Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

Onko kukaan tietoinen vaihtaako ne miten PS3 pelejä? Jos sinne vie pari peliä niin saako edullisesti uuden tilalle??
 
Vastaus: GameStop / EB Games

riiali sanoi:
Onko kukaan tietoinen vaihtaako ne miten PS3 pelejä? Jos sinne vie pari peliä niin saako edullisesti uuden tilalle??
porukat ei vaan vielä ole ajan tasaalla. eli tämä tarjous voi vaihtaa ihan mihin vain peliin kunha hinta ei mene yli 74.90. ja

vaihtoon menee:
3 ps2/xbox peli <-----> uusi peli lisäämällä 1
2 PS3/xbox 360 <----> uusi peli lisäämällä 1

PS. jos haluamasi peli on yli se 74.90 niin voi lisätä rahaa päälle.

ja tässä on kuva mainoksesta http://img406.imageshack.us/img406/8316/mainoses6.jpg
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Eddy93 sanoi:
Yes! Eli tänään keskustaan vaan ja peli varaukseen :D
Kävin jo kaupungissa ja Guitar Hero III + kitara on nyt ennakkovarauksessa PS3:lle. Enkä siis joutunut maksamaan mitään lisämaksuja.

Samalla matkaan lähti käytetty Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty 13 euron hintaan, kun en sitä Substancea saanut mistään hankittua.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

olge sanoi:
Juu, mutta toi sun kysymys on tullut jo erittäin monta kertaa.
lähetin jo yv Xbugs:lle että lisää minun viestini siihen aloitusvietiin se ohje, ettei tämä "miten voi vaihtaa tai saako uuseihin peleihin vaihtaa" jne kysymykset tule esiin, jos tulee sanotaan vain että katso aloitusviesti :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

aleksi0 sanoi:
lähetin jo yv Xbugs:lle että lisää minun viestini siihen aloitusvietiin se ohje, ettei tämä "miten voi vaihtaa tai saako uuseihin peleihin vaihtaa" jne kysymykset tule esiin, jos tulee sanotaan vain että katso aloitusviesti :cool:

Ehdinkin jo päivittää tämän ketjun aloitusviestiä ja myös muuttaa sen otsikon paremmin tiedon lähteelle opastavaksi. Ikävä kyllä tästä ei ollut juurikaan hyötyä, koska mun natsoillani ei muuteta koko ketjun otsikkoa. Ehkä joku ylläpitäjistä ystävällisesti pystyisi tuon tekemään?

(Jos aikaa ja innostusta riittäisi, aloitusviestiin voisi koota laajemmankin Pelijumi-FAQ:n, kun sille tuntuu olevan tarvetta eikä firma itse saa aikaiseksi.)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Itse asioin vastikään Tampereen GameStopissa. Hyvää palvelua ja kaikki 9 peliäni kelpuutettiin. Hyllystä nappasin skaten, sekä varasin pgr 4 ja NHL 08. Kuulemma änärissä pitkät jonot ja että maahantuojalta loppu, jos oikein ymmärsin, joten pelin saannissa voipi kestää.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Xbugs sanoi:
Ehdinkin jo päivittää tämän ketjun aloitusviestiä ja myös muuttaa sen otsikon paremmin tiedon lähteelle opastavaksi. Ikävä kyllä tästä ei ollut juurikaan hyötyä, koska mun natsoillani ei muuteta koko ketjun otsikkoa. Ehkä joku ylläpitäjistä ystävällisesti pystyisi tuon tekemään?

(Jos aikaa ja innostusta riittäisi, aloitusviestiin voisi koota laajemmankin Pelijumi-FAQ:n, kun sille tuntuu olevan tarvetta eikä firma itse saa aikaiseksi.)
Hyvä idea! Otsikko on nyt pistetty uuteen uskoon.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään.)

Joo-oh, eipä tullut Tampereen liikkestä kauppoja. Ongelmana vain, että mitään vähänkään mielenkiintoista peliä ei ollut. Kysyin:

PGR4
Skate
Halo
Forza 2
NHL 08
Rainbow Six Vegas

Guitar Hero 2 olisi kuulema ollut mutta ei kiinnostanut maksaa vielä lisäksi 26:a, peli kun ei niin valtavasti kiinnostas. No, Cube-pelit vaan takas laatikkoon pölyyntyyn. Eipä sillä, lahoshan tuo Boxikin eilen että siinä mielessä en olisi peleillä mitään tehnytkään pitkään aikaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

feldon sanoi:
Hyvä idea! Otsikko on nyt pistetty uuteen uskoon.

Kiitos! Samaan syssyyn lisäsin aloitusviestiin yleisimmin tässä ketjussa toistuneet kysymykset. Toivon mukaan tuo Gamestop-FAQ ainakin vähän vähentäisi turhia kyselyitä jatkuvasti toistuvista aiheista.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään.)

Onko kellekkään soitettu tänään Jyväskylän gamestopista että half-life 2: orange box olis huomenna haettavissa? aattelin vaan kun itellä oli päivällä puhelin kiinni niin en tiiä et onko yritetty soittaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ehkä hieman offtopic mutta mutta...

Onko alkuvuodesta tulossa muita huippupelejä kuin resident evil 5 ja gta? Aivot surraa tyhjää kun yrittää miettiä pelejä joita kannattaisi varailla tuolta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

kuinka paljon tuolla orange boxilla on hintaa?
minä kun kävin viime perjantaina tampereen gamestopissa ja ajattelin ottaa hyllystä löytyviä pelejä ja perua varaukset mutta se kassa neitipä soitti jollekkin ja sanoi että ottamani pelien täytyy olla saman hintaisia kuin varattujen.
yritin siis ottaa halvempia tilalle kuin mitä olin varannut.
joten nyt on bioshock ja uusi nfs varauksessa vielä mutta tuon need for speedin tilalle voisin ottaa jonkun toisen 74.90e maksavan pelin niin saisi nuokin lunastettua ennen marraskuun loppua pois.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkos kukaan yrittänyt varata vielä Time Crisis 4 + Gunia? Minkälainen hinta tämmösellä setillä mahtaa olla?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

En tiedä et onko tullu jo esiin tämä täällä, mutta saattaahan olla et noi pelit mitä tonne ebgamesiin viedään ei edes jää suomeen. Vaan menee jonnekki muihin maihin mis noita ebgameseja on jonnekki keski euroopan maihin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Hankkija sanoi:
En tiedä et onko tullu jo esiin tämä täällä, mutta saattaahan olla et noi pelit mitä tonne ebgamesiin viedään ei edes jää suomeen. Vaan menee jonnekki muihin maihin mis noita ebgameseja on jonnekki keski euroopan maihin.
Minulle ja veljelleni myyjä ainakin vastasi että pelit shipataan tanskaan mitä sinne tuodaan, miksi? Sitä hän ei sanonut. Tätä olen kovasti ihmetellyt itsekin että miksi tanskaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

RickyB sanoi:
Onkos kukaan yrittänyt varata vielä Time Crisis 4 + Gunia? Minkälainen hinta tämmösellä setillä mahtaa olla?

Juu varauksessa on ja ylimääräisiä kuluja ei vakioeuron lisäksi tullut.
Tarkkaa hintaa en nyt saa kun kuitti ei ole kätösissä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom