Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

RickyB sanoi:
Onkos kukaan yrittänyt varata vielä Time Crisis 4 + Gunia? Minkälainen hinta tämmösellä setillä mahtaa olla?

Onko mukana tuleva ´ase´ langaton ja toimiiko LCD television kanssa?

Jotkut vanhemmat pyssythän tuottivat ongelmia jo 100hz putkitelkkujen kanssa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mikäs on Jyväskylän hyllyjen tilanne, onko PS3 pelejä paljon jäljellä vai joutuuko varaamaan?
Eniten kiinostaa Guitar Hero 2 / 80's kitarapakkaus tilanne. Niin ja onko kukaan onnistunut Jyväskylän liikkeestä saamaan kolmella pelillä uutta ohjainta(PS3)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games

mikaju sanoi:
Yhdellä eurolla ja kahdella DS-pelillä saa Zeldan.
Missäs näin? Kiinnostaisi itseä juurikin tuo Zelda (jos nyt tuo DS:n Zelda oli kuitenkin kyseessä) ja parit ylimääräiset DS-pelit löytyisi hyllystä. [Edit] Vierailinkin juuri Gamestopin sivuilla, ja tuo näytti olevan joku ihan oma tarjouksensa.

Mites GBA-pelit, käyvätkö tarjoukseen? Tästä ei olla ketjussa tietääkseni keskusteltu
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Köntys sanoi:
Mites GBA-pelit, käyvätkö tarjoukseen? Tästä ei olla ketjussa tietääkseni keskusteltu

Päivitin juuri aloitusviestin FAQ:n retropelivastausta omien tietojeni perusteella seuraavanlaiseksi:

[*] Entä PC- ja retropelit?

Gamestop myy uusia PC-pelejä, mutta ei myy eikä osta käytettyjä PC-pelejä eikä siis myöskään ota PC-pelejä vastaan vaihtopeleinä.

Retrokonsoleiden pelejä (kirjoitushetkellä käytännössä lähinnä Gameboy Advance- ja Playstation 1 -pelit) myydään edelleen ainakin joissakin Gamestopin myymälöissä, mutta niitä ei kelpuuteta vaihtotarjoukseen. Mainittujen retrokonsoleiden pelejä voi yrittää tarjota vaihtopeleinä kampanjan ulkopuolella, mutta kovinkaan suurta korvausta niistä ei kannata odottaa saavansa.

Tuo perustuu kuitenkin ihan omiin sivusilmällä tehtyihin havaintoihin, joten jos joku on jo ehtinyt kokeilla GBA-pelien kelpoisuutta omakohtaisesti, korjaukset ja päivitykset ovat tervetulleita.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kuinka monta X0:n peliä pitää antaa, ja kuinka paljon välirahaa?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mistäs ihmeestä sitä sais Gamestopin PK-seudun liikkeiden numerot selville, ku toi myymälähaku ei toimi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kahdelle edelliselle (suoraan topicista vielä):

Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään

Edit: okei, sattu vähän "omaan nilkkaan", eipä tuolla ollut sit muiden kuin Kampin liikkeen numero, mutta eiköhän ne numerotiedustelusta löydy.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Nordis07 sanoi:
Mistäs ihmeestä sitä sais Gamestopin PK-seudun liikkeiden numerot selville, ku toi myymälähaku ei toimi.

Ihan alkuun voisi lukea vaikka ketjun otsikon.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Count_M sanoi:
Kahdelle edelliselle (suoraan topicista vielä):

Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään

Joo, sori. Mun moka.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Wiking sanoi:
Juu varauksessa on ja ylimääräisiä kuluja ei vakioeuron lisäksi tullut.
Tarkkaa hintaa en nyt saa kun kuitti ei ole kätösissä.
hinta on 69.90 jos en muista väärin kun soittelin jumbon gamestoppii ja kyseli
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Oon aloittelija ja tarvi HETI apua!!!!

Voinko viedä vaikka 9 peliä ja vaihtaa 3 uuteen? Riittääkö 1 kaikkiin vai maksanko myyjän ilmoittaman summan. Mitä jos mun mielestä hinta on toinen kuin myyjän esittämä? Voinko vetää esiin kuluttajalautakuntakortin? Vai plussa -kortin?

Sit vielä, että jos ehdin pelata 14pvässä pelin läpi, ja totean pelin paskaksi niin voinko vaihtaa sen johonkin uuteen peliin? Jos kikka onnistuu niin kuinka monta kertaa voin vaihtaa pelin ennen kuin jään kiinni? Tuleeko silloin asiasta poliisiasia? En halua poliisiasoita, koska en ole rekisteröitynyt poliisilaitoksella rikosrekisteriin. Kannattaisko minun hankkia rikosrekisteri?

Kaverilla olis kanssa pelejä ps2 ja xboxille, mutta voinko minä viedä ne ja antaa kaverin yhteystiedot? Miten pelien haku, kun siellä on mun nimi ja kaverin puhelinnumero? Voiko kauppa pitää pelit ja rahat jos mä en ehdikkään hakea pelejä, esim 5kk:n kuluessa kaupoista? Vai onko liike velvollinen tuomaan ne minulle kotiin?

Ei mulla muuta. Taidankin soittaa suoraan gamestopiin. Missä on muuten lähin gs? Onko sellaista Oulussa tai Raahessa. Ja onko kellään tiedossa puhelinnumeroita kyseiseen kauppaan? Yritin lukea 2,5 aikaisempaa viestiä, mut sit kiinnostus loppui, ku jotku "tylyt" henkilöt käskivät lukea ensimmäisen viestin! Aivan järettömän pitkä ja kuiva viesti. Eikai kukaan sellaista jaksa lukea.

Mut kiitos kuitenki.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

tuolla aiemmin oli tosta guitar hero 3 keskusteltu. Itse sain sen 3 ps2 pelillä ja maksoin 11 euroa väliä, ku hinta oli sillä bundlella 84.90 toi siis xbox 360.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

pate79 sanoi:
Oon aloittelija ja tarvi HETI apua!!!!

Voinko viedä vaikka 9 peliä ja vaihtaa 3 uuteen? Riittääkö 1 kaikkiin vai maksanko myyjän ilmoittaman summan. Mitä jos mun mielestä hinta on toinen kuin myyjän esittämä? Voinko vetää esiin kuluttajalautakuntakortin? Vai plussa -kortin?

Sit vielä, että jos ehdin pelata 14pvässä pelin läpi, ja totean pelin paskaksi niin voinko vaihtaa sen johonkin uuteen peliin? Jos kikka onnistuu niin kuinka monta kertaa voin vaihtaa pelin ennen kuin jään kiinni? Tuleeko silloin asiasta poliisiasia? En halua poliisiasoita, koska en ole rekisteröitynyt poliisilaitoksella rikosrekisteriin. Kannattaisko minun hankkia rikosrekisteri?

Kaverilla olis kanssa pelejä ps2 ja xboxille, mutta voinko minä viedä ne ja antaa kaverin yhteystiedot? Miten pelien haku, kun siellä on mun nimi ja kaverin puhelinnumero? Voiko kauppa pitää pelit ja rahat jos mä en ehdikkään hakea pelejä, esim 5kk:n kuluessa kaupoista? Vai onko liike velvollinen tuomaan ne minulle kotiin?

Ei mulla muuta. Taidankin soittaa suoraan gamestopiin. Missä on muuten lähin gs? Onko sellaista Oulussa tai Raahessa. Ja onko kellään tiedossa puhelinnumeroita kyseiseen kauppaan? Yritin lukea 2,5 aikaisempaa viestiä, mut sit kiinnostus loppui, ku jotku "tylyt" henkilöt käskivät lukea ensimmäisen viestin! Aivan järettömän pitkä ja kuiva viesti. Eikai kukaan sellaista jaksa lukea.

Mut kiitos kuitenki.

Johtuuko väsymyksestä vai mistä, mutta minua ainakin nauratti.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ro0Ki3 sanoi:
Johtuuko väsymyksestä vai mistä, mutta minua ainakin nauratti.
siis tossa on kyllä aika pitkä kysymys lista :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

-Voinko viedä vaikka 9 peliä ja vaihtaa 3 uuteen?
kyllä lisäämällä 1, kunha peli hinta ei ylitä 74.90
-Riittääkö 1 kaikkiin vai maksanko myyjän ilmoittaman summan.

kyllä, paitsi jos peli on yli 74.90 maksat sitten päälle ne yli menevät summat kuten peli maksaa 79.90 maksat yhteensä 5/6
-Mitä jos mun mielestä hinta on toinen kuin myyjän esittämä?
et oikein voi sanoa siihen mitään :D
-Voinko vetää esiin kuluttajalautakuntakortin? Vai plussa -kortin?
tästä en osaa vastata. ei minun mielestä mitään kortteja tarvita siinä vaihtossa :rolleyes:


-Sit vielä, että jos ehdin pelata 14pvässä pelin läpi, ja totean pelin paskaksi niin voinko vaihtaa sen johonkin uuteen peliin?
et?
-Jos kikka onnistuu niin kuinka monta kertaa voin vaihtaa pelin ennen kuin jään kiinni?
aika nopeasti uskoisin, jos todella tämä onnistuu.
-En halua poliisiasoita, koska en ole rekisteröitynyt poliisilaitoksella rikosrekisteriin. Kannattaisko minun hankkia rikosrekisteri?
empä usko :p
-Kaverilla olis kanssa pelejä ps2 ja xboxille, mutta voinko minä viedä ne ja antaa kaverin yhteystiedot?
ei varmaan?
-Miten pelien haku, kun siellä on mun nimi ja kaverin puhelinnumero?
siellä soitetaan siihen puhelinnumeroon mitä jätit sinne. ja nouto sinun nimellä. (mahdollisesti kysytään henkkaria)
-Voiko kauppa pitää pelit ja rahat jos mä en ehdikkään hakea pelejä, esim 5kk:n kuluessa kaupoista?
tätä en osaa vastata
-Vai onko liike velvollinen tuomaan ne minulle kotiin?
ei ole

-Ei mulla muuta. Taidankin soittaa suoraan gamestopiin. Missä on muuten lähin gs? Onko sellaista Oulussa tai Raahessa. Ja onko kellään tiedossa puhelinnumeroita kyseiseen kauppaan?

Miksi et sitten tehnyt tätä kysymys listaa niille:confused:. Ei taida ainakaan aloitusviestissä lue oulussa tai raahessa on kauppaa. Joku voi korjata tämän jos osaa vastata
-Yritin lukea 2,5 aikaisempaa viestiä, mut sit kiinnostus loppui, ku jotku "tylyt" henkilöt käskivät lukea ensimmäisen viestin! Aivan järettömän pitkä ja kuiva viesti. Eikai kukaan sellaista jaksa lukea.
Ihme että jaksoit kirjoittaa tämän hirveä pitkä viestin:rolleyes:


PS. vastoin kaikkiin mitä tiesin. Sitten ehkä joku muu osaa vastata tarkeammin johonkin kohtaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juuri soittivat Turusta, että Orange Boxin saa noutaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

En oikein tajunnut kaikkia vastauksiasi, aleksi0? Mut kiitos ja anteeksi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juuri äsken vein 12kpl pelejä Tampereen Gamestoppiin. Peleiksi olin valinnut 4 myöhemmin julkaistavaa peliä ja nainen sanoi: "Ikäviä uutisia. Tänään on tullut ilmoitus, ettei enää voisi varata 31.10. jälkeen julkaistavia pelejä". Sinne jäi Time Crisis + haulikkokiväärimegapyssy! Piti keksiä äkkiä valittavat pelit uusiksi.

Onko jo muilla samoja kokemuksia? Jos joku on saanut mistä tahansa liikkeestä varattua marraskuun ja sen jälkeisiä pelejä tänään klo 19 jälkeen, niin ilmoitappa. Kävikö mulla vain harvinaisen huono tuuri ja uskoin tuon, vai onko tämä yleinen käytäntö tällä hetkellä. Olin aiemmin onneksi jo kerennyt varata MGS:n, GTA:n jne.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom