Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
porukat ei vaan vielä ole ajan tasaalla. eli tämä tarjous voi vaihtaa ihan mihin vain peliin kunha hinta ei mene yli 74.90. jariiali sanoi:Onko kukaan tietoinen vaihtaako ne miten PS3 pelejä? Jos sinne vie pari peliä niin saako edullisesti uuden tilalle??
Kävin jo kaupungissa ja Guitar Hero III + kitara on nyt ennakkovarauksessa PS3:lle. Enkä siis joutunut maksamaan mitään lisämaksuja.Eddy93 sanoi:Yes! Eli tänään keskustaan vaan ja peli varaukseen
OMG, lue aiemmat postauksetriiali sanoi:Onko kukaan tietoinen vaihtaako ne miten PS3 pelejä? Jos sinne vie pari peliä niin saako edullisesti uuden tilalle??
Bandicoot sanoi:OMG, lue aiemmat postaukset
riiali sanoi:kannatais sunkin kattoo aikaisemmat vastaukset sillä mulle vastattiin jo......
lähetin jo yv Xbugs:lle että lisää minun viestini siihen aloitusvietiin se ohje, ettei tämä "miten voi vaihtaa tai saako uuseihin peleihin vaihtaa" jne kysymykset tule esiin, jos tulee sanotaan vain että katso aloitusviestiolge sanoi:Juu, mutta toi sun kysymys on tullut jo erittäin monta kertaa.
aleksi0 sanoi:lähetin jo yv Xbugs:lle että lisää minun viestini siihen aloitusvietiin se ohje, ettei tämä "miten voi vaihtaa tai saako uuseihin peleihin vaihtaa" jne kysymykset tule esiin, jos tulee sanotaan vain että katso aloitusviesti
Hyvä idea! Otsikko on nyt pistetty uuteen uskoon.Xbugs sanoi:Ehdinkin jo päivittää tämän ketjun aloitusviestiä ja myös muuttaa sen otsikon paremmin tiedon lähteelle opastavaksi. Ikävä kyllä tästä ei ollut juurikaan hyötyä, koska mun natsoillani ei muuteta koko ketjun otsikkoa. Ehkä joku ylläpitäjistä ystävällisesti pystyisi tuon tekemään?
(Jos aikaa ja innostusta riittäisi, aloitusviestiin voisi koota laajemmankin Pelijumi-FAQ:n, kun sille tuntuu olevan tarvetta eikä firma itse saa aikaiseksi.)
feldon sanoi:Hyvä idea! Otsikko on nyt pistetty uuteen uskoon.
Minulle ja veljelleni myyjä ainakin vastasi että pelit shipataan tanskaan mitä sinne tuodaan, miksi? Sitä hän ei sanonut. Tätä olen kovasti ihmetellyt itsekin että miksi tanskaan.Hankkija sanoi:En tiedä et onko tullu jo esiin tämä täällä, mutta saattaahan olla et noi pelit mitä tonne ebgamesiin viedään ei edes jää suomeen. Vaan menee jonnekki muihin maihin mis noita ebgameseja on jonnekki keski euroopan maihin.
RickyB sanoi:Onkos kukaan yrittänyt varata vielä Time Crisis 4 + Gunia? Minkälainen hinta tämmösellä setillä mahtaa olla?