Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eddy93 sanoi:
Siis varmaan viemässä?

Viimeksi vein sinne kolme PS2 - peliä tiistaina 16.10 eli kaksi päivää sitten. Silloin sain varattua tuon Guitar Hero III + kitaraohjaimen.

Vielä on pari peliä varaamatta, jotka aion ostaa. Pitää varmaan käydä tuolla kaupassa ennen kuun loppua. Ja ihan varmuuden vuoksi, kysellä asiasta ennen kuin annan pelit.
eli tiistana, mutta kaverille on sanottu se "ilmoitus" tänään :)
"Juuri äsken vein 12kpl pelejä Tampereen Gamestoppiin. Peleiksi olin valinnut 4 myöhemmin julkaistavaa peliä ja nainen sanoi: Ikäviä uutisia. Tänään on tullut ilmoitus, ettei enää voisi varata 31.10. jälkeen julkaistavia pelejä".

PS. en kyllä väitä vastaan, mutta ehdotan teille että soittaisitte nyt sinne tampere gamestoppiin :D
Tampere - Koskikeskus: Puh. 03-389 1368
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Eddy93 sanoi:
:confused: :eek: :confused:

Nyt mäkin oon aika pihalla. Miksi sä et saanut, mutta mä sain?

Mulle ollaan aina oltu niin kilttejä ja ystävällisiä siellä. Niin kuin kaverillenikin, joka vei sinne kolme PS2 - peliä pari päivää sitten.
Tosta ystävällisyydestä et ne myyjät ovat aivan paskoja: Ostin kerran heavenly swordin sieltä ja antoi niinku pitääkin olen ite 12 ja peli oli k16. ja menin 2 päivää tämän jälkee Chost Recon Advanted warfighterin kaa kasalle ja ei myynyt ei sitten millää, no meitä v`tutti niin paljon et mentiin mäkkäriin syömään ja sitten siel oli myyjä vaihtunu joka antoi pelin .

Ja tiedoksi se joka ei myynyt oli miespuolinen
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

En ehdi lukea koko topiccia

Voinko vaihtaa 3 peliä peliin joka ei ole ilmestynyt?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

[zD] Axu sanoi:
En ehdi lukea koko topiccia

Voinko vaihtaa 3 peliä peliin joka ei ole ilmestynyt?
tällä hetkellä, Tampereella on käynyt ilmi, että tästä päivästä lähtiena ei voi varata tarjouksen jälkeen olevia pelejä. Ja Jumbon gamestop Juuhan myyjä vastoi minulle, että pystyy vielä varaamaan ja Tampereella on varmaan sattunnut väärinkäsitys :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

opa95 sanoi:
Tosta ystävällisyydestä et ne myyjät ovat aivan paskoja: Ostin kerran heavenly swordin sieltä ja antoi niinku pitääkin olen ite 12 ja peli oli k16. ja menin 2 päivää tämän jälkee Chost Recon Advanted warfighterin kaa kasalle ja ei myynyt ei sitten millää, no meitä v`tutti niin paljon et mentiin mäkkäriin syömään ja sitten siel oli myyjä vaihtunu joka antoi pelin .

Ja tiedoksi se joka ei myynyt oli miespuolinen
Siis haukut nyt myyjää siitä ettei myynyt sinulle, alaikäiselle ostajalle, ikärajasi ylittävää peliä?

Tuo jälkimmäinen myyjä se virheen teki, jos myi 12-vuotiaalle pojalle 16-lätkällä varustetun pelin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Corca sanoi:
Siis haukut nyt myyjää siitä ettei myynyt sinulle, alaikäiselle ostajalle, ikärajasi ylittävää peliä?

Tuo jälkimmäinen myyjä se virheen teki, jos myi 12-vuotiaalle pojalle 16-lätkällä varustetun pelin.
K16 on ikäsuositus.

Ainoastaan K18 on ikäraja
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Corca sanoi:
Siis haukut nyt myyjää siitä ettei myynyt sinulle, alaikäiselle ostajalle, ikärajasi ylittävää peliä?

Tuo jälkimmäinen myyjä se virheen teki, jos myi 12-vuotiaalle pojalle 16-lätkällä varustetun pelin.
Eikös ne alle K-18 leimat ole vain suosituksia? Näin ainakin muistelisin...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

opa95 sanoi:
K16 on ikäsuositus.
Jota ei ole laitettu peleihin ulkonäön vuoksi.
VON sanoi:
Eikös ne alle K-18 leimat ole vain suosituksia? Näin ainakin muistelisin...
Juh kyllä, ja niitä voi vapaasti käyttää myyntitilanteessa jos siihen aihetta on.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

[zD] Axu sanoi:
En ehdi lukea koko topiccia

Voinko vaihtaa 3 peliä peliin joka ei ole ilmestynyt?

Vastaus olisi löytynyt tuolta ensimmäiseltä sivulta, mutta ilmeisesti senkin seuraaminen on liian työlästä porukalle. Eli kyllä voit, kunhan peli löytyy hinnoiteltuna Gamestopin tietokannasta. Tällöin peli maksetaan etukäteen ja kun peli on haettavissa, niin Gamestopista pitäisi tulla soitto sulle. Aina ei kuitenkaan ole omalla kohdalla noin ollut, joten voin sanoa että oma aktiivisuus palkitaan tässäkin asiassa.

Edit: Olin hidas, ja tästäkin ilmeisesti löytyy erilaisia käytäntöjä eri myyjien kesken. Yleinen linja liikkellä on kuitenkin ollut, että vaihtotarjousta voi hyödyntää ennakkovaraukseen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Corca sanoi:
Jota ei ole laitettu peleihin ulkonäön vuoksi.

Juh kyllä, ja niitä voi vapaasti käyttää myyntitilanteessa jos siihen aihetta on.
LOL, hänen olisi pitänyt myydä se minulle.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

maagiset sanoi:
Vastaus olisi löytynyt tuolta ensimmäiseltä sivulta, mutta ilmeisesti senkin seuraaminen on liian työlästä porukalle. Eli kyllä voit, kunhan peli löytyy hinnoiteltuna Gamestopin tietokannasta. Tällöin peli maksetaan etukäteen ja kun peli on haettavissa, niin Gamestopista pitäisi tulla soitto sulle. Aina ei kuitenkaan ole omalla kohdalla noin ollut, joten voin sanoa että oma aktiivisuus palkitaan tässäkin asiassa.
et ole näköjään luennut viime sivun ja tämän sivun viestejä. on tullut ilmi että se varaukset ovat tulleet rajaukset, ettei voi varata tarjouksen ulkopuolelle jäävät pelit.

Huom. tähän mennessä Tampere Gamestop on tämä rajoitus.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

opa95 sanoi:
K16 on ikäsuositus.

Ainoastaan K18 on ikäraja

Minä en myisi tuollaiselle näsäviisaalle räkänokalle yhtään mitään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No niin, jos nyt ei mentäisi taas henkilökohtaisuuksiin. Koskee myös foorumin ulkopuolisiin henkilöihin kohdistuneita alatyylin tölväisyjä. Voitaisiin myös jatkaa hiljalleen otsikon mukaan.

PS. Itsellä varauksessa Call of Duty 4, GTA IV ja tyttöystävän painostuksesta (pienestä tosin) Mass Effect. Vielä olisi aikaa hyödyntää kampanjatarjousta, vaan alkaa olohuoneen pelikasa olla loppuvuodeksi melkolailla katettu. Ei kerinne pelaamaan noista varatuistakaan kumpaakaan kunnolla kun taustalla jo kuuluu "hou hou hou!" :)

Lisäedit: Mika73:n tapaan saanut Gamestopista/EB Gamesista hyvinkin asiallista ja asiantuntevaa palvelua. Harmi juttu tietysti, jos kaikkialla ei asiat menneet halutulla tavalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Corca sanoi:
No niin, ei mennä henkilökohtaisuuksiin. :)

Sorry :)

Nuo V sitä ja V tätä jutut vain pikkaisen ärsyttävät.. Samoin nämä alaikäiset jotka vaahtoavat suureen ääneen oikeuksistaan. :p

Gamestopista/EB Gamesista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Erittäin hyvää palvelua olen saanut. :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

aleksi0 sanoi:
et ole näköjään luennut viime sivun ja tämän sivun viestejä. on tullut ilmi että se varaukset ovat tulleet rajaukset, ettei voi varata tarjouksen ulkopuolelle jäävät pelit.

Huom. tähän mennessä Tampere Gamestop on tämä rajoitus.

Onko toi nyt sitten yksittäisen myyjän vai koko liikkeen linja? Koska missään muualla ei ilmeisesti tollaisia rajoituksia löydy. Ihmeellistä toimintaa Tampereen liikkeeltä joka tapauksessa, nimittäin noiden viime sivujen viestien perusteella viittaa liikkeen toimintaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään kävin Tampereen liikkeessä varaamassa SMG joka ilmestyy 16.11. Taisi sitten käydä tuuri sillä kello oli tuolloin noin 17.00.

Ja ikärajoista sen verran, että myyjä on tehnyt virheen mikäli ei myynyt peliä. Ainoastaan K18 on ainut ikäraja mikä ei ole suositus.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

kauppari sanoi:
Ja ikärajoista sen verran, että myyjä on tehnyt virheen mikäli ei myynyt peliä. Ainoastaan K18 on ainut ikäraja mikä ei ole suositus.
Niin, sitä minä yritin täällä hokea, mutta eivätpä vaan uskoneet
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

kauppari sanoi:
Ja ikärajoista sen verran, että myyjä on tehnyt virheen mikäli ei myynyt peliä. Ainoastaan K18 on ainut ikäraja mikä ei ole suositus.
Kuinka moni teistä on oikeasti asiakaspalvelu alalla? On totta että k-16 pelit ovat SUOSITUKSIA mutta myyjällä on täysi oikeus olla myymättä tai ainakin käskea pentua hommaamaan holhoaja mukaan. Ei meinaa joka liike halua sitä leimaa että myisivät alaikäisille pelejä jotka oikeasti ovat jo sitä luokkaa että ei tarvitsisi lasten pelata mutta eivät silti ylittäneet sitä K-18 rajaa... ja jostakin kumman syystä pitää täällä suomessa olla jo todella tylyä pelattavaa ennen kuin kyseisen leiman saa.

Itse ainakin annan isot propsit myynnin eväämisestä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ekseli sanoi:
Kuinka moni teistä on oikeasti asiakaspalvelu alalla? On totta että k-16 pelit ovat SUOSITUKSIA mutta myyjällä on täysi oikeus olla myymättä tai ainakin käskea pentua hommaamaan holhoaja mukaan. Ei meinaa joka liike halua sitä leimaa että myisivät alaikäisille pelejä jotka oikeasti ovat jo sitä luokkaa että ei tarvitsisi lasten pelata mutta eivät silti ylittäneet sitä K-18 rajaa... ja jostakin kumman syystä pitää täällä suomessa olla jo todella tylyä pelattavaa ennen kuin kyseisen leiman saa.

Itse ainakin annan isot propsit myynnin eväämisestä.

Tuosta en kyllä itse menisi takuuseen, että on oikeus olla myymättä. Mutta tottahan se on että K16 pelit eivät ole tarkoitettu alle 16 vuotiaille. Osassa tapauksissa nämä ikärajat on kyllä vedetty aika hatusta. Esimerkiksi joissain NHL peleissä ikäraja on ollut juurikin tuo K16.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom