina. Varaus siis onnistui. Olisikohan ollut Resident Evil 5:n varaus, joka ei onnistunut. :confused:
Voin toki olla väärässä. En ihan korva tarkkana kuunnellut hänen asioimistaan kassalla, mutta joku peli ainakin jäi varauksetta, kun ei löytynyt listoilta.
vastaus on kyllä eli minulla ainakin ennakkovaraukset saivat vaikka ne pelit tulevat vasta tämä tarjouksen jälkeen. kuten gta 4, mgs 4, final fantasy XIII oli mahdollista. paitsi resident evil 5/battlefield bad company ei ollut listoilla niin ei pystynyt varata.

suokukko sanoi:
Sattuuko GameStopilla olemaan sellaisia avajais tarjouksia, kun uusi liike avataan?
jos meinat tätä vaihto tarjousta niin kyllä, kun tämä vaihto tarjous on tarkoitettu näille juuri avanneille kaupoille.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom