Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
lilyflow sanoi:NTSC pelit tuskin käyvät?
jos avautuu niin pitäisi olla, kun tarjous loppuu vasta tämän kuun lopussa.cchaou sanoi:Itseäni mietityttää Itäkeskuksen liike. Tuleeko sinne tarjousta ollenkaan, liikekun avautuu vasta vissiin ensiviikolla.
lilyflow sanoi:NTSC pelit tuskin käyvät?
DaViltsu sanoi:Käyvät, ainakin X360-pelit.
Eli pitäiskö nämä ketjun tarinat turun gamestopista tulkita niin, että on ihan myyjästä/pärstäkertoimesta kiinni minkä vuoden ea kiekot kelpaa, vai onko 05 raja joku viimeaikojen pitävä linjaveto?Nikki sanoi:melko erikoista mulle tuli kylmä ei turun gamestopista nhl 2004:stä, sanoivat ettei ota vuotta 2005 vanhempia urheilupelejä
hide sanoi:Ei käy 360:n NTSC:t. DS:n ja PSP:n muistaakseni ovat vielä ok.
360:n versiota varatessa jouduin maksamaan 11, ja PS3-versiohan on halvempi. Joten enintään joudut 10 antamaan välissäEddy93 sanoi:Saako tällä tarjouksella varattua Guitar Hero III:n + kitaran PS3:lle ilman mitään lisämaksuja?
Jos saa, niin pakkohan se käydä varaamassa, että jäisi rahaa myös Rock Bandiin

minä korjaan asian. tämä guitar hero III + kitara versio ps3:lle hinta on ainakin täällä vantaa jumbossa 74.90 eli ei tarvitse lisä mitään rahaa kuin se 1.VON sanoi:360:n versiota varatessa jouduin maksamaan 11, ja PS3-versiohan on halvempi. Joten enintään joudut 10 antamaan välissä
Yes! Eli tänään keskustaan vaan ja peli varaukseenaleksi0 sanoi:minä korjaan asian. tämä guitar hero III + kitara versio ps3:lle hinta on ainakin täällä vantaa jumbossa 74.90 eli ei tarvitse lisä mitään rahaa kuin se 1.

Minulle eivät kyllä ole soittaneet kertaakaan kun peliä on saanut hakea, mutta onneksi on aikaa käydä joka viikko tarkastamassa tilanne ihan kaupasta.
 Minulle eivät kyllä ole soittaneet kertaakaan kun peliä on saanut hakea, mutta onneksi on aikaa käydä joka viikko tarkastamassa tilanne ihan kaupasta.Missä Gamestopissa asioit, jos kerran eivät sieltä soita? PSX:n pelejä ottavat vaihdossa, mutta eivät kampanjatarjoukseen. Kai niistä pari euroa saa mutta suosittelen pitämään itsellä historiikkiarvon vuoksikebel sanoi:Niin tästä ei olla pahemmin kai puhuttu että saako ps ykkösen peleistä mitään hyvityksiä tuolla gamestopissa? On siellä ainakin muutama kappale näitä käytettyjä myynnissä?

Bandicoot sanoi:Missä Gamestopissa asioit, jos kerran eivät sieltä soita? PSX:n pelejä ottavat vaihdossa, mutta eivät kampanjatarjoukseen. Kai niistä pari euroa saa mutta suosittelen pitämään itsellä historiikkiarvon vuoksi

se on kaupasta/myyjästä kiinni, kun siinä mainoksessa kyllä lukee ihan selvästi "Tarjous koskee pelejä, joiden myyntihinta on korkeintaan 74.90"tommy55 sanoi:Ovatkos muut saaneet vaihdettua Live-aikaan tai esim. ohjaimiin?
Itse yritin tänään Isosta Omenasta hankkia Live-aikaa, mutta kuulemma "vain peleihin".
Omituista, sillä Vantaalla tarjottiin rattia ja muuta, mutta tämä herra ei vaihtanut kuin peleihin.